Grytz: Na 5 jr. Gok wil ik niet anders meer(GoK) - 25 kg!!

Laat je inspireren door deze ervaringsverhalen van GOK-kers. Wil je ook lid worden van dit forum en / of van de besloten facebookgroep van Grip op Koolhydraten (GOK) kijk dan op https://gripopkoolhydraten.nl/gok-forum/

Moderator: Y. Lemmers

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Grytz: Na 5 jr. Gok wil ik niet anders meer(GoK) - 25 kg!!

Bericht door Grytz » 22-02-2011 10:36

Hallo,

Dit was vorig jaar (11 mei 2010) mn voorstelverhaal in mijn dagboek. Ik had het nergens geplaatst omdat ik ten eerste niet wist waar ik het moest plaatsen, bij ex-shakers, ervaren lijners, of medisch etc. lijners. Bovendien kon ik toen nog niet geloven dat het ook bij mij zou werken. Ik geef hierna een update met foto's.
Grytz schreef:Hallo allemaal,

Ik zal even wat over mezelf vertellen, omdat ik hier nieuw ben. Ik hoop niet dat het een te lang verhaal wordt, maar here I go.

Ik ben bijna 45, getrouwd en heb 2 kinderen, dochter van 16 en zoon van 13.
Als kind was ik altijd broodmager, maar had wel altijd een buikje. Wat ik ook at, ik bleef mager. Ook was ik nooit fit, altijd moe.
Tussen mijn twaalfde en mijn zestiende stond mijn ontwikkeling helemaal stil. Onderzoeken gehad in het UMCG, maar niks te vinden. Toen werd ik eindelijk ongesteld en ging mijn ontwikkeling weer verder. Maar fit heb ik me dus nooit gevoeld. Mn ouders hebben me overal heen gehad, het reguliere circuit, maar ook het alternatieve ken ik inmiddels binnenste buiten.
Op mn 24e in de diepe depressie geraakt (net half jaar getrouwd). Jaren therapie gehad (ook vanwege niet zo’n leuke jeugd). Daarna durfde ik zelf pas aan kinderen te denken. Tijdens de zwangerschap van mn dochter voelde ik me super, heb me nog nooit zo goed weer gevoeld. Mijn dochter werd 3 weken te vroeg geboren, was een huilbaby met ernstige buikklachten. Dus eerste 4 maanden maar 3 uurtjes per nacht slapen. Ging kapot dus. Thuiszorg gehad en langzaam knapte ik weer op.
3 jaar later zwanger van mn zoon. Ik kreeg ernstige bekkeninstabiliteit en heb met elkaar 3 maanden plat gelegen in de huiskamer. Ik kreeg de mededeling dat ik misschien wel nooit meer kon lopen en altijd afhankelijk zou kunnen zijn van een rolstoel. Vele therapieën later en veel met krukken lopen met helse pijnen, kwam ik achter een adres in Bergen NH. Daar heeft een meneer me grotendeels van de pijn afgeholpen.
Vanaf toen ben ik begonnen te groeien. Ook omdat bewegen moeilijk voor me was, denk ik.
Maar dat boeide me niet echt toen.

