Yeppe: Verlost van kilo's en allergie. Nu al jaren opgewicht

Laat je inspireren door deze ervaringsverhalen van GOK-kers. Wil je ook lid worden van dit forum en / of van de besloten facebookgroep van Grip op Koolhydraten (GOK) kijk dan op https://gripopkoolhydraten.nl/gok-forum/

Moderator: Y. Lemmers

marry v
Berichten: 17863
Lid geworden op: 16-06-2010 09:34

Bericht door marry v » 23-02-2011 08:28

kijk zo'n vader heeft toch altijd meer wijsheid en als hij het toegeeft, moet er toch echt iets gebeurd zijn, op naar 1 jaar :D
afvallen is een kunst, op gewicht blijven een uitdaging


Dagboek

Gebruikersavatar
Lem
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-10-2010 13:16

Bericht door Lem » 26-02-2011 07:39

Hoi Annemarie,
Heb net jouw succes verhaal doorgenomen en wat een transformatie zeg!! Je was natuurlijk al een prachtige vrouw maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat je er een beetje grauwig uitzag voor het gokken...en nu WAUW...jij en je man zien er samen prachtig uit!!!
Een inspiratie voor velen!
Bedankt voor je verhaal, ik voel me weer helemaal opgepept :lol:
Groetjes,
Lem
Een nieuwe start! Van 80 naar 70kg



Afbeelding

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 26-02-2011 08:31

Dank je wel Lem, ik heb maar niet de "beroerste"voor foto erbij gezet, maar een nog redelijk foto :oops: .
Fijn dat je er een beetje door opgepept voelt :D !
Anton en ik zijn ook heel trots op het resultaat en Gokken rustig verder :wink:, we voelen ons super en Gok zit in ons systeem
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Rianne75
Berichten: 51
Lid geworden op: 13-02-2011 14:06

Bericht door Rianne75 » 27-02-2011 00:06

Super om deze foto's te zien en jouw verhaal te lezen, Annemarie!

Ik las laatst ook in een ander topic dat je nogal thuis bent in alle supplementen; hier ben ik nog een beetje zoekende in moet ik zeggen. Ik gebruik op dit moment multivitaminen, omega 3 en extra magnesium en zink ivm restless legs (helaas tot nu toe nog geen resultaat :( ).
Ook heb ik colon clean staan, maar hier had ik ook nog een vraag over: in het boek van Yvonne las ik dat 2 - 3 tl de maat is, maar op de pot staat éétlepels..... nou, 2 el in een glas vind ik erg veel en ik ben het drankje dan haast kokhalzend aan het drinken. Op zich heb ik geen problemen met mijn stoelgang, maar ben ik dit gaan gebruiken vanwege de goede vezels en het reinigend effect.
Oh super GOKker: heeft u wijze woorden voor deze beginneling :?:

Lieve groetjes, Rianne
Afbeelding

Als je niet vliegt, komt er nooit iets van de grond
mijn dagboek

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 27-02-2011 11:16

Rianne, gewoon de theelepels aanhouden hoor.
Is genoeg.
Wat betreft het opdrinken, heb je het al eens geprobeerd op te lossen in een vruchtensapje? (dan wel in je uurtje)
Dan is het net vruchtvlees nl.
Zelf roerde ik het altijd met een kleine garde er goed door.. dan lost het nl. beter op.
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

Eline
Berichten: 35
Lid geworden op: 23-02-2011 20:36

Bericht door Eline » 27-02-2011 11:36

Dit is toch wel het ultime voorbeeld, Yeppe! Ongelooflijk zeg, wat goed en vooral mooi!
Ga je zeker volgen, wat een motivatie voor mij zeg! :D
Lfs, Eline

Afbeelding

Eline's dagboek

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 27-02-2011 12:36

Rianne75 schreef:Super om deze foto's te zien en jouw verhaal te lezen, Annemarie!

