Yeppe: Verlost van kilo's en allergie. Nu al jaren opgewicht

Laat je inspireren door deze ervaringsverhalen van GOK-kers. Wil je ook lid worden van dit forum en / of van de besloten facebookgroep van Grip op Koolhydraten (GOK) kijk dan op https://gripopkoolhydraten.nl/gok-forum/

Moderator: Y. Lemmers

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Yeppe: Verlost van kilo's en allergie. Nu al jaren opgewicht

Bericht door yeppe » 08-03-2010 21:58

Nou daar gaan we weer...Beginnen aan een nieuw dieet.
Ik ben Annemarie ik kom uit Brabant en ben 46 jr, getrouwd en moeder van 1 dochter van 20 die net is samen gaan wonen met haar vriend.
Ik ben 1.65M en ben nu 76,5 Kg dit was 2 maanden geleden 79Kg. Hobby's zijn mijn fjordenpaarden, Geocachen en lezen.

Kreeg het een tijdje geleden behoorlijk in mijn rug [een paar wervels van zijn plek] en viel van de pijn 2Kg af. [Mijn rug is al 16 jaar een zwakke plek helaas]. En dan gaat het weer kriebelen hè. Ik wil zeker geen 80 Kg wegen maar had ook geen zin in lijnen. Dan maar weer alles tussendoor[ melkchocolade van het merk Cadbury is hemels :lol: ] schrappen en geen rood wijntje meer s'avonds.
Maar goed de wijzer van de weegschaal kwam niet in beweging, zucht :cry: .
Een bord Brintapap om 7.00 uur en tussen de middag 4 boterhammen met glas optimel en fruit en s'avonds warme hap met een toetje of fruit en op de avond nog wat fruit was blijkbaar niet goed genoeg. Wat nu ??

Nou dan maar eens wat Googelen. Ik wilde een dieet waar ik in idd geval geen honger bij wil krijgen. Wat in het verleden bij het 1000 cal en bij het brood dieet wel het geval geweest was.
Lijnen is ook vaak het probleem niet maar als je eenmaal een "mooi"gewicht hebt is het op gewicht blijven zeer moeilijk vast te houden. De kick van "yes er is weer een kilo af" is er dan niet meer en van lieverlee neemt het oude eetpatroon weer de overhand en kruipt de weegschaal weer omhoog, helaas....
Tot de magische grens van 80Kg en dan weer een nieuw dieet gezocht.
Als 20 jarige op advies van de huisarts 2 maaltijden vervangen voor "Shakes" en dan een gewone warme maaltijd, maar die komen naar maanden helemaal je neus uit, ik kan de smaak zo nog voor de geest halen :x . Mooi op gewicht en dan helaas weer heel langzaam [over jaaaren] de weg weer naar de 80 KG helaas. Tussendoor steeds voorgenomen "nee hoor ik lijn niet meer, ze moeten me maar nemen zo ik ben en van lijnen wordt je alleeen maar dikker, ik heb geen gunstige genen, nog zo een :D ". Tja en iedereen neemt me ook idd zoals ik ben alleen ikzelf niet :wink: . Begint het toch weer te zeuren van binnen. Het staat me ook zo verschrikkelijk tegen dat als je beslist om te beginnen met lijnen dat je alleen nog maar aan eten kunt denken......... :lol:

Maar goed, weer op weg naar de magische 80Kg grens, toen weer Atkins geprobeerd, dit was niet onaardig, ook niet geweldig het afvallen ging goed, ik had geen honger maar ja dan ben je weer op je gewicht en dan wil je toch weer wel eens "normaal "gaan eten en ja hoor heel langzaam weer de weg omhoog. En dan eerst tegen jezelf zeggen"niet boven de 68Kg en dan na een vakantie, "niet boven de 70Kg" dit weer een jaar vast houden en dan zo weer heeeel langzaam richting de 80Kg.....