Een maand later kreeg mn zoon hersenvliesontsteking en sepsis (soort bloedvergiftiging)
De doktoren hadden hem opgegeven, maar na 3 maanden vechten in het UMCG kregen wij een zwaar gehandicapt kind weer thuis, blind, half verlamd en met een groot verlies aan hersenweefsel. (inmiddels, 12 jaar verder, kan hij weer zien en lopen, maar verstandelijk wordt hij niet ouder dan ca. 5 jaar)
Je begrijpt misschien wel, dat je dan niet echt met je gewicht bezig bent. Ik kwam wel steeds meer aan, heel langzaam. En ook snachts sliep ik slecht. Huisarts zei eerst, het komt van het ontzwangeren en later, dat het de stress wel zou zijn. Ook mijn ongesteldheid was niet regelmatig. Maar het slechte slapen werd steeds erger.
Ik weer naar de huisarts, ik zei: of ik word gek, of ik zit in de overgang. Na bloedprikken bleek inderdaad dat ik dik in de overgang zat. Ik was toen 38 jaar. Ik ben toen met behulp van Herbalife 12 kilo afgevallen naar 67 kilo. Dit is een jaar zo gebleven en toen kwam ik langzaam weer aan.
Maar waar groei ik van? Ik snoep niet, houd niet eens van snoep of chips of koeken. Ik zeg altijd, ik hoef er alleen maar naar te kijken en ik groei al. Ik gebruikte alles zo light mogelijk.
Anderhalf jaar terug maar es Sonja Bakker proberen. Maar toen ik dat boek las dacht ik, oh jee moet ik hier van afvallen? Dit is bijna hetzelfde als wat ik normaal eet. Ik ben in 7 weken welgeteld 1 kilo afgevallen en kreeg ook toen pas last van lekkere trek/snaaizin. Dat kwam volgens mij doordat ik geen zoete dingen was gewend, en ik deze soms wel moest eten volgens Sonja.
Dus ben daar maar weer mee gestopt. Frustrerend allemaal. Inmiddels ging het met mn zoon wat stabieler (die gaat zo nu en dan logeren). Ik kwam meer in de rust en belandde in een ernstige burnout. Ik heb rouwtherapie gehad vanwege vele dingen. Maar ik knapte maar niet op.
Ik ben daarna grondig door een internist onderzocht, vooral omdat mijn buik zo enorm dik is. Ik krijg regelmatig de vraag of ik zwanger ben…. Grrrrrrrr.
Er is wel ontdekt dat ik, in rust, te veel stresshormoon aanmaak. Dat moest uit de bijnieren komen. En omdat ik al 2 jaar in de menopauze inmiddels zit, zou er iets mis zijn met de bijnieren. Een MIBG scan gehad, op zoek naar tumoren of afwijkingen. Maar er is helemaal niks gevonden!. Jammer, want dan was er dus ook geen behandeling voor. Tja, en wat moet je dan? Mijn lichaam staat dag en nacht in de vlucht en vechtstand. Gek word je ervan. En afvallen? Dat wil dus niet goed met een lichaam dat stijf staat van de adrenaline. Mijn bloeddruk was heel hoog en mn hart jaagt constant. Doodmoe word je daar van. Mijn bloeddruk is inmiddels onder controle door medicijnen.
Bewegen is nog steeds moeilijk. Heb in het verleden wel fitness gedaan onder begeleiding van een fysiotherapeut, maar dan moest ik 3 keer daags mn knieën koelen. Dus ook maar gestopt. En door de burnout had ik de energie er ook niet voor. Ik probeer nu regelmatig te wandelen. Dit gaat de ene dag beter dan de andere. Soms mn knieën, dan speelt mn hernia weer op of laat mn bekken me weten dat het effe genoeg is. (blijft een zwak punt) Ook ben ik nu regelmatig naar een Shiatzu masseur. Dan kan ik echt eventjes ontspannen, heerlijk, ik kan het iedereen aanraden.

Een poosje geleden zag ik Dr. Frank op tv in het programma Radar. Wat hij zei sprak me wel aan en heb heel wat afgegoogled op koolhydraten. Zo kwam ik op het boek van Yvonne Lemmers. Anderhalve week geleden gaf de weegschaal 88 kilo en toen heb ik het boek besteld en was stiekem al begonnen met het Gokken. Toen ik het boek kreeg op 1 mei, heb ik het in één keer gelezen en ben boodschappen gaan doen. Ik vind het wel eng om nu zoveel calorieën te eten. Maar het is wel heerlijk!! En ik hoef geen zoete dingen te eten.
Snaaien of eetbuien heb ik eigenlijk niet vaak gehad in mn leven, dus eigenlijk mis ik niks.
Op 2 mei (na 4 dagen gokken) stiekem es kijken op de weegschaal. Wow, 86 kilo, zou het dan toch werken? De afgelopen week heb ik inmiddels zelfs de 85,5 gezien, maar nu weer 86. Nou ja, het begin is er.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Ik neem geen KH uurtje bij de warme maaltijd, geen behoefte aan. Ik verschuif het naar savonds, dan neem ik een paar glaasjes rode port. Hier raak ik ontspannen van en dan kan ik in ieder geval slapen.
Ik vind het heel spannend en ben ook best nog wel onzeker of het voor mij ook iets kan doen.
Ik ben nog wel steeds erg moe, maar dat heb ik vaak na vakanties omdat mn zoon dan thuis is en me erg claimt.
Ik ben benieuwd, maar hou jullie op de hoogte.


Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 22-02-2011 10:44

Hallo,

Vandaag dus 17 kilo minder mee te sjouwen. Zit bijna op mn eerste streefgewicht. 25 cm van mn buikomvang weg. Geen bloeddrukmedicijnen meer nodig. Bewegen gaat makkelijker.
Had ik dit maar veel eerder geweten. Ik ben dus overgevoelig voor koolhyraten en groeide dus van de light troep. Dat komt hier niet meer in huis :D
Ik ben zo superblij dat ik dit heb gevonden en ben Yvonne en Thea superdankbaar :D:D

Zomer 2010 (al een paar maanden aan het Gokken, was dus daarvoor nog zwaarder maar daar heb ik geen foto van)


Afbeelding


En dan nu een foto van gisteren :D 17 kilo minder


Afbeelding

GRIP OP KOOLHYDRATEN VOOR DE REST VAN MIJN LEVEN!!!

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 22-02-2011 10:46

Wauw lieverd,
Zoals ik al eerder zei: wat ben je een ontzettende kanjer!
Kijk eens naar het verschil op de foto's.......niet normaal meer. :lol:
Ik vind je een toppertje, niet alleen omdat je zoveel bent afgevallen, maar ook omdat je een mega lief wijf bent met altijd een vriendelijk woord of liedje voor iedereen. :wink:

Gebruikersavatar
Majori
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-02-2011 10:44

Bericht door Majori » 22-02-2011 10:49

Jeetje zeg, wat een enorm verschil!
SUPER!!!!!! Wat een prestatie!
En je heb gelijk GOKken is een andere en betere manier van leven!
hartelijke groetjes,
Miriam
----------------------
8 februari 2011 gewicht 70 kilo
Taille 83
Dinsdag weegdag
Streefgewicht 60 kilo
Afbeelding

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 22-02-2011 10:52

Sluit me volledig bij Eva aan toppertje.
Geweldig die metamorfose!


Afbeelding
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 22-02-2011 11:02

eevster schreef:Wauw lieverd,
Zoals ik al eerder zei: wat ben je een ontzettende kanjer!
Kijk eens naar het verschil op de foto's.......niet normaal meer. :lol:
Ik vind je een toppertje, niet alleen omdat je zoveel bent afgevallen, maar ook omdat je een mega lief wijf bent met altijd een vriendelijk woord of liedje voor iedereen. :wink:
Hey lieverd, dank je wel.
En jij bent net zo'n topper meid :D. Heb lang zitten dubben of ik deze voor- foto wel wou laten zien. Delete meestal de foto's waar ik mn gewicht duidelijk op kon zien. Maar deze foto geeft wel aan waar het gewicht allemaal zat. Wat een verschil he? Zelfs mn man was verbaasd gisteren toen ik de voor foto liet zien. Hij zei, hier ging het allemaal zo geleidelijk, dan valt het niet op.

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 22-02-2011 11:03

Majori schreef:Jeetje zeg, wat een enorm verschil!
SUPER!!!!!! Wat een prestatie!
En je heb gelijk GOKken is een andere en betere manier van leven!
Dank je wel Majori.

Ja, ik zie dit ook niet als dieet hoor, is gewoon een nieuwe manier van leven. Lekker eten en afvallen en me beter voelen, gezonder zijn dus.
:D

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 22-02-2011 11:06

Clau schreef:Sluit me volledig bij Eva aan toppertje.
Geweldig die metamorfose!


Afbeelding
En jij, nog zo'n topper. Dank je Clau.
Jij gaat ook al zo goed he? Laat de zomer maar komen :D

Renate
Berichten: 3235
Lid geworden op: 10-11-2009 19:35

Bericht door Renate » 28-02-2011 23:14

Super hoor!
Bij mij gaat t niet om t gewicht, maar om het "lekker in mn lijf" zitten en dat heb je echt met kh-beperkt eten.

