Grytz: Na 5 jr. Gok wil ik niet anders meer(GoK) - 25 kg!!

Laat je inspireren door deze ervaringsverhalen van GOK-kers. Wil je ook lid worden van dit forum en / of van de besloten facebookgroep van Grip op Koolhydraten (GOK) kijk dan op https://gripopkoolhydraten.nl/gok-forum/

Moderator: Y. Lemmers

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 15-04-2012 14:33

Wat een ontzettend mooi lijstje!
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 15-04-2012 18:56

Ja, wow, dat dacht ik ook vanmorgen, 25 pakken suiker, gewoon weg nu :shock: oftewel 100 pakjes boter :shock:

Moontje72
Berichten: 294
Lid geworden op: 10-04-2011 21:53

Bericht door Moontje72 » 16-04-2012 09:34

Moontje72 schreef:
Ik had de foto al eerder gezien, maar nog niet op gereageerd.

Je hebt het super goed gedaan en wat je zie er prachtig uit, je straalt helemaal :D !!
Grytz schreef:
Dank je wel meis, zit nu eigenlijk een beetje te wachten op foto's van jou. Jij hoort hier ook hoor :D
Bedankt voor je compliment :oops: , maar dan moet ik nog wel even een drempel over hoor. En ik sta niet zo heel vaak op een foto, niet mijn grootste hobby :wink:.
Afbeelding

Startdatum: 5 april 2011

Mijn Dagboek

Pluk de dag en geniet van alles om je heen!

Renate
Berichten: 3235
Lid geworden op: 10-11-2009 19:35

Bericht door Renate » 16-04-2012 11:14

Ben supersuper trots op je!!!!

Norge
Berichten: 4091
Lid geworden op: 18-01-2011 16:36

Bericht door Norge » 16-04-2012 12:50

GRATULERER, wat fantastisch!

hilsen fra Nicolette
mijn dagboek
GOK-GELUK/GEZOND IN BALANS. 1.80 lang
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Transformatie

Bericht door Yvonne Lemmers » 16-04-2012 13:48

Geweldig Grytsje!

Je staat niet voor niets in de galerij van succesverhalen.
Wat heb jij een transformatie qua lichaam én geest meegemaakt. Weinig kans dat jij terugvalt naar een vetarm koolhydraatrijk Light eetpatroon. ;-)

Gebruikersavatar
anmir
Berichten: 512
Lid geworden op: 09-01-2012 12:00

Bericht door anmir » 16-04-2012 17:42

Grytz schreef: Ik zie het nog steeds niet als een dieet, maar meer als een levenswijze. Ik geniet van de dingen die ik lekker mag eten. Ach een ontbijtje met griekse yoghurt, aardbeien en slagroom, of een ontbijtje met 2 gebakken eitjes met ham en kaas, Dat is geen straf :lol:
Bij diëten denk ik altijd aan iets wat ik niet mag, hier meer, met wat ik wel mag. Slagroom, kaas, eieren, vlees, vis, noten etc. Te veel lekkers om op te noemen. Ik leef al 2 jaar zo en ik ga echt niet meer anders eten.
Jij bent al 2 jaar bezig en op een mooi gewicht. Ik ben net met de 7e goede gok week bezig en denk net als jij: "Oh wat lekker allemaal wat ik mag eten...de keuze is reuze wat zal ik vandaag eens nemen..."
Het is zeker geen straf wat je mag eten...net genoten van mijn toetje voor het eten, wat druiven, aardbeien, chiagel, kokos en eetl mascarpone losgeroert met room. Verrukkelijk toch... en zo blij dat ik nu na 6 weken bijna 6 kilo ben kwijt geraakt... :D

Volgens mij heb ik het al eerder naar je geschreven anders bij deze nog een keer: Jij bent een inspirerend voorbeeld voor mij... ik ga vol goede moed verder en hoop ook ooit de 63 te hebben op mijn ticker.

Groetjes Anmir

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 17-04-2012 10:59

Moontje72 schreef:
Moontje72 schreef:
Ik had de foto al eerder gezien, maar nog niet op gereageerd.