Nou en hier zijn we dan via Google aangeland, want ik kwam tot de ontdekking dat de anders zo mooie vetverdeling over mijn hele lichaam de laatste tijd toch echt had besloten om nu alleen nog maar in de taille te gaan zitten en dat is een gevaarlijk plekkie.
Zou ik weer aan Atkins beginnen, nee toch maar niet want ik merkte een jaar geleden dat ik van Aspartaam hoofdpijn kreeg.
Zou ik aan Dr Frank gaan beginnen .....Nee dat was het ook niet.


En toen iets gelezen op verschillende forums over G.O.K ken. Hee dat is nieuw voor mij, en toen maar lezen en surfen. Mijn belangstelling was hevig gewekt. Boek besteld en beginnen... Afgelopen woensdag begonnen met het boek en dit meteen verslonden. Shit dacht ik nog , wat een muizenhapjes. Ik wil toch echt geen honger hoor !
Nog eens lezen en surfen en bladeren, tja beginnen dan maar.

Donderdag begonnen en gisteren wees de weegschaal een pond minder aan. Yes het werkt [hoop ik]. Ik heb geen honger en voel met prima !
Lekker veel energie en een goed humeur. Ik heb het idee dat dit bij me past. Ik ben dol op eieren en kaas 8). Ik ben wel een grote fruit eter en dat mis ik wel alleen in het koolhydraatrijke uurtje :( is dus wel een overgang.

Vol goede moed begonnen dus, wederom :lol: :lol:
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Reuze verslavend.

Bericht door Yvonne Lemmers » 09-03-2010 00:02

Succes Annemarie!
Je schrijft je verhaal zo beeldend, mooi verwoord. Daar zul je wel de nodige respons op krijgen...

Ik hoop/verwacht dat je het helemaal gevonden hebt!
Stel aan de hand van de richtlijnen je eigen dagmenu's samen en GENIET van al het lekkere eten, je energie en alle andere voordelen van koolhydraatbeperkt eten!

Ik denk dat je je snel vertrouwd zult voelen bij onze club van tevreden GOK-kers. :lol:
Maak maar een dagboekje aan en dan krijg je vast bezoek van andere medelijners. Als je reageert op anderen zijn zij ook weer in jou geïnteresseerd en zo krijg je een KLIK.
Je zult het forum zeker waarderen maar pas op.... HET IS REUZE VERSLAVEND. :wink:

Gebruikersavatar
tinytien
Berichten: 19
Lid geworden op: 19-02-2010 02:26

Bericht door tinytien » 09-03-2010 02:10

Hoi Annemarie, van harte welkom bij de club! :wink:

Ik herken dat zo, beslist niet boven een bepaald gewicht willen komen, in mijn geval is dat de laatste jaren de angstaanjagende 100. (ik ben een stukkie langer dan jij)

Je kunt bij dit 'dieet' heerlijk eten (vandaag voor het eerst de quiche uit het boek gemaakt, jammie :P ) en je hoeft absoluut geen honger te lijden hoor!
Wat wil een mens nog meer? 8)

Ik denk dat je je fruit na 1 of 2 weken niet eens meer zult missen omdat je zoveel andere heerlijke dingen mag eten, heel veel succes gewenst hoor!

Groetjes van Tinytien
Afbeelding

Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 364
Lid geworden op: 08-10-2009 12:30

Bericht door Alexandra » 09-03-2010 17:09

Hai Annemarie,

Welkom hier! Dit wordt je allerlaatste lijn-poging want deze gaat slagen.

En daarna is het geen "lijnen" meer, ook geen "dieten", geen "honger lijden", "alle lekkere dingen laten staan" en geen "langzaam weer omhoog kruipen". Dit is gewoon gezond en uitgebalanceerd lekker eten waar je tijdens fase 1 mee afvalt en tijdens fase 2 mee op gewicht blijft.

Heel veel succes, het gaat je lukken!