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 28-02-2011 23:34

Het gaat fantastisch hier.. ja!
Maar dat komt ook door de heerlijke en onvoorwaardelijke steun die je hier van de mede GOKkers krijgt.
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 28-02-2011 23:53

Renate schreef:Super hoor!
Bij mij gaat t niet om t gewicht, maar om het "lekker in mn lijf" zitten en dat heb je echt met kh-beperkt eten.
Echt wel renate, dat gevoel, dat je niet meer afhankelijk bent van

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 28-02-2011 23:55

eevster schreef:Misschien moet je even in de titel zetten dat je een update hebt...
haha niet veel update hier, haha, ben ik veel te eerlijk voor, kan niet liegen he? ben gewoon ikke hihi, hier en nu, this is who i am :lol:

maar soon komen sexy foto's hoor haha
maar wil geen ron erbij hahaha

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 01-03-2011 00:00

Grytz schreef:
eevster schreef:Misschien moet je even in de titel zetten dat je een update hebt...
haha niet veel update hier, haha, ben ik veel te eerlijk voor, kan niet liegen he? ben gewoon ikke hihi, hier en nu, this is who i am :lol:

maar soon komen sexy foto's hoor haha
maar wil geen ron erbij hahaha
Je hebt toch een update met je foto's? :lol:

Geef Ron maar aan mij dan!

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 01-03-2011 00:04

ok, jij mag ron hebben hoor haha :D

Janina
Berichten: 196
Lid geworden op: 06-08-2010 13:03

Bericht door Janina » 01-03-2011 09:18

Wat een megaverschil :shock: geweldig!
Daar mag je echt trots op zijn! :D :D :D
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 01-03-2011 09:29

Clau schreef:Het gaat fantastisch hier.. ja!
Maar dat komt ook door de heerlijke en onvoorwaardelijke steun die je hier van de mede GOKkers krijgt.
Echt wel Clau, zoveel lieve mensen hier he? Dit is een superforum :D

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 01-03-2011 09:30

Janina schreef:Wat een megaverschil :shock: geweldig!
Daar mag je echt trots op zijn! :D :D :D
Dank je wel Janina, voelt ook heerlijk :D

Norge
Berichten: 4091
Lid geworden op: 18-01-2011 16:36

Bericht door Norge » 01-03-2011 11:03

Hei Grytz,

Een GOK wonder! Gratulerer

Wat fantastisch van/voor je, :) :D :lol:
Hilsen Nicolette
mijn dagboek
GOK-GELUK/GEZOND IN BALANS. 1.80 lang
Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 01-03-2011 12:21

Norge schreef:Hei Grytz,

Een GOK wonder! Gratulerer

Wat fantastisch van/voor je, :) :D :lol:
Hilsen Nicolette
Dank je wel, ja heerlijk he? Ik zie dat jij op ongeveer hetzelfde gewicht bent begonnen. Jij gaat ook al lekker zakken in je gewicht he? Super :D

Rianne75
Berichten: 51
Lid geworden op: 13-02-2011 14:06

Bericht door Rianne75 » 01-03-2011 22:52

Hoi Grytz,

Ik las net je verhaal en zag je foto's/ update: WOW wat een verschil!!! Natuurlijk in eerste instantie op de foto te zien, maar ook super om te lezen hoe je leven veranderd is, hoe jij veranderd ben.
Na ál die jaren van afvragen, strijd en vechten tegen iets waarvan je niet eens wist dát je ertegen zou moeten vechten....
Dit soort verhalen sterken mij echt in mijn nieuwe eet-/levenswijze!
Ik ben nog maar pas begonnen, dus natuurlijk nog een weg te gaan, maar de eerste resultaten zijn al te gek!
Ben ook mn heel benieuwd naar wat het met mijn gezondheid gaat doen. Niet dat ik nu echt veel klachten heb, maar het energiepeil zou wel iets omhoog mogen!

Heel veel succes verder, maar ik denk dat als je al zo'n geweldige resultaten hebt, je er niet eens over dénkt om nog anders te eten/ te leven :)

Lieve groetjes Rianne
Afbeelding

Als je niet vliegt, komt er nooit iets van de grond
mijn dagboek

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 01-03-2011 23:48

aww lief meis, voor je lieve reactie bedank ik je.