Je hebt het super goed gedaan en wat je zie er prachtig uit, je straalt helemaal :D !!
Grytz schreef:
Dank je wel meis, zit nu eigenlijk een beetje te wachten op foto's van jou. Jij hoort hier ook hoor :D
Bedankt voor je compliment :oops: , maar dan moet ik nog wel even een drempel over hoor. En ik sta niet zo heel vaak op een foto, niet mijn grootste hobby :wink:.
De mijne ook niet hoor, gelukkig zijn er tegenwoordig digitale camera's anders had het me tig rolletjes gekost voor ik er een redelijke foto tussen zou hebben. Ik ben ook totaal niet fotogeniek, sta er meestal niet super op, dus vermijdt ze vaak ook :lol:
Renate schreef:Ben supersuper trots op je!!!!
Dank je wel lieverd!!
Norge schreef:GRATULERER, wat fantastisch!

hilsen fra Nicolette
Dank je wel Nicolette!!
Yvonne Lemmers schreef:Geweldig Grytsje!

Je staat niet voor niets in de galerij van succesverhalen.
Wat heb jij een transformatie qua lichaam én geest meegemaakt. Weinig kans dat jij terugvalt naar een vetarm koolhydraatrijk Light eetpatroon. ;-)
Dank je wel!! Nee het zit er al zo ingebakken, dat slaan ze er niet meer uit :lol: Het is ook zo, dat ik gewoon overtuigd ben, dat dit de goede manier van eten gewoon is. Dit zou het voedingscentrum moeten adviseren.
Ben blij dat ik jouw methode heb gevonden Yvonne.
anmir schreef:
Grytz schreef: Ik zie het nog steeds niet als een dieet, maar meer als een levenswijze. Ik geniet van de dingen die ik lekker mag eten. Ach een ontbijtje met griekse yoghurt, aardbeien en slagroom, of een ontbijtje met 2 gebakken eitjes met ham en kaas, Dat is geen straf :lol:
Bij diëten denk ik altijd aan iets wat ik niet mag, hier meer, met wat ik wel mag. Slagroom, kaas, eieren, vlees, vis, noten etc. Te veel lekkers om op te noemen. Ik leef al 2 jaar zo en ik ga echt niet meer anders eten.
Jij bent al 2 jaar bezig en op een mooi gewicht. Ik ben net met de 7e goede gok week bezig en denk net als jij: "Oh wat lekker allemaal wat ik mag eten...de keuze is reuze wat zal ik vandaag eens nemen..."
Het is zeker geen straf wat je mag eten...net genoten van mijn toetje voor het eten, wat druiven, aardbeien, chiagel, kokos en eetl mascarpone losgeroert met room. Verrukkelijk toch... en zo blij dat ik nu na 6 weken bijna 6 kilo ben kwijt geraakt... :D

Volgens mij heb ik het al eerder naar je geschreven anders bij deze nog een keer: Jij bent een inspirerend voorbeeld voor mij... ik ga vol goede moed verder en hoop ook ooit de 63 te hebben op mijn ticker.

Groetjes Anmir
Heerlijk meis, dat je al zo lekker gaat. En het mooie is, ga je eens de fout in, of een dagje komt het niet goed uit qua eten. De volgende dag pak je het gewoon weer op en er is geen man overboord. Lekker doorgaan hoor, dan kom jij ook wel zo ver :D

curlzzz
Berichten: 668
Lid geworden op: 09-04-2012 03:05

Bericht door curlzzz » 29-04-2012 22:01

wat een super metamorfose zeg...
petje af...

Grappig dat ik bij jou lees dat je bij theo Kuijper bent geweest... ik wacht op een afspraak bij hem....
Nelleke


Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 29-04-2012 22:35

Oh wat leuk curlzz,

Heb hem een poos niet kunnen vinden via internet, oude adres klopte ook niet meer.
Hoop dat je net zo'n goed resultaat daar hebt als ik had in mn verleden. Het heeft mij van krukkende pijnlijdende persoon tot normaal lopende in balans zijnde persoon gemaakt.

Laat je me jouw resultaten ook horen?

curlzzz
Berichten: 668
Lid geworden op: 09-04-2012 03:05

Bericht door curlzzz » 29-04-2012 22:40

Ja je (jullie ) gaan het zeker horen... Ken een paar mensen die regelmatig naar hem toe gaan en erg enthousiast zijn. Dus heb vorige maand de knoop doorgehakt en gebeld.... maar lange wachttijd duzzz
Nelleke


Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 29-04-2012 23:58

Deze man heeft mij van veel pijn afgeholpen. Ben nog wel een aantal malen terug geweest, maar lag meer aan mijn leven toen.