Groetjes,
Alexandra
Carpe Diem! :-)

vliegje
Berichten: 398
Lid geworden op: 08-02-2010 14:55

Bericht door vliegje » 09-03-2010 20:44

Hi Annemarie,
Welkom op het forum en heel veel succes met het GOKken
Grtz Andrea
Elke minuut dat je je druk maakt om het verleden gaat af van de toekomst.

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 17-12-2010 17:17

Even een update :
We zijn 9.5 maand verder en vele kilo's lichter, mijn streefgewicht bereikt en er moeten nog 2 koolhydraat schommelkilo's af om het netjes af te werken 8) .
Als iemand mij begin Maart verteld zou hebben waar ik vandaag zou staan zou ik die persoon echt voor gek verklaard hebben !
Vele kilo's lichter, van maat 44/46 naar 36/38 gegaan.

Maar niet alleen het gewicht maar vooral de vele gezondheidsvoordelen hebben mij versteld doen staan van de "kracht" en invloed van deze manier van eten op mijn totale welbevinden. Mijn man en ik hebben de weg terug gevonden naar gezond , heerlijk en eerlijk eten, het plezier in koken is kompleet terug gekomen tot grote tevredenheid van mijn echtgenoot :wink: .

Sinds het begin van Gok,
- GEEN last meer gehad van steeds terugkerende blaasontstekingen en migraine aanvallen.
- Mijn medicijnen voor mijn eczeem liggen er ongebruikt bij.
- Ook de hooikoorts van mijn man en mij is afgelopen zomer achterwege gebleven. In al die tijd 1X 1 dag en 1X1,5 dag verkouden geweest. De slijmvliezen in mijn neus die altijd gezwollen waren, geen last meer van en kan nu prima door mijn neus adem halen.
Mijn onderhoudsmedicijn en Ventolin liggen ook ongebruikt .
- Cellulitis is verdwenen als sneeuw voor de zon,
- net als de pukkeltjes in mijn gezicht die regelmatig te voorschijn kwamen :roll:.
- Mijn energie niveau wat erg laag was, ik was voor in de middag al compleet afgebrand is met sprongen omhoog gegaan. Daardoor kan ik nu 3 a 4 keer per week de sportschool bezoeken om mijn versleten, kwetsbare rug te trainen en mijn conditie omhoog te brengen en op gewicht te blijven natuurlijk :P

Ik Gok aan de strenge kant en ben voorzichtig met etentjes en verjaardagen , maar als je het bovenstaande gelezen hebt begrijp je wel waarom en waarom dit voor mij ook geen "opgave"is . Dit laat ik nooit maar dan ook nooit meer door mijn vingers glippen.
Binnenkort plaats ik mijn voor en na foto's .

Wil je mijn dagboek er op na lezen klik dan hier :
http://opgewicht.forum2go.nl/viewtopic.php?p=97036
Grtz Annemarie/Yeppe
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 02-01-2011 19:08

In mijn dagboekje al een paar voor en na foto's geplaatst maar hier moet het er nu ook maar eens van komen .
De voor foto is van dit voorjaar, de na foto's van eind december.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je begrijpt wel dat ik blijf Gokken 8) .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Janina
Berichten: 196
Lid geworden op: 06-08-2010 13:03

Bericht door Janina » 02-01-2011 19:26

Nogmaals, ik vind het echt heel erg knap van je, gefeliciteerd!!! :D
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Tien
Berichten: 22
Lid geworden op: 04-12-2010 18:59

Bericht door Tien » 02-01-2011 20:04

Heel erg knap hoor!! Je hebt een erg goed figuur zo!! keep on going!!
Ik gok d'r maar op!!

3-1: 99,7, 10-3: 96,7

Afbeelding

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 02-01-2011 22:11

Dank jullie wel meiden :D . Het is Gok for life hè !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2011 10:54

WOW, wat ben jij mooi !!!

Groetjes, Judith

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 03-01-2011 11:45

Schitterend Yeppe!!