Ja, nu ik weet waar ik dus wel van groeide, ben ik blij. Mn zelfvertrouwen is gegroeid hoor, ik kreeg weer grip op mezelf. Kan het wel van de daken schreeuwen. Ben soms wellus over enthousiast bezig hoor haha. Maar ik weet nu, ik kan niet meer anders, dit is mijn way of life :D en ben er blij mee.
Dit is een manier van gezond en puur eten en dan ook nog afvallen, ik had dat echt nooit verwacht hoor en ben er super blij mee :D
Kan het iedereen aanraden, als ik het kan, met alles, dan kan iedereen het.
Het is gewoon een kwestie van volhouen en dan dalen de kilo's echt.

i m happy :D:D:D

Teske
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-01-2011 18:34

Bericht door Teske » 02-03-2011 17:14

hallo

ik vind het heel knap en ik hoop dat het mij ook gaat lukken
Je ziet er heel goed uit nou

groetjes teske :)

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 02-03-2011 18:29

Dank je wel Teske,

Het gaat jou ook vast lukken hoor!!

Groetjes terug :D

Lisenka
Berichten: 1410
Lid geworden op: 16-11-2010 22:24

Bericht door Lisenka » 02-03-2011 21:24

Dag Grytz,

Ik zie nu pas je update met foto's en ik moet zeggen dat je er geweldig uitziet! :D Wat een verschil zeg! Wat zul jij je lekker voelen.
Mijn dagboek

Afbeelding
FitforMe Multi+ijzer, magnesium, silicium en Calcichew. Eetmomenten: 5 á 6 per dag

Rianne75
Berichten: 51
Lid geworden op: 13-02-2011 14:06

Bericht door Rianne75 » 02-03-2011 22:06

Grytz schreef:aww lief meis, voor je lieve reactie bedank ik je.

Ja, nu ik weet waar ik dus wel van groeide, ben ik blij. Mn zelfvertrouwen is gegroeid hoor, ik kreeg weer grip op mezelf. Kan het wel van de daken schreeuwen. Ben soms wellus over enthousiast bezig hoor haha. Maar ik weet nu, ik kan niet meer anders, dit is mijn way of life :D en ben er blij mee.
Dit is een manier van gezond en puur eten en dan ook nog afvallen, ik had dat echt nooit verwacht hoor en ben er super blij mee :D
Kan het iedereen aanraden, als ik het kan, met alles, dan kan iedereen het.
Het is gewoon een kwestie van volhouen en dan dalen de kilo's echt.

i m happy :D:D:D
:D:D:D:D ja het is super hè! Ik voel me hier ook echt heel goed bij.
Nu nog goed gaan slapen en dan ben ik ook helemaal happy :D
Ik ben inderdaad ook heel blij met het pure eten... als je nagaat wat voor kunstmatige rotzooi overal inzit, pfffff. Nee, dan bevalt dit mij veel en veel beter.
Afbeelding

Als je niet vliegt, komt er nooit iets van de grond
mijn dagboek

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 02-03-2011 23:04

Temperance schreef:Dag Grytz,

Ik zie nu pas je update met foto's en ik moet zeggen dat je er geweldig uitziet! :D Wat een verschil zeg! Wat zul jij je lekker voelen.
Hey Temperance, leuk dat je langskomt. Dank je wel voor je compliment.
Dit eten is echt een uitkomst hoor :D

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 02-03-2011 23:11

Rianne75 schreef:
Grytz schreef:aww lief meis, voor je lieve reactie bedank ik je.

Ja, nu ik weet waar ik dus wel van groeide, ben ik blij. Mn zelfvertrouwen is gegroeid hoor, ik kreeg weer grip op mezelf. Kan het wel van de daken schreeuwen. Ben soms wellus over enthousiast bezig hoor haha. Maar ik weet nu, ik kan niet meer anders, dit is mijn way of life :D en ben er blij mee.
Dit is een manier van gezond en puur eten en dan ook nog afvallen, ik had dat echt nooit verwacht hoor en ben er super blij mee :D
Kan het iedereen aanraden, als ik het kan, met alles, dan kan iedereen het.
Het is gewoon een kwestie van volhouen en dan dalen de kilo's echt.