Ik las laatst ook in een ander topic dat je nogal thuis bent in alle supplementen; hier ben ik nog een beetje zoekende in moet ik zeggen. Ik gebruik op dit moment multivitaminen, omega 3 en extra magnesium en zink ivm restless legs (helaas tot nu toe nog geen resultaat :( ).
Ook heb ik colon clean staan, maar hier had ik ook nog een vraag over: in het boek van Yvonne las ik dat 2 - 3 tl de maat is, maar op de pot staat éétlepels..... nou, 2 el in een glas vind ik erg veel en ik ben het drankje dan haast kokhalzend aan het drinken. Op zich heb ik geen problemen met mijn stoelgang, maar ben ik dit gaan gebruiken vanwege de goede vezels en het reinigend effect.
Oh super GOKker: heeft u wijze woorden voor deze beginneling :?:

Lieve groetjes, Rianne
Goed van jou dat je gekozen hebt om te gaan Gokken :wink: . Bij mij zit het al helemaal in mijn systheem en kan en wil niet anders meer .
Wat de CC of darmreiniger betreft los ik het nooit op in water en al helemaal niet in vruchtensap, vruchtensap komt net zo snel binnen als suiker en daar pas ik voor :lol:, ik wil juist mijn bloedsuikerspiegel zo stabiel mogenlijk houden, vandaar het dagelijkse gebruik van Chiagel, wat er ook voor zorgt dat ik lekker de dag door verzadigd ben want ik heb grote angst voor hongerklop/trek.... .
Ik gebruik mijn darmreiniger wanneer het uitkomt, ik gebruik het in mijn cracker recepten om ze luchtig te krijgen , ik gebruik het om spinazie en evnt sausjes te binden, of in de sladressing om het wat lobbiger te maken, snufje in de kwark . Het spul komt dan ook niet zo "binnen"als dat je het in water oplost ...Maar mooi geleidelijk en daar hou ik van :wink: . Het proberen waard zou ik zeggen. Hoor ik nog van je hoe het gegaan is ? Fijne zondag en heel veel succes gewenst :wink: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 27-02-2011 12:42

@Eline, go for it girl !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Eline
Berichten: 35
Lid geworden op: 23-02-2011 20:36

Bericht door Eline » 27-02-2011 13:46

yeppe schreef:@Eline, go for it girl !
Thanks! :D
Lfs, Eline

Afbeelding

Eline's dagboek

Karin1962
Berichten: 20
Lid geworden op: 23-04-2010 08:56

Inspiratie

Bericht door Karin1962 » 27-02-2011 19:51

Hallo Annemarie,
Ik herstart met Gokken en las jouw/ jullie verhaal op het forum. Dat was nou net de boost, die ik zocht :D
Ik ben 8 kg afgevallen vorig jaar met Gokken, maar heb het laten versloffen. Ik kan allerlei excuses aanvoeren, zoals laatste kind de deur uit, drukke baan, maar daar zit het natuurlijk niet in. Ik moet me herpakken en weer gedisciplineerd aan de slag....vanaf nu dus!
Bedankt voor je verhaal!
Groetjes,
Karin
PS ik zag dat jullie geocachen...hahaha...wij zijn verslaafd :-)
Pluk de dag en geef hem door

Rianne75
Berichten: 51
Lid geworden op: 13-02-2011 14:06

Bericht door Rianne75 » 27-02-2011 22:43

Clau schreef:Rianne, gewoon de theelepels aanhouden hoor.
Is genoeg.
Wat betreft het opdrinken, heb je het al eens geprobeerd op te lossen in een vruchtensapje? (dan wel in je uurtje)
Dan is het net vruchtvlees nl.
Zelf roerde ik het altijd met een kleine garde er goed door.. dan lost het nl. beter op.
Thnx Clau, dan ga ik toch maar met de tl verder, dit gevoel had ik al. Ik denk wel dat ik het gewoon in water doe, of zoals Yeppe zegt, door de kwark ofzo.... van het vruchtensap ben ik eigenlijk ook wel afgestapt ivm de snelle suikers. Gelukkig heb ik de CC niet persé nodig, dus denk niet dat ik deze dagelijks ga nemen. Of is dit beter van wel?
Afbeelding