Geweldig om te lezen.. fijn dat het je zoveel gebracht heeft.
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Gefeliciteerd met de mijlpaal.

Bericht door Yvonne Lemmers » 03-01-2011 13:08

Annemarie, ongelooflijk hoe jij dit jaar veranderd bent.

Een ware metamorfose.
En wat heb jij veel energie gekregen. :lol:

Ook jij bent net als Eva zo mooi afgevallen.

[list]
Geen ingevallen gezicht, een mooie hals, mooie gespierde armen en benen, prachtige taille en geen slappe borsten!
Zo prachtig als je er nu uitziet zou je zeker niet gelukt zijn met een crashdieet of met een vetarm 1000 kcal dieet. [/list:u]

Succes met je laatste schommelkilo's!
En daarna lekker schommelend energiek en genietend opgewicht blijven met fase 2.
Ik weet zeker dat je nooit meer terug valt in je oude eetpatroon met bijkomende kwaaltjes.
Afbeelding

skippy
Berichten: 140
Lid geworden op: 17-08-2010 17:08

Bericht door skippy » 03-01-2011 13:23

wow....wat ben jij mooi zeg....en precies zoals Yvonne zegt: je bent op de juiste plaatsen afgevallen!!! wat een mooie taille heb je nu en je borsten zo mooi vol! Je kunt wel als voorbeeld plaatje in Yvonne haar boek staan!!! Of beter nog: samen met Yvonne op de omslag!!!
CHAPEAU!!!!!!!!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 03-01-2011 16:13

Dank jullie wel zeg :D !
  • Klopt ik ben idd wel eens gestopt met een 1000 cal. dieet omdat ik een schraal pukkel hoofd en slappe rimpelige borsten kreeg. Was daar totaal niet blij mee .
    Gok heeft wonderen gedaan voor mijn huid ![/list:u]Nee Gok is for life alleen al om al die vervelende kwaaltjes te slim af te zijn. Ik geniet ook echt van de overvloed energie die ik iedere dag heb. Moet mezelf echt af remmen zo nu en dan :lol: .
    Winkelen is natuurlijk ook een feest geworden 8) .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Thecla
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2011 11:13

reactie

Bericht door Thecla » 10-01-2011 16:24

Hallo Annemarie,

Ik ben net nieuw op het forum (en aan het GOKken) en was een beetje aan het surfen.
Tot ik bij jouw foto's kwam.
Ben je echt zo slank geworden door het GOKken ... wat een plaatje/lijntje !!!
En je straalt ook veel meer zelfvertrouwen uit.
Mijn welgemeende complimenten.
Zelf wil ik van 108 naar 80 dus ik heb nog een lange weg te gaan.
Maar met dit forum en de goede voeding zou het moeten lukken, zeker na alle positieve verhalen van de medeGOKkers.
(ik ben 5 dagen bezig en nu al 4 kg afgevallen.)

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Re: reactie

Bericht door yeppe » 10-01-2011 17:37

Thecla schreef:Hallo Annemarie,

Ik ben net nieuw op het forum (en aan het GOKken) en was een beetje aan het surfen.
Tot ik bij jouw foto's kwam.
Ben je echt zo slank geworden door het GOKken ... wat een plaatje/lijntje !!!
En je straalt ook veel meer zelfvertrouwen uit.
Mijn welgemeende complimenten.
Zelf wil ik van 108 naar 80 dus ik heb nog een lange weg te gaan.
Maar met dit forum en de goede voeding zou het moeten lukken, zeker na alle positieve verhalen van de medeGOKkers.
(ik ben 5 dagen bezig en nu al 4 kg afgevallen.)
Wow Tecla dat gaat wel heel hard met jou en Gok.
Ongeveer 2 Kilo ben ik afgevallen door pijn de rest is echt met deze mannier van eten hoor :D .
Het is voor mij geen dieet maar een leefwijze geworden. Ook dit forum heeft er veel toe bijgedrage . Veel steun van elkaar als Gokkers onder elkaar hè 8) . Als jij goed en serieus Gokt moet jij maar eens kijke waar jij over 1 jaar staat hoor :D !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Toermalijn
Berichten: 13
Lid geworden op: 02-01-2011 16:40