i m happy :D:D:D
:D:D:D:D ja het is super hè! Ik voel me hier ook echt heel goed bij.
Nu nog goed gaan slapen en dan ben ik ook helemaal happy :D
Ik ben inderdaad ook heel blij met het pure eten... als je nagaat wat voor kunstmatige rotzooi overal inzit, pfffff. Nee, dan bevalt dit mij veel en veel beter.
Fijn dat jij je er ook zo lekker bij voelt meid. Ja, dat slapen is hier ook nog steeds een probleem. Melatonine en slaapmiddelen werken niet, dus neem ik s'avonds vaak een borrel met of zonder een blokkie kaas. Dan neem ik geen KH uurtje overdag hoor. Ben misschien in die zin wel een verkeerd voorbeeld :lol:
Nou ja, zo doet iedereen het op zijn of haar eigen manier. Dit werkt iig voor mij. Want slaap is toch ook erg belangrijk voor het functioneren.
Ik zak niet snel in gewicht, maar dat hoeft ook niet. Ik geniet van het lekkere eten, volle producten, puur. En die ticker daalt toch gestaag.
Ik had dit een jaar geleden niet eens durven dromen.
Pas nu weer in een normale maat 42 spijkerbroek, en met shirts zit ik op M terwijl ik voorheen XXL aan moest.
Mijn BMI is volgens de ticker al ok, maar wil nog veel van mn buikje af, dus ga nog lekker door. Beter gezegd, ik hou gewoon niet meer op :D

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 04-03-2011 06:58

Zo, ook hier maar even mn weeglijst neerzetten :D Want er was weer een pondje af :D

2010
29 april : 88 kg buikomvang 117 cm
2 mei : 86 kg buikomvang niet gemeten
8 mei : 85,5 kg buikomvang 115 cm
12 mei : 87 kg buikomvang niet gemeten
22 mei : 85 kg buikomvang 113 cm
3 juni : 85,5 kg buikomvang 115 cm (met veel vocht vasthouden)
5 juni : 84,5 kg buikomvang 112 cm
12 juni : 83,5 kg buikomvang 110 cm
22 juni : 83 kg buikomvang 110 cm
1 juli : 82,5 kg buikomvang 109 cm
5 juli : 82 kg buikomvang 109 cm
12 juli: 83 kg buikomvang 109 cm
17 juli: 82 kg buikomvang 108 cm (met veel vocht vasthouden)
21 juli: 81,5 kg buikomvang 106,5 cm
24 juli: 81 kg buikomvang 106,5 cm
3 aug.: 81 kg buikomvang 106,5 cm na veel schommelingen (vooral omhoog)
22 aug.: 79,5 kg buikomvang 103 cm
2 sept. : 79 kg.
8 sept.: 80,5 kg. buikomvang 105 cm (met veel vocht vasthouden)
15 sept. : 78,5 kg buikomvang 103 cm
19 sept. : 78 kg buikomvang 101 cm
30 sept. : 77,5 kg. buikomvang 100 cm (na 2 dagen darmproblemen)
14 okt. : 77 kg buikomvang 100 cm
3 nov. : 76 kg buikomvang 99 cm
18 nov.: 75,5 kg
20 nov.: 74,5 kg buikomvang 98 cm
3 dec.: 74 kg buikomvang 96 cm
2011
7 jan.: 73 kg buikomvang 94,5 cm
23 jan.: 72,5 kg buikomvang 93,5 cm
26 jan.: 72 kg. buikomvang 93 cm
3 feb. 71,5 kg buikomvang 93 cm
19 feb. 71,0 kg buikomvang 92 cm
3 mrt. 71,0 kg buikomvang 93 cm
4 mrt. 70,5 kg buikomvang 92 cm

totaal - 17,5 kg buikomvang - 25 cm :D

Het gaat misschien niet snel, maar ik heb nergens flubbers vel hangen, mijn lichaam herstelt zich gewoon :D

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 04-03-2011 10:12

Geweldig is dat he!!
Sta er zelf ook nog steeds versteld van..
Als ik op het andere forum de anderen zie.. zoveel hangvel..
Wel.. ik ben trotser dan ooit, want mijn Hangbuik(zwijntje.. :wink: ) word zelfs minder!!1
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

Cabogirl
Berichten: 3304
Lid geworden op: 25-11-2010 19:49

Bericht door Cabogirl » 04-03-2011 10:26

Super hoor, Grytz!
Afbeelding
05-'02 maagband 116 kg
11-'10 start GOK 82,3
01-'16 gastric bypass 97,7
Mijn Dagboek