Als je niet vliegt, komt er nooit iets van de grond
mijn dagboek

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 27-02-2011 23:12

@Rianne, dat is je eigen keus meis. Waar jij je goed bij voelt , dat moet je doen :wink: . Ik denk dat ik het iedere dag wel ergens in gebruik , het is een prebiothica en ik ben er blij mee :wink: .
@ Karin, fijn dat je door ons verhaal een Gokboost gekregen hebt :wink: . Je hebt helemaal gelijk dat er geen goede smoezen zijn om het niet te doen, er is immers altijd wel een excuus te vinden :lol: ....
Gokken doe je maar voor 1 iemand en dat is puur en alleen voor jezelf. Wij zijn er heel blij mee en voor mij is het ook geen opgave, het zit in mijn systeem nu na bijna 1 jaar :D . Ik beloon mezelf met goed eten en mijn lichaam en geest belonen me met een goede gezondheid !
Heel veel succes gewenst !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Marjan!
Berichten: 849
Lid geworden op: 03-04-2010 13:37

Bericht door Marjan! » 31-03-2011 08:24

Hoi Yeppe,

Geweldig, wat een knappe prestatie. Ik moet zeggen dit soort verhalen zorgt ervoor dat ik de moed niet opgeef en doorga al is het resultaat tot op heden qua gewicht nog niet wat ik ervan had gehoopt. Moet dan ook oppassen dat ik niet me niet gek laat maken door andere methodes met snel gewichtsverlies. GOK voelt gewoon goed, nu de kg er nog af.
Suc6 met het vervolg.

Groetjes jojo
Dagboek Marjan

Start GOK: 4-4-2010, 168 cm, 67.6 kg

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 31-03-2011 10:30

Dank je wel Jojo voor je reactie in mijn update :wink: . Bij mij gaat het nu ook maar met onsjes hoor, maar daar ben ik ook heel blij mee, want door Gok voel ik met vele jaren jonger en dat alleen al maakt het meer dan de moeite waard :D .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 31-03-2011 12:06

Zo eerst eens wat baksels met verschillende soorten crackers gemaakt, het regent hier dus buiten niks te zoeken. Meteen de strijk ook weggewerkt :wink: .
Mijn broekriem kan ook weer een gaatje kleiner en zit nu op het laatste gaatje, de haven is in zicht :wink: .
Vanavond staat de kipshoarma met andijvie en knoflooksaus op het menu met kwark en notenmuesli na :P , nu lekker de omega-3 crackers met roomboter en gerookte zalm en een gevuld eitje en preischeuten aan het wegwerken.
Ik heb het boek van Ralf Moorman, de hormoon factor gisteren avond in 1 ruk uitgelezen, een mooie aanvulling op Gok en voor mij een bevestiging dat ik goed bezig ben en dingen die ik zelf door Gok heb ervaren door hem bevestigd zien worden :lol: . Hier en daar wat verschillen maar prima info om daarna jezelf er weer wat verder in te verdiepen :wink: , ik leer zo steeds wat bij :idea: . Een mooi trio aan informatie, het boek van Yvonne, de houdbare vrouw en de hormoonfactor :wink: .
Net een uitnodiging gekregen van vrienden om zaterdag a.s. te komen gourmetten , gezellig hoor en past geweldig binnen het Gokregime .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

janny1946
Berichten: 43
Lid geworden op: 31-01-2011 21:45

Bericht door janny1946 » 31-03-2011 12:31

hoi, wat leuk dat je je zo verdiept in alles wat met eten te maken heeft.
Ja en dat gourmetten is ideaal voor gokkers he.
Veel plezier.
mijn dagboek,2-2-2011 ---geen suiker medicijnen meer !!---


Afbeelding


Om je lichaam gezond te maken mag je GOKken

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 31-03-2011 12:36

Dank je wel Janny, dit berichtje eigenlijk verkeerd geplaatst, moet in mijn dagboek staan :oops: ...
Ja het is toch eigenlijk raar dat we zo slecht op de hoogte zijn van iets wat we 3 keer op een dag doen, nl eten .......
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Mechteld
Berichten: 14
Lid geworden op: 09-04-2011 20:35

Bericht door Mechteld » 25-04-2011 13:12

Wat leuk om jouw succesverhaal te lezen en de foto's te bewonderen!! Goed gedaan zeg!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 26-04-2011 08:22