Gebruikersavatar
Josefina
Berichten: 4237
Lid geworden op: 20-04-2012 19:22

Bericht door Josefina » 07-05-2012 20:25

Als beginnende gokker lees ik op het forum af en toe verhalen van andere gokkers.
Ik ben onder de indruk van je verhaal toen je begon, wat kan een mens veel meemaken hè! Soms lijkt het of de kruisjes wel vaak bij 1 deur terecht komen.
Ik ben ook onder de indruk van je afvalverhaal, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ga ik me eens in je dagboeken verdiepen :D en hoop daar ook de nodige inspiratie uit te halen.
Ik ben 20 april begonnen, sinds die tijd eet ik in ieder geval veel gevarieerder dan ik de laatste jaren gedaan heb, al die verschillende recepten zijn heerlijk om te lezen, nog heerlijker om op te eten :wink:
Trouwens, ook leuk te zien hoe je afvalpatroon is gedurende de afgelopen jaren.
Dank je wel voor je inspirerende verhalen.Josefina
1-4-2012 startgewicht 94 kg
mijn dagboek

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 08-05-2012 00:24

Dank je wel, en ik hoop dat mijn afvalverleden je kan blijven inspireren meis. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, lukt het jou vast ook wel hoor!!

Helga
Berichten: 70
Lid geworden op: 01-06-2012 09:10

Bericht door Helga » 20-06-2012 14:33

Hoi grytz

Wow wat een pittig verhaal, heb het net gelezen, wat super dat je je zo goed voelt!!
Zeker na zoveel ellende.... inspirerend hoeveel kracht mensen hebben, heb zelf ook al flink wat mensen verloren maar ben zelf gelukkig buiten mijn overgewicht wel gezond gelukkig maar....
Heb nu 1 week geGOKT ben halve kg kwijt maar voel me heerlijk en al dat lekkere eten helemaal in mijn straatje hou v hartig en helemaal niet v zoet en heb net zoals jij ook al 20jaar light eten en drinken op... resultaat minimaal 30 kg overgewicht (was 40)

Op deze manier ga ik genietend afvallen wow
En wat fijn om hier op forum inspiratie op te doen v andere en steun te krijgen bij mn dagboek...

Liefs Helga
Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 20-06-2012 17:21

Hoi Helga,

Het is zeker genietend afvallen :D
Mensen om me heen zijn nog steeds verbaasd, dat je met zulk lekker eten lekker kunt afvallen en op gewicht kunt blijven.
Ik hou ook meer van hartig eten, dus dat komt hiermee helemaal van pas.
Blijf vooral lekker genieten, dan komt de rest vanzelf wel!! :D

Gonnetje
Berichten: 982
Lid geworden op: 11-06-2012 17:35

Bericht door Gonnetje » 15-07-2012 22:16

Ik was het forum weer 's aan het doorspitten en kwam bij jouw verhaal uit. Had het al eens eerder gelezen hoor, maar echt jouw verhaal is zo inspirerend!
Na een maandje gok, ben ik al overtuigd hoor, niet alleen door het afvallen, maar ook doordat ik me gewoon zoveel beter voel.
Als ik naar jou, Annemarie en Henny kijk, weet ik gewoon dat het mij ook gaat lukken!

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 15-07-2012 23:36

Heerlijk Gonnetje, om dit te lezen. Ik kan het soms nog wel van de daken schreeuwen, maar hou me in :lol:
Deze manier van eten heeft me zoveel goeds gebracht. Dit zou gewoon aan iedereen verteld moeten worden.
Als ik die arme kids al zie, met veel overgewicht, ben ik geneigd om hun te vertellen dat er een oplossing is. Alleen geloven zoveel mensen het niet, helaas. Fijn dat jij de spirit ook hebt gevonden. En ik weet nu gewoon, dit is het, zo moet je eten om gewoon gezond te zijn en op gewicht te blijven.
Ik eet nu meer dan 2 jaar zo en het kost me geen moeite. Kan het prima invullen in mn leven. Dus geen aanpassingen, geen hongerklap, nooit het idee gehad dat ik op dieet was. Eureka!!
Om eerlijk te zijn, eten speelt helemaal geen echte rol meer in mn leven. Ik vergeet nu vaak te wegen, denk, oh ja, effe op de weegschaal. Maar ik blijf gewoon op gewicht, schommel een kilootje omhoog of naar beneden, maar ik voel me goed.