Satyne
Berichten: 74
Lid geworden op: 21-07-2010 13:48

Bericht door Satyne » 04-03-2011 10:55

wow wat een resultaat! Heel inspirerend!
Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 04-03-2011 11:12

Clau schreef:Geweldig is dat he!!
Sta er zelf ook nog steeds versteld van..
Als ik op het andere forum de anderen zie.. zoveel hangvel..
Wel.. ik ben trotser dan ooit, want mijn Hangbuik(zwijntje.. :wink: ) word zelfs minder!!1
Ja, idd geweldig :D Wonderlijk ook.
Ik begin heel stiekem te dromen van misschien toch weer es uuhm een bikini in de zomer? :shock: Heb zo'n hekel aan die zweetbadpakken als het hartje zomer is :D We zetten door Clau.

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 04-03-2011 11:16

Cabogirl schreef:Super hoor, Grytz!
Dank je wel :D

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 04-03-2011 11:16

Satyne schreef:wow wat een resultaat! Heel inspirerend!
Dank je wel :D

miesje1959
Berichten: 7467
Lid geworden op: 24-03-2010 18:55

Bericht door miesje1959 » 04-03-2011 16:16

Die bikini gaat wel lukken hoor..Je gaat zo goed..

Vind het fantastisch voor je... :D
Groetjes Astrid

mijn eetdagboek

Afbeelding

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 04-03-2011 16:23

miesje1959 schreef:Die bikini gaat wel lukken hoor..Je gaat zo goed..

Vind het fantastisch voor je... :D
Dank je lieverd, ja, ik hoop het :D
Wie weet.

Gebruikersavatar
margos
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-01-2010 22:35

Bericht door margos » 05-03-2011 20:36

Geweldig zeg!!! Wat een mooi resultaat.

En die bikini: die kun jij wel aan deze zomer. En wie weet; krijgen wij 'm ook te zien..... :wink:

Nogmaals: KLASSE !!!

Groeten Maria.

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 06-03-2011 09:44

Dank je wel Maria,

Er moet eerst nog wel behoorlijk wat van mn buik af hoor, wil ik een bikini aan doen, maar ik blijf hopen :D

Riky
Berichten: 185
Lid geworden op: 07-09-2010 10:03

Bericht door Riky » 10-03-2011 16:47

Wat een geweldig resultaat. Je ziet er prachtig uit en bent een ware ambassadeur van het GOkken!

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 10-03-2011 17:30

Dank je wel Riky.
Ambasadeur haha, nou in ieder geval wel enthousiast.
Trouwens jouw voor en na foto's zien er ook super uit.

Ik denk dat de gezondheidsproblemen van mij als kind ook grotendeels door de overgevoeligheid voor KH is gekomen.
Wat een uitkomst he? 1 keer per dag een KH uur en de rest laag houden, en voila. :D Alleen maar voordelen.

Riky
Berichten: 185
Lid geworden op: 07-09-2010 10:03

Bericht door Riky » 11-03-2011 23:36

Ja, eigenlijk is het zo gemakkelijk :roll:

linke lautje
Berichten: 34
Lid geworden op: 22-01-2011 00:19

Bericht door linke lautje » 15-03-2011 14:47

Hey Grytz,
Ik zat net naar je foto's te kijken ,super zeg .
Ik hoop volgend jaar er net zo voor te staan als jij.
Goed van je.
Groetjes Laura

Miss Jojo
Berichten: 16
Lid geworden op: 02-03-2011 08:03

Bericht door Miss Jojo » 18-03-2011 13:20

Hoi Grytz,

Wow wat gaaf om zo het verschil te zien!! Je ziet er veel gezonder maar ook gelukkiger uit!! Ik hoop dat ik over een tijd ook zo'n verschil bereik en ook zulke foto's kan plaatsen!

Maar vind het in ieder geval super goed van je! En bedankt dat je ook zo veel bij mijn dagboekje reageert! Heel fijn!

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 18-03-2011 16:06

linke lautje schreef:Hey Grytz,
Ik zat net naar je foto's te kijken ,super zeg .
Ik hoop volgend jaar er net zo voor te staan als jij.
Goed van je.
Groetjes Laura
Dank je Laura, dat gaat jou zeker ook lukken hoor :D

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 18-03-2011 16:10

Miss Jojo schreef:Hoi Grytz,

Wow wat gaaf om zo het verschil te zien!! Je ziet er veel gezonder maar ook gelukkiger uit!! Ik hoop dat ik over een tijd ook zo'n verschil bereik en ook zulke foto's kan plaatsen!

