Ik had gehoopt vandaag de 95 op de weegschaal te zien, dat is niet gelukt maar kom een heel eind in de richting..... en die 95 komt vanzelf wel :lol:
resultaat na 1 jaar Gok:
** -28,7 kilo ....in de volksmond bijna 30 kilo dus die houden we erin :wink:
** van maat 52 zowel boven als onder naar maat 44 (46) nu boven en onder
** grote maten hoef ik niet meer naar te kijken, kan nu bij de gewone maten winkelen en dan heb ik zelfs nog niet de grootste maat 8)
** koop tegenwoordig kleding op de krimp ipv op de groei ... moet al snel een maatje kleiner pakken ipv groter.
** van niet sportief naar 2 keer in de week zwemmen en zoveel mogelijk fietsen (dat probeer ik tenminste)
** al een jaar geen chips en koekjes gegeten en in huis gehad. Choco natuurlijk wel maar dan van melk naar de 86% pure... wie had gedacht dat ik dat lekker zou gaan vinden :wink:
** voel me ondanks mijn werkloosheid wel goed in mijn vel en happy als ik in de spiegel kijk 8)
** Nieuwe ervaring: heb vandaag een verjaardag en ik heb nix om aan te trekken :roll: ja een hele kledingkast vol maar kan niet kiezen :wink:
deze foto is van juli 2009 (dus 3/4 jaar voor Gok), 125 kilo, misschien wel iets meer

deze foto is van 15 april, 2 weken geleden dus....

ik ga gewoon rustig door met Gokken en wie weet tegen het einde van het jaar op streef??