Gonnetje
Berichten: 982
Lid geworden op: 11-06-2012 17:35

Bericht door Gonnetje » 15-07-2012 23:59

Het lijkt me dat je het gewoon aan je lichaam merkt dat alles 'goed' zit.
Wat ik zo mooi vind, is dat je kunt zien dat jullie stuk voor stuk op de juiste manier zijn afgevallen. Geen hongerbekkies enzo.
En dat merk ik nu al bij mezelf, want normaal als ik ook maar iets afval, zie je dat direct in mijn gezicht. Nu dus niet.
Ik ben echt zielsblij dat ik toen op het Linda blog de reactie van Henny las.
Ben nu een maand bezig, mijn echtgenoot gokt mee, diverse collega's van hem zijn ook begonnen (ik heb beloofd wat gok principes naar het duits te vertalen voor de duitsers) en mijn eigen zus heeft de boekjes besteld, die was aangestoken door mijn enthousiasme. Haar osteopaat had gezegd dat een KH arm dieet haar goed zou doen, dus was ze maar met Montignac gestart. Ik zei dat het ook anders kon, ze las wat recepten..........en is om :)
Fijn dat jullie hier op het forum zijn en ons kunnen aanmoedigen en helpen. Dat is echt van onschatbare waarde! Bedankt!!!

moeska
Berichten: 1323
Lid geworden op: 18-04-2010 10:18

Bericht door moeska » 16-07-2012 08:25

Heerlijk dat jouw GOKken zoveel anderen inspireert. En wat is het toch fijn dat de weegschaal geen belangrijke meer rol in je leven speelt. Heel relaxed, een kilootje erbij, een kilootje eraf...wie doet me wat. Super.
altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt
mijn dagboek

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 23-07-2012 08:07

Gonnetje schreef:Het lijkt me dat je het gewoon aan je lichaam merkt dat alles 'goed' zit.
Wat ik zo mooi vind, is dat je kunt zien dat jullie stuk voor stuk op de juiste manier zijn afgevallen. Geen hongerbekkies enzo.
En dat merk ik nu al bij mezelf, want normaal als ik ook maar iets afval, zie je dat direct in mijn gezicht. Nu dus niet.
Ik ben echt zielsblij dat ik toen op het Linda blog de reactie van Henny las.
Ben nu een maand bezig, mijn echtgenoot gokt mee, diverse collega's van hem zijn ook begonnen (ik heb beloofd wat gok principes naar het duits te vertalen voor de duitsers) en mijn eigen zus heeft de boekjes besteld, die was aangestoken door mijn enthousiasme. Haar osteopaat had gezegd dat een KH arm dieet haar goed zou doen, dus was ze maar met Montignac gestart. Ik zei dat het ook anders kon, ze las wat recepten..........en is om :)
Fijn dat jullie hier op het forum zijn en ons kunnen aanmoedigen en helpen. Dat is echt van onschatbare waarde! Bedankt!!!
Graag gedaan hoor! :D
Ik zie het idd hier ook wel om me heen hoor, mensen die volgens andere methodes afgevallen zijn en waar je het aan het gezicht kunt zien. Ik vind dat ze er vaak ook ouder uit zien hierdoor.
Jij hebt al een aardig Gok-leger om je heen gebouwd, super hoor. Het is ook aanstekelijk, als je ziet wat wij lekker allemaal mogen eten. :D

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 23-07-2012 08:12

moeska schreef:Heerlijk dat jouw GOKken zoveel anderen inspireert. En wat is het toch fijn dat de weegschaal geen belangrijke meer rol in je leven speelt. Heel relaxed, een kilootje erbij, een kilootje eraf...wie doet me wat. Super.
Ja heerlijk is dat. Normaal woog ik me elke ochtend. Nu betrap ik me er op, dat ik vaak al aan het ontbijt zit en denk, oh weer vergeten te wegen. Is alleen maar een goed teken denk ik :D
En dat allemaal zonder te sporten of veel te bewegen. Zelfs dan is het dus mogelijk om op gewicht te blijven.