Bericht door Toermalijn » 15-01-2011 14:00

Wow Yeppe, wat een geweldig resultaat! Je ziet er fantastisch uit! Wees maar heel erg trots op jezelf!

zoetekauw
Berichten: 25
Lid geworden op: 28-12-2010 22:02

Bericht door zoetekauw » 15-01-2011 17:04

Jeetje :!: :!: Wat een verandering :P
Echt wat zie je er goed uit :!: :!:

Mijn complimenten :P :P
Zorgen voor morgen komen altijd een dag te vroeg...

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 15-01-2011 18:17

Dank jullie wel dames :D .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
zara
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-11-2010 15:52

Bericht door zara » 16-01-2011 23:28

wauw
prachtig hoor!

Bientsie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18-01-2011 11:35

Bericht door Bientsie » 19-01-2011 11:54

Helemaal super!! Heel mooi hoor.... Echt heel goed van je zeg, dit geeft mij nou enorme motivatie... :wink:
Afbeelding
[/url]

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 19-01-2011 11:57

Bientsie schreef:Helemaal super!! Heel mooi hoor.... Echt heel goed van je zeg, dit geeft mij nou enorme motivatie... :wink:
.

Goed zo , Ga ervoor hè :D !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
evelien28
Berichten: 235
Lid geworden op: 13-01-2011 18:22

Bericht door evelien28 » 19-01-2011 15:55

Hoi Annemarie,

Wat zie jij er goed uit, fantastisch....
En fijn hé dat al je kwaaltjes weg zijn, terwijl je zo lekker kunt eten, ongelooflijk...

Dan kun je zien wat eten met je lichaam doet.

Ik heb nog een lange weg te gaan, maar als ik jou zie dan weet je waarvoor je het doet.

Liefs Evelien

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 19-01-2011 16:11

Het is heerlijk Evelien om van mijn kwaaltjes verlost te zijn, ik geniet met volle teugen. Zeker van al die bakken energie die ik er voor terug gekregen heb . Ik voel me echt 25 jaar jonger :D ! Je voelt je niet alleen lichter door het gewicht maar ook geestelijk. Dan weer migraine , dan weer een eczeem aanval, dan weer hooikoorts en moe zo moe :lol: . Veel meer levensvreugde zo kun je het eigenlijk wel omschrijven :wink:
Het voorjaar zit er weer aan te komen , de eerste stuifmeelhouders komen stilletjes aan al weer in bloei, ik ben heel benieuwd of de hooikoorts ook dit jaar weer mijn huisje voorbij gaat ....
Fijn Evelien dat mijn ervaringen en foto's ook voor jou een steuntje in de rug zijn, we kunnen ze allemaal op z'n tijd immers heel hard gebruiken :wink: . Succes meis, ga ervoor !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Clau
Berichten: 8008
Lid geworden op: 21-05-2010 22:12

Bericht door Clau » 19-01-2011 21:35

Afbeelding
Mijn DAGBOEK
Nieuw begin, nieuwe start.
Afbeelding

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 19-01-2011 21:50

Dank je wel Clau voor de pluim :D !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Bientsie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18-01-2011 11:35

Bericht door Bientsie » 21-01-2011 13:21

Ik ga er helemaal voor!! Met zoveel goede en mooie berichten kan het bijna niet anders! Die pluim heb jij zeker verdiend :wink:
Afbeelding
[/url]

Gebruikersavatar
Sallie
Berichten: 1211
Lid geworden op: 11-11-2010 11:11

Bericht door Sallie » 21-01-2011 13:23

Zeg Yep..... zag jij er in het begin van GOKken ook ineens uit als een pubers met pukkels??? Ik heb me toch een rare huid de hele week al......

