Hooikoorts waar blijf je nou dit jaar ?

Onderwerpen en discussies over voeding

Moderator: Y. Lemmers

Karin1962
Berichten: 20
Lid geworden op: 23-04-2010 08:56

Hooikoorts

Bericht door Karin1962 » 08-06-2011 21:20

Tja...ik heb vorige week wel de diagnose hooikoorts gekregen...Ik GOK al een jaar of twee en heb er niet eerder last van gehad. Gewoon pech, denk ik...ouderdom komt met gebreken :D
Pluk de dag en geef hem door

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 04-08-2011 22:17

Ook dit jaar zijn mijn man en ik weer hooikoortvrij :D !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Beleven
Berichten: 1341
Lid geworden op: 12-05-2011 16:42

Bericht door Beleven » 16-09-2011 13:17

Hoorde zojuist van iemand uit de buurt dat zij ook al een jaar geen last meer heeft van pollen... Ze eet sinds een jaar elke morgen een boterham met crème-honing die uit de buurt komt. Nee ze gokt niet, maar ze is dan ook superslank! Dus ik denk de verhouding van haar voeding prima in verhouding is.

Beleven!
Afbeelding


Puur en voedzaam eten: stap voor stap: ik kan het!

Kossie
Berichten: 312
Lid geworden op: 13-09-2011 08:23

Bericht door Kossie » 06-11-2011 08:27

Ik heb een iets andere theorie, en wel dat het aan de "zoetstoffen" ligt en niet aan de koolhydraten.

Kan het niet hardmaken....maar...

Al meer dan 6 jaar was ik een absoluut neusspray verslaafde. Moest hem een paar keer per dag gebruiken, anders sloeg ik zo gigantisch dicht dat ik het vervelend benauwd kreeg.

Koolhydraat beperkt heb ik al eerder gegeten, dat had niet echt invloed daarop.
Ik was echter een fervent light-frisdrank drinker en met GOK-ken heb ik ALLE zoetstof eruit gegooid.

En voila...na een week of 2 GOK-ken was ik neusdruppel vrij en ben dat nu zo'n 2 maanden later nog steeds.
Ben er nog verbijsterd over.

Kortom, ik denk eigenlijk dat het de troep in zoetstoffen is.
Maar kan het niet hard maken hoor.....
Ga ook niet meer kh's eten om te testen of het daar in zit, of zoetstoffen gebruiken....LOL

Welke van de twee het ook is, het is