Maar vind het in ieder geval super goed van je! En bedankt dat je ook zo veel bij mijn dagboekje reageert! Heel fijn!
Dank je Miss jojo.
Ben ook benieuwd naar jouw foto's straks.
Ennuh, graag gedaan :D

marry v
Berichten: 17863
Lid geworden op: 16-06-2010 09:34

Bericht door marry v » 21-03-2011 23:25

ik ben pas al eens begonnen met het lezen van je boekje, maar ja moet ook nog wel eens werken :lol:

maar deze foto's het verschil, geweldig een heel ander mens, knap hoor
afvallen is een kunst, op gewicht blijven een uitdaging


Dagboek

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 23-03-2011 07:13

marry v schreef:ik ben pas al eens begonnen met het lezen van je boekje, maar ja moet ook nog wel eens werken :lol:

maar deze foto's het verschil, geweldig een heel ander mens, knap hoor
Dank je marry :D is echt wel te zien he?

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 23-03-2011 07:15

Okkkkkkkk daar was ie dan. Mijn eerste streef gehaald van 70 kg
18 kilo eraf en 26 cm in buikomvang :D:D:D Ikke is erg blij :D:D
Op naar mijn tweede streef, de 65 kg

2010
29-04 : 88 kg buikomvang 117 cm
02-05 : 86 kg buikomvang niet gemeten
08-05 : 85,5 kg buikomvang 115 cm
12-05 : 87 kg buikomvang niet gemeten
22-05 : 85 kg buikomvang 113 cm
03-06 : 85,5 kg buikomvang 115 cm (met veel vocht vasthouden)
05-06 : 84,5 kg buikomvang 112 cm
12-06 : 83,5 kg buikomvang 110 cm
22-06 : 83 kg buikomvang 110 cm
01-07 : 82,5 kg buikomvang 109 cm
05-07 : 82 kg buikomvang 109 cm
12-07 : 83 kg buikomvang 109 cm
17-07 : 82 kg buikomvang 108 cm (met veel vocht vasthouden)
21-07 : 81,5 kg buikomvang 106,5 cm
24-07 : 81 kg buikomvang 106,5 cm
03-08 : 81 kg buikomvang 106,5 cm na veel schommelingen (vooral omhoog)
22-08 : 79,5 kg buikomvang 103 cm
02-09 : 79 kg.
08-09 : 80,5 kg. buikomvang 105 cm (met veel vocht vasthouden)
15-09 : 78,5 kg buikomvang 103 cm
19-09 : 78 kg buikomvang 101 cm
30-09 : 77,5 kg. buikomvang 100 cm (na 2 dagen darmproblemen)
14-10 : 77 kg buikomvang 100 cm
03-11 : 76 kg buikomvang 99 cm
18-11 : 75,5 kg
20-11 : 74,5 kg buikomvang 98 cm
03-12 : 74 kg buikomvang 96 cm
2011
07-01 : 73 kg buikomvang 94,5 cm
23-01 : 72,5 kg buikomvang 93,5 cm
26-01 : 72 kg. buikomvang 93 cm
03-02 : 71,5 kg buikomvang 93 cm
19-02 : 71,0 kg buikomvang 92 cm
03-03 : 71,0 kg buikomvang 93 cm
04-03 : 70,5 kg buikomvang 92 cm
18-03 : 71,0 kg buikomvang 92 cm
23-03 : 70,0 kg buikomvang 91 cm

totaal -18,0 kg buikomvang - 26 cm

Heb op mn ticker mn tweede streef 65 kilo ingevuld.

Gebruikersavatar
Rianne1
Berichten: 216
Lid geworden op: 27-01-2010 11:47

Bericht door Rianne1 » 23-03-2011 08:26

Joepie.
Mooi resultaat Grytz. Gefeliciteerd :lol:
Onderricht anderen vanuit de leegte van je wezen en de volheid van je hart {The Tao Box}

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 23-03-2011 08:31

Rianne1 schreef:Joepie.
Mooi resultaat Grytz. Gefeliciteerd :lol:
Dank je wel Rianne :lol:

Plaats reactie