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 21-01-2011 13:31

Sallie schreef:Zeg Yep..... zag jij er in het begin van GOKken ook ineens uit als een pubers met pukkels??? Ik heb me toch een rare huid de hele week al......
Join the club, dat heb ik ook!
Ik heb nooit pukkels of iets gehad, en sinds het gokken heb ik zeker 3 puisten per maand op mn gezicht....fijn...met de bruiloft in het vooruitzicht. :(

Ik denk dat het komt doordat je toch wat vetter eet. Maar ach, als dat het enige nadeel is... :lol:

Gebruikersavatar
Sallie
Berichten: 1211
Lid geworden op: 11-11-2010 11:11

Bericht door Sallie » 21-01-2011 13:34

:? nou lekker dan....... :wink:

Renate
Berichten: 3235
Lid geworden op: 10-11-2009 19:35

Bericht door Renate » 21-01-2011 14:32

eevster schreef:
Sallie schreef:Zeg Yep..... zag jij er in het begin van GOKken ook ineens uit als een pubers met pukkels??? Ik heb me toch een rare huid de hele week al......
Join the club, dat heb ik ook!
Ik heb nooit pukkels of iets gehad, en sinds het gokken heb ik zeker 3 puisten per maand op mn gezicht....fijn...met de bruiloft in het vooruitzicht. :(
dat zijn 3 puisten per maand x 5 maanden = :shock: :lol:

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 21-01-2011 16:48

eevster schreef:
Sallie schreef:Zeg Yep..... zag jij er in het begin van GOKken ook ineens uit als een pubers met pukkels??? Ik heb me toch een rare huid de hele week al......
Join the club, dat heb ik ook!
Ik heb nooit pukkels of iets gehad, en sinds het gokken heb ik zeker 3 puisten per maand op mn gezicht....fijn...met de bruiloft in het vooruitzicht. :(

Ik denk dat het komt doordat je toch wat vetter eet. Maar ach, als dat het enige nadeel is... :lol:
Nee ik ben juist van mijn onrustige huid verlost dankzij Gokken :D . Weet je wanneer ik er weer 3 had, net na de feestdagen. Tja wat meer carbs hè :lol: . Gok straft meteen :wink: . Ik ben er van overtuigd dat goede vetten helzaam zijn voor je huid .
Jij eet wat meet koolhydraten dan ik verwacht ik Eva, je gebruikt vruchtensap en bolletjes ijs. Ik neem nooit geen vruchtensap[ hoge GI] en bolletjes ijs zeer zelden :wink:
Bij een ander dieet wel eens gestopt omdat ik zo'n schraal hoofd en decolleté kreeg. En met Gok is dat juist helemaal niet het geval :D
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 21-01-2011 16:52

Dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik weet alleen dat ik sinds het gokken puistjes heb gekregen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vanaf die tijd ook veel meer stress heb....zou ook nog een reden kunnen zijn.

Enne Annemarie, ik drink geen vruchtensap :wink:, wel ijs!

Sifra
Berichten: 3330
Lid geworden op: 04-03-2010 14:10

Bericht door Sifra » 21-01-2011 16:55

eevster schreef: Enne Annemarie, ik drink geen vruchtensap :wink:, wel ijs!
Hoe noem je uitgeperste sinaasappels dan?

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 21-01-2011 16:59

Sifra schreef:
eevster schreef: Enne Annemarie, ik drink geen vruchtensap :wink:, wel ijs!
Hoe noem je uitgeperste sinaasappels dan?
Hahaha, ja nu ik ziek ben heb ik deze week 2 x een glas verse jus op voor een extra vitamineshot. Maar normaal gesproken drink ik geen vruchtensap....

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 21-01-2011 17:16

Ik denk dat je beter matig fruit in zijn geheel kunt eten, dus met de vezels. Fructose is net zo slecht als gewone witte suiker dus slecht voor je huidje Eva ....
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 21-01-2011 17:29

yeppe schreef:Ik denk dat je beter matig fruit in zijn geheel kunt eten, dus met de vezels. Fructose is net zo slecht als gewone witte suiker dus slecht voor je huidje Eva ....
Echt???

