Na diverse pogingen mijn hond af te laten vallen , heb ik hem ; mister All Bundy , ook aan de gok gezet .
Met al het dieet en light voer viel hij echt wel af , maar na de overgang van weer gewone brokken met gehalveerde porties , vlogen de kilo's er weer aan .
Hij werd ook al luier , sliep de hele dag bijna en kwam alleen rond etenstijd in actie .
Hij zat ook vaak buiten op ons voorstraatje om daar de schoolkinderen te begroeten . Maar ook dat kon hem niet meer boeien . Zelf ben ik met hardlopen gestart omdat ik zo fit ben geworden door gok . Ik dacht zo ; ik neem Bundy mee . Maar al heel snel lag meneer op z'n rug met 4 poten in de lucht .
Alleen voor water , en het liefst prutsloten , kwam hij in actie .
Nu eet hij sinds twee weken vlees en ik zie hem veranderen .
Hij komt weer tot leven !!!!
Wil meer naar buiten , is meer wakker en wil actie !!
Ook gaat hij weer buiten zitten wachten op de voorbij komende schoolkinderen , die hem graag even verwennen met knuffels .
Sinds gister heb ik voor oma en bap ( opa ) ook vlees snoepjes gekocht .
Gedroogde runderstaafjes zodat alle granen enz worden verbannen uit zijn menu's . Ik heb zijn taille gemeten en ga van de week even langs bij de dierenarts om te wegen .
Hopelijk gaat hij afvallen !
Ik hou jullie op de hoogte want ik wil graag uitvogelen of gok ook voor honden een goede levensstijl is !