Dank je wel Mechteld, ik voel me een compleet ander mens door deze mannier van eten, heerlijk afgevallen en veel energie, wie had dat ooit gedacht . Ik zag er al tegenop om 3 Km naar Oudenbosch te fietsen en nam dan de auto maar :oops: . Nu trap ik makkelijk er zo'n 60 Km uit :D op een schaaltje Griekse Yoghurt met notenmuesli en tussen de middag 2 Fijnlijntje boterhammen met spek, eieren, champignons en preischeuten en geen bibberhonger meer . Wij genieten met volle teugen , dat begrijp je wel. Ook het kleding aanschaffen is een feest geworden, wel moeilijk want alles staat goed :wink: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Mechteld
Berichten: 14
Lid geworden op: 09-04-2011 20:35

Bericht door Mechteld » 26-04-2011 20:35

Haha grappig, ja slank zijn en kleding kopen brengt weer hele andere problemen met zich mee dan natuurlijk :D
En die 3 km moeten fietsen en dan maar de auto nemen..heel herkenbaar!! :oops:
Begrijp ik goed dat je 's avonds altijd gewoon je uurtje neemt? Of eet je dan ook groen? Ik las ergens op het forum dat er mensen zijn die juist niet afvallen als ze het uurtje niet nemen en altijd groen eten.
Val zelf nog niet echt af, dus ben een beetje aan het kijken waar het aan zou kunnen liggen, vandaar. Maar hoe dan ook voel ik me erg lekker zonder de bibberhonger zoals jij dat zo mooi noemt. Dus genoeg reden om sowieso door te gaan!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 26-04-2011 21:34

Nou Mechteld ik eet nooit een hele dag groen, omdat ik er niet genoeg aan heb, ik heb een grote behoefte aan vezels en kom dan al snel boven de 5 gr uit van een groen maaltijd. Ik voel me dan te beperkt en dat zorgt er juist door dat ik er te veel mee bezig ben , met eten en dat wil ik niet . Idd mijn warme hap is altijd mijn koolhydraten maaltijd, MAAR ik ben wel zuinig met mijn koolhydraten en beperk de snelle koolhydraten. Dus geen of zeer sporadisch brood, pasta ,rijst en alcohol. Ook eet ik niet iedere dag fruit...Als ik wat soepeler geweest ben door b.v. etentje buiten de deur , sociale verplichtingen haal ik de teugels daarna weer zo snel mogenlijk aan om niet weer in de koolhydraten verslaving terecht te komen.
Je zou eens in mijn dagboek kunnen kijken hoe er mijn menu's uitzagen en uitzien :wink: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Mechteld
Berichten: 14
Lid geworden op: 09-04-2011 20:35

Bericht door Mechteld » 27-04-2011 10:57

Bedankt voor de info Yeppe. En in je dagboek neuzen is inderdaad een goed idee :wink:

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 30-05-2011 17:05

Nou vanmorgen was het dan zo ver, mijn streefgewicht gehaald en dik 20 Kg afgevallen.
Wat is het een wonderlijke tijd geweest. Vorig jaar begin Maart begonnen...Zou dit het nou echt zijn voor mij dacht ik nog :lol: .
Steeds was ik een beetje onzeker over het feit dat het op een gegeven moment wel uitgewerkt zou zijn, maar nee hoor :D . Soms weken op hetzelfde gewicht of er boven maar mijn gezondheid ging wel met sprongen vooruit dus daar is Gok zowiezo al een zege voor. Kwalen verdwenen als sneeuw voor de zon. I.v.m mijn rugproblemen het advies gekregen om naar de sportschool te gaan om te spieren te verstevigen. Nooit gedacht dat ik het leuk zou gaan vinden, een volgende wonder geschiedde in mijn ogen. Mijn klachten verdwenen en mijn conditie ging met sprongen vooruit . Kreeg zelfs nog meer behoefte aan beweging en ben ook fanatiek Spinning gaan beoeffenen, 2 uur achter elkaar met evnt nog een half uur krachttraining erachtaan is geen probleem, geen bibberhonger en na een heerlijk bad gewoon weer volop actief kunnen zijn. Extra koolhydraten nodig/energie drank , ben je gek , gewoon rustig door Gokken :D en luisteren naar wat mijn lichaam nodig heeft om me goed en voldaan te voelen. Heel veel geleerd dus in de afgelopen 15 maanden en ik voel me nu met mijn 47 jaar jonger en fitter dan 20 jaar geleden :wink: .
Ik ben een grote eter en een lekkerbek dus kan me met Gok heerlijk uitleven in de keuken.
Ik ben Yvonne dan ook zeer dankbaar met deze mannier van eten. Ik ga nu aan fase 2 beginnen maar zal zuinig met de koolhydraten om blijven gaan omdat ik me daar zowel geestelijk als lichaamlijk top bij voel .
Dit forum heeft een grote bijdrage geleverd aan het afvallen, steun van mede Gokkers en het kunnen delen van allerlei andere dagelijkse beslommeringen zijn een mooie uitlaatklep voor mij . Dit forum is een warm bad en ik hoop van harte dat dat zo mag blijven zodat we elkaar kunnen blijven steunen en advies geven daar waar het nodig mocht zijn.
Meiden allemaal bedankt :D :D :D .
Annemarie/Yeppe
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