Zit ik nu dus al 2 x verse jus naar binnen te werken ( wat ik eigenlijk helemaal niet lekker vind) voor de kat zn ***???

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 21-01-2011 18:29

Veel groentes eten , max 1 stuk fruit op een dag en 2000mg vit C en 2000 IE vit D. Geen eten met te hoog GI , en dan moet jij eens kijken wat er met je weerstand en je huid gebeurd :wink: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 21-01-2011 18:46

yeppe schreef:Veel groentes eten , max 1 stuk fruit op een dag en 2000mg vit C en 2000 IE vit D. Geen eten met te hoog GI , en dan moet jij eens kijken wat er met je weerstand en je huid gebeurd :wink: .
Je bent een schat! Wat zou ik toch moeten zonder al die mama's? :lol:

Waar kan ik eigenlijk vitamine D vandaan halen?

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 22-01-2011 08:32

Ik zou die van Orthica nemen, ik haal deze bij de D.A .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 22-01-2011 09:08

yeppe schreef:Ik zou die van Orthica nemen, ik haal deze bij de D.A .
Dankjewel :lol:

Gebruikersavatar
juffiej
Berichten: 17
Lid geworden op: 09-01-2011 13:38

Bericht door juffiej » 22-01-2011 22:41

Net je foto's (weer) even bekeken... En echt vol ongeloof: je buik is gewoon plat!! Wat knap zeg!
Hoe lang doe je al GOK? Sport je er veel bij?

Groetjes
Afbeelding

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 25-01-2011 19:42

juffiej schreef:Net je foto's (weer) even bekeken... En echt vol ongeloof: je buik is gewoon plat!! Wat knap zeg!
Hoe lang doe je al GOK? Sport je er veel bij?

Groetjes
Juffiej ik Gok sinds begin Maart 2010. Ik ben begin Nov 2010 begonnen met trainen op de sportschool, cardio en krachttraining , hoofdzakelijk om mijn rugklachten beter onder controle te houden. Maar ook om mijn conditie te verbeteren en om nog wat af te vallen :wink:, we blijven tenslotte vrouwen hè .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 25-01-2011 21:51

Mijn man vroeg zich af waarom hij ook niet op een voor en na foto stond samen met mij 8) . Hij was toch ook al het nodige gewicht kwijt door extra te sporten en te Gokken. De voor foto is waar hij in de rol van Bob de Rooy gekropen is :lol: . Zijn totale gewichtsverlies is tot nu toe 18 Kg .

Foto 1 : Maart 2008
Afbeelding

Foto 2: Januari 2011
Afbeelding
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

eevster
Berichten: 12660
Lid geworden op: 14-04-2010 15:02

Bericht door eevster » 25-01-2011 22:06

Damn!

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 25-01-2011 22:17

Wauw :!: :!: :!:
Thea Bremer

Gebruikersavatar
Sallie
Berichten: 1211
Lid geworden op: 11-11-2010 11:11

Bericht door Sallie » 26-01-2011 08:42

:shock: :shock: :shock: :shock: WAT SUPER!!!!! Nou zeg maar tegen je man dat hij ook een kanjer is!!!! :) :)

Redenergy
Berichten: 425
Lid geworden op: 07-01-2011 10:07

Bericht door Redenergy » 26-01-2011 08:49

Meid zit met open mond te kijken hoor!!

GEWELDIG!!!

Cabogirl
Berichten: 3304
Lid geworden op: 25-11-2010 19:49

Bericht door Cabogirl » 26-01-2011 08:52

Jeetje, wat goed!!
Afbeelding
05-'02 maagband 116 kg
11-'10 start GOK 82,3
01-'16 gastric bypass 97,7
Mijn Dagboek

Plaats reactie