Renate
Berichten: 3235
Lid geworden op: 10-11-2009 19:35

Bericht door Renate » 29-09-2013 18:08

uch uch..... wat n stof op jouw dagboek zeg hey! :lol:

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 29-09-2013 21:05

Is niet mijn dagboek hoor haha, gewoon mijn succes verhaal op de site :)
Maar fijn dat je effe het stof eraf hebt gehaald :D

Renate
Berichten: 3235
Lid geworden op: 10-11-2009 19:35

Bericht door Renate » 29-09-2013 22:15

moet je nagaan hoe stoffig ie was.... kon niet eens de tekst goed lezen :lol: :P

Olifantje
Berichten: 82
Lid geworden op: 12-09-2013 10:41

Bericht door Olifantje » 13-10-2013 13:11

Hey Grytz,

Wat een verhaal van jou zeg! Je hebt wel genoeg narigheid meegemaakt in je leven

En nu zie je een stralende vrouw staan.
Leuk om foto's van begin en eind te zien wat een transformatie.

Ik vind echt dat je een topper bent! (y)

Groetjes
Olifantje (Sandra)
Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 13-10-2013 18:35

Renate schreef:moet je nagaan hoe stoffig ie was.... kon niet eens de tekst goed lezen :lol: :P
Fijn dat je het swiffertje er even over hebt gehaald Renate :D kan ik het zelf ook weer lezen. (y)

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 13-10-2013 18:39

Olifantje schreef:Hey Grytz,

Wat een verhaal van jou zeg! Je hebt wel genoeg narigheid meegemaakt in je leven

En nu zie je een stralende vrouw staan.
Leuk om foto's van begin en eind te zien wat een transformatie.

Ik vind echt dat je een topper bent! (y)

Groetjes
Olifantje (Sandra)
Hoi Sandra,

Dank je wel voor je compliment!
Hopelijk inspireert het je een beetje :D

Ben inmiddels al meer dan 3 en een half jaar op deze manier aan het eten. Sta er niet eens meer bij stil.
Nog steeds schommel ik met mijn gewicht, maar kan het aardig onder controle houden met Gok.
Ook wordt nog steeds mijn bloed 1 keer per jaar geprikt en de waarden worden elke keer beter.
Mijn cholesterol krijg ik steeds weer complimenten over, dat ze eigenlijk nooit zien dat die waarden elke keer weer verbeteren.
Geen becel troep nodig dus.
Jij gaat ook al lekker zie ik, veel succes verder!

LekkerHapje
Berichten: 170
Lid geworden op: 08-04-2010 12:16

Bericht door LekkerHapje » 07-11-2013 09:38

Hoi Grytz,

Ken je mij nog? Uit een ver verleden? We zijn een beetje rond dezelfde tijd begonnen met GOKken. Ik ben helaas na veel effect te hebben gehad, weer de mist ingegaan, maar ik zie dat jij het prachtig hebt volgehouden en van GOK je levenswijze hebt gemaakt. Mooi hoor, petje af.
En vooral, wat fijn!

Ik ben zelf gisteren weer begonnen en door het lezen van dit soort succesverhalen ben ik enorm gemotiveerd.

Groetjes

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 07-11-2013 09:56

LekkerHapje schreef:Hoi Grytz,

Ken je mij nog? Uit een ver verleden? We zijn een beetje rond dezelfde tijd begonnen met GOKken. Ik ben helaas na veel effect te hebben gehad, weer de mist ingegaan, maar ik zie dat jij het prachtig hebt volgehouden en van GOK je levenswijze hebt gemaakt. Mooi hoor, petje af.
En vooral, wat fijn!

Ik ben zelf gisteren weer begonnen en door het lezen van dit soort succesverhalen ben ik enorm gemotiveerd.

Groetjes
Hey meid,

Ja ik herken je plaatje :lol: is al lang geleden zeg.
Fijn dat je weer motivatie kunt vinden om het ei opnieuw uit te vinden.
Het gaat je vast lukken, je weet inmiddels dat het werkt en hoe het werkt.
Heel veel succes ermee, het gaat je weer lukken hoor! :D

Plaats reactie