mamav5
Berichten: 58
Lid geworden op: 04-04-2011 20:11

Bericht door mamav5 » 30-05-2011 17:12

Lieve Annemarie.
Gefeliciteerd met deze TOP prestatie!!
Afbeelding

mimmom
Berichten: 30
Lid geworden op: 14-03-2011 14:49

Bericht door mimmom » 30-05-2011 17:43

knap hoor Annemarie, meer dan 20 kilo eraf. En dan ook nog zoveel gezondheidswinst gehaald. En dan ook nog het forum voorzien van de heerlijkste crackerrecepten.

We worden allemaal heel blij voor jou, met jou en door jou.

groetjes,
mirjam
groetjes,

mirjam

janny1946
Berichten: 43
Lid geworden op: 31-01-2011 21:45

Bericht door janny1946 » 30-05-2011 19:22

Hallo Annemarie,
heel heel hartelijk gefeliciteerd met je bereikte doel en nog het voordeel dat je je zo goed voelt.
Ik wens je nog veel plezier! met GOKken.
mijn dagboek,2-2-2011 ---geen suiker medicijnen meer !!---


Afbeelding


Om je lichaam gezond te maken mag je GOKken

Gebruikersavatar
Yvonne69
Berichten: 9
Lid geworden op: 02-05-2011 09:20

Bericht door Yvonne69 » 30-05-2011 22:03

Wat goed zeg dat je je streefgewicht gehaald hebt.
Ik ben nog maar 4 weken bezig en al 6,5 kilo afgevallen.
Merk ook al heel goed verschillen. Heb diabetes en sinds mijn eerste gok week hele mooie waardes, dat was tijden geleden.
Vrig week na het sporten was mijn bloeddruk laag, dus dat ook in de gaten houden, want ik slik medicijnen tegen de hoge bloeddruk.
Ik zit gewoon lekker in mijn vel en als ik jouw verhaal dan lees, weet ik gelijk dat ik het vol wil houden.
Moet zeggen dat ik ook heel anders denk nu. Denk nu al na over wat er mee moet op vakantie. GOK produkten :lol:
Yvonne

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 31-05-2011 06:41

@Yvonne69, tha wie had dat ooit gedacht hè , dat voeding zo'n impact op ons heeft. Ik had alleen op afvallen gerekend en kreeg er al die andere kado's erbij.
Mijn man mocht al snel van de bloeddrukverlagende medicijnen af, en hij was daar erg blij mee. Ik ben benieuwd wat Gok voor je "suiker" gaat doen !
Natuurlijk wil je Gok graag volhouden :wink: , bij mij zit het al zo in mij n systheem dat het niet meer als volhouden voelt maar als een way of life :wink: .
Dank jullie wel meiden voor de felicitaties !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 31-05-2011 08:09

Geweldig Annemarie.
Gefeliciteerd toppertje.
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Koningskind71
Berichten: 227
Lid geworden op: 21-03-2011 10:45

Bericht door Koningskind71 » 31-05-2011 09:52

Geweldig Annemarie!
En met jouw verhaal ben je weer een motiverend voorbeeld voor o.a. mij als de boel weer eens lijkt te stagneren.

Janina
Berichten: 196
Lid geworden op: 06-08-2010 13:03

Bericht door Janina » 02-06-2011 10:40

Hartelijk gefeliciteerd met je prachtige prestatie!!!! :D :D :D
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

mvlier
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-07-2011 09:00

Bericht door mvlier » 15-07-2011 21:31

Geweldig!
Ziet er goed uit, zeg!
De vele succesverhalen motiveren enorm en ik hoop dat ik me binnenkort ook zo goed kan voelen over mijn lijf :wink:

Mandy
Afbeelding

Mijn dagboek

Begonnen met gokken op 20 juni 2011

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 15-07-2011 21:52

Vast wel Mandy :wink: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Mariekje
Berichten: 477
Lid geworden op: 12-04-2011 09:33

Bericht door Mariekje » 09-09-2011 10:18

Allemaggies...! Zie net jouw 'voor' en 'na' foto...Dát geeft de burger moed !!!
Toch echt starten maandag...! Nu weet ik het zeker!!! :-D

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 09-09-2011 11:13

Mariekje schreef:Allemaggies...! Zie net jouw 'voor' en 'na' foto...Dát geeft de burger moed !!!
Toch echt starten maandag...! Nu weet ik het zeker!!! :-D
Mooi zo , en dan heb ik nog een hele gunstige "voor"foto geplaatst :wink: !
Mijn man en ik volgen beide fase 2 , ik een pietsie meer koolhydraten dan fase 1 maar niet zo'n heel groot verschil. Manlief is wat royaler in de koolhydraten maar hij kan het blijkbaar hebben :wink: .
We genieten nog steeds van deze mannier van eten en het geeft ontzettend veel rust om zo makkelijk op gewicht te blijven. Af en toe een etentje buiten de deur en de volgende dag weer fase 1 :wink: .
Heel veel succes !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Truc van fase 2

Bericht door Yvonne Lemmers » 09-09-2011 16:35

@Annemarie,

Je hebt de truc van fase 2 ook al helemaal door :lol:
Lekker 1 à 1,5 kilo schommelend de weken door.
Genieten van de extra koolhydraten bij uitgaansgelegenheden en feestjes
en op de gewone dagen weer genieten van alle voordelen van koolhydraatbeperking
zoals meer energie en de weegschaal weer richting je ideale gewicht zien gaan.

Lekker zo doorgaan!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 10-11-2011 11:49

Ik heb er voor gekozen om gefoon in fase 1 te blijven met af en toe een etentje buiten de deur en een wat lossere verjaardag of visite :wink: .
Fase 2 ook al pas ik die heel voorzichtig toe geeft te veel onrust doordat mijn eetlust daar weer door omhoog gaat en de drang naar koolhydraten ook weer toeneemt :shock: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 07-02-2012 18:44

Na bijna 2 jaar Gokken maar weer eens even de balans opmaken. Ik kwam vanmiddag DE foto tegen waar ik zelf heeeel erg van schrok en verdrietig om geweest ben en onbewust misschien toch wel de start geweest is om het roer om te gooien. De foto ernaast is van afgelopen zomer, een beetje dezelfde houding , vandaar :wink: .
Ik ben me nu met mijn 48 jaar jonger, gezonder en fitter en slanker dan toen ik 25 was en dat allemaal dankzij deze manier van eten. Het is alleeen jammer van die" ouwe kop"volgens mijn Gokkende dochter :wink: . Van lieverlee geleerd wat de do's en dont's voor mij zijn wat voeding betreft. Gewoon door een dagboek bij te houden en te noteren hoe je je voelt, lichaamlijk als wel tussen de oren :wink: . Door Gok op het goede spoor gezet en daardoor ook andere invloeden ondergaan en ingepast in mijn eigen "dieet", denk daarbij aan o.a Ralf Moorman en het Paleo dieet en Andrè de Vries. Koken en nadenken over recepten en voeding vloeien hier haast automatisch uit voort. Ik ben nog steeds vrij van medicijnen . Het blijkt wel dat dit de beste investering in mezelf geweest is die ik me maar kan voorstellen . Sporten doe ik met veel plezier en dan voornaamlijk Spinning :D !
Ik merk wel dat me lichaam me sneller afstraft als ik wat te veel buiten de Gokpot pies 8) . Na enkele dagen Preston Palace begon daar de ellende al met blaasontsteking, verkoudheid en een maag en darmgestel wat volledig van de kaart was :shock: . Het is net of je lichaam nu meteen aan de noodrem trekt met HOO tot hier en niet verder. Terwel het voorheen meer sluipenderwijs ging :( Ook dat was weer een leermoment zullen we maar zeggen :lol: . Kortom nog dik tevreden met Grip Op Koolhydraten . En voor mij is het geen dieet maar een way of life geworden wat volledig in mijn systheem zit, fase 1 is het en fase 1 zal het blijven met iedere dag een Lemmers uurtje :D .

Afbeelding

Afbeelding
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 07-02-2012 19:53

Dat is een heel groot verschil Yeppe.
Goed van je! En idd. het is een way of life!
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

DaaniDee
Berichten: 321
Lid geworden op: 07-02-2012 17:01

Bericht door DaaniDee » 09-02-2012 11:21

Wow! Yeppe, wat zie je er goed uit! Geweldig om te zien dat dit het resultaat kan zijn van GoK! Ik ben afgelopen maandag begonnen vol enthousiasme en vind het echt geweldig om je verhaal te zien en te lezen! Hoop dat ik je voorbeeld kan volgen!! :)
Liefs, Daniëlle

Mijn dagboek

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 09-02-2012 11:49

Bijou0404 schreef:Wow! Yeppe, wat zie je er goed uit! Geweldig om te zien dat dit het resultaat kan zijn van GoK! Ik ben afgelopen maandag begonnen vol enthousiasme en vind het echt geweldig om je verhaal te zien en te lezen! Hoop dat ik je voorbeeld kan volgen!! :)
Als ik het kan dan kan een ander het ook hoor :D !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Moniqueth
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-12-2011 14:14

Bericht door Moniqueth » 09-02-2012 18:11

Heb je voor foto nu ook gezien. Wauw. Mooi hoor en goed. Jullie allebei.
Motiveert mij wel.

Gr. Monique
Afbeelding [/url]

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 09-02-2012 18:52

Moniqueth schreef:Heb je voor foto nu ook gezien. Wauw. Mooi hoor en goed. Jullie allebei.
Motiveert mij wel.

Gr. Monique
Goed zo ! Zorg nu dat je je eigen motivator wordt :wink: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

muzieknootje
Berichten: 4845
Lid geworden op: 07-02-2011 20:01

Bericht door muzieknootje » 27-02-2012 23:10

Jeetje wat een verschil !!!! Wat kan een mens veranderen :wink:

Twinkle
Berichten: 160
Lid geworden op: 17-06-2011 19:07

Bericht door Twinkle » 28-02-2012 07:39

wat een groot verschil, je ziet er prachtig uit!
:shock: :D
Groet Twinkle
mijn dagboekje

Gebruikersavatar
realdream
Berichten: 224
Lid geworden op: 01-12-2009 00:03

Bericht door realdream » 11-03-2012 22:13

Ik heb net je verhaal gelezen en ben diep onder de indruk! Echt geweldig resultaat zeg, dat is een mooi inspiratie voor iedereen die nog druk bezig is om de kilo's kwijt te raken. Dit soort verhalen helpen mij in ieder geval om b.v. de tussendoortjes te doorstaan en gewoon nog een kopje thee te nemen, ondertussen lekker lezend op dit geweldige forum!

Bedankt!
Afbeelding

32 dagen suikervrij, nog 8 te gaan!
-------------------------------------------------------
Mijn eetdagboek

Gebruikersavatar
anmir
Berichten: 512
Lid geworden op: 09-01-2012 12:00

Bericht door anmir » 01-04-2012 10:05

Hoi Annemarie/ Yeppe,

Zoals velen anderen heeft jouw verhaal en de foto's ( van jou en je man) mij enorm geinspireerd. Ik ben net zo oud als jij en begon er met mijn 85 kilo ook zo uit te zien, maar dat wil ik niet. Voor mijn 50 ste wil ik er ook weer zo mooi slank uitzien als jij. En ik weet dat het kan, pas stuurde ik je een PM met de vraag of jij mij kon helpen maar helaas kon je dit door omstandigheden niet doen. Toch heb je mij indirect geholpen, ik heb de GOK-draad opgepakt, de boeken van Yvonne gelezen en herlezen en haal nu inspiratie uit dagboeken van anderen en ik heb ook reacties gekregen van mede gokkers.
Ik ben blij dat ik nu na 4 wk toch bijna 5 kilo kwijt ben, dat geeft mij moed om door te gaan.

