3 generaties aan de GOK!

Laat je inspireren door deze ervaringsverhalen van GOK-kers. Wil je ook lid worden van dit forum en / of van de besloten facebookgroep van Grip op Koolhydraten (GOK) kijk dan op https://gripopkoolhydraten.nl/gok-forum/

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ditheba
Berichten: 17
Lid geworden op: 17-03-2012 17:20

3 generaties aan de GOK!

Bericht door Ditheba » 07-11-2013 12:05

Hallo,
ik vind het wel even leuk om te melden dat mijn oma, mijn moeder en ik allemaal gegokt hebben met succes! mijn oma heeft al heel lang diabetes type 1 en is heel erg vooruit gegaan. Zij wordt volgende maand 80 en is hartstikke gezond! Hoeft lang niet zoveel insuline te spuiten als voorheen.
Mijn moeder viel vorig jaar 10 kilo af met GOK en dat besloot mij ook (letterlijk) de gok te wagen. Na de bevalling waren er 10 kilo's blijven hangen en ik was al 5 kilo te zwaar voor die tijd. Dus mij wachtte een klus van 15 kilo afvallen. Nou dat is gelukt binnen 3-4 maanden tijd! Zodra ik gestopt was met borstvoeding in maart begon ik en in juli, op mijn verjaardag, was ik al op gewicht!
Helaas na een jaar 'gewoon' eten zaten er weer 4 kilo's bij. Daarom ben ik een paar weken geleden weer begonnen. Er is nu weer 3 kilo vanaf en ik voel me prima! Mijn man doet (eindelijk) ook mee en is bijna 3 kilo kwijt. Ook hij moet minimaal 10 kilo afvallen! Het is leuk om samen ermee bezig te zijn, creatief te zijn met wat we voor de lunch mee kunnen nemen naar het werk en het is fijn om 's avonds op de bank te zitten en niet te hoeven toekijken hoe hij een pak koekjes of zak chips of een bord toastjes eet. Hij eet ook komkommer met kaas ipv toastjes met kaas, of we eten niks. Dat went ook moet ik zeggen.
Groetjes van een tevreden gokker.

Appeltje
Berichten: 5177
Lid geworden op: 11-06-2012 19:42

Bericht door Appeltje » 13-12-2013 20:59

Fijn verhaal om te lezen (y)

Gebruikersavatar
itsme78!
Berichten: 2
Lid geworden op: 03-12-2012 19:22

Bericht door itsme78! » 23-02-2014 15:22

Leuk verhaal om te lezen!

Ik ken iemand wie haar zoon diabetes1 heeft... toch even doorvertellen over jou oma...
"het komt altijd goed"...

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 30-04-2014 19:33

Leuk zeg, 3 generaties aan de GOK! En bijzonder dat het ook bij alledrie zo goed uitgepakt heeft. Vast een familie van doorzetters (y)

Plaats reactie