Gisteren heb ik Chia en Hennepzaad gekocht en ben enthousiast aan de slag gegaan met het maken van jouw crackers uit KB 2. De giantcrackers had ik al eerder gemaakt en die is ook heerlijk.
Las dat jij ook CHia gelei gebruikte, dat heb ik ook sinds gister ontdekt, wat een vreemd goedje maar het smaakt neutraal dus ik heb het nu als extra bron in mijn yoghurtje gedaan.
Die darmreiniger kreeg ik niet weggedronken daar kreeg ik braakneigingen van maar ik las dat jij het op verschillende andere manieren toevoegt in je maaltijden, dat ga ik ook eens proberen.

Zal die foto van jou en je man eens aan mijn man laten zien. Hij heeft ook een behoorlijke buik gekregen. Hij fietst elke dag naar zijn werk en drinkt geen alcohol toch heeft het weinig effect. Zelf denk ik dat het aan teveel KH ligt. Hoop dat als hij het effect bij mij ziet hij ook meer geinspireerd gaat worden. Maar dan zal hij wel zelf een beetje de regels en voorwaarden moeten gaan leren kennen.
Ik zorg in elk geval voor een voorraadje lekkere crackers, misschien stimuleert het hem. Mijn zoon van bijna 17 eet ook weinig groente en veel brood, hij probeert al KH arm brood. Heb hem ook verteld over de aspartaam in zijn cola light. Toch zal iedereen zijn eigen weg moeten vinden. Mijn dochter houdt niet echt van vet eten en probeert het met de lightproducten. Na ja zij kan het nog hebben want ze weegt rond de 61 kg.

Zelf ga ik ervoor om te GOK-ken en wil dit net als jij helemaal in mijn systeem krijgen als een way of life.

Bedankt dat jij een voorbeeld voor ons bent/ wilt zijn en blijven.
( Want die verantwoordelijkheid rust nu wel op je schouders hé. :lol: )

Groetjes Anmir

Gebruikersavatar
vida
Berichten: 329
Lid geworden op: 16-04-2012 23:13

Bericht door vida » 07-05-2012 11:28

Wow !! Na het zien van deze foto's ga ik jouw menuutjes maar eens als voorbeeld gebruiken. Wie weet met hetzelfde mooie resultaat! :D

Gebruikersavatar
Josefina
Berichten: 4237
Lid geworden op: 20-04-2012 19:22

Bericht door Josefina » 07-05-2012 21:03

Ik ben een beginnend gokker en lees af en toe verhalen op het forum.
Ook jouw verhaal gelezen: geweldig Yeppe!
Mag ik zeggen dat ik net erg in de lach schoot bij je foto van opzij en dan wel de 1ste? Het leek wel een foto van mij :D
Gelijk dacht ik: stel dat ik 20 kg afval, zal ik dan eindelijk eens een goedkopere bh kunnen kopen :D
Ergens gelezen dat je een fjord hebt: mijn oudste dochter ook.
Maar daar heb je dochters voor, allemaal paarden, paarden en paarden.
Ze hadden het ooit over de Kerstboom opzadelen :lol:
Ook las ik dat je beter geen vruchtensap kan drinken.... en ik maar denken gezond bezig te zijn met uitgeperst sinaasappelsap. Maar ik kan niet tegen sinaasappel gewoon eten, moet er altijd koffiemelk door roeren, paar druppels.
Ik ga me ook in jouw menu's verdiepen, als ik zie wat je eet, ik krijg dat niet op. Ik vind de menu's ook vaak te veel......
Bedankt voor je inspirerende verhaal en bedankt voor de voor en na foto's, dat motiveert!
Josefina
1-4-2012 startgewicht 94 kg
mijn dagboek

Mickah
Berichten: 1894
Lid geworden op: 22-06-2012 12:15

Bericht door Mickah » 14-07-2012 19:51

Hola Annemarie,

Klasse hoor je ziet er super uit.
Ik ben nog een groentje op het gok forum en nog maar net begonnen,
ik hoop ooit eenzelfde resultaat te bereiken. :P

Ik lees flarden uit je dagboek (als ik het helemaal lees kom ik niet meer aan het huishouden toe :P )
en laat me erdoor motiveren.
Saludos, Mickah 8)

Dagboek

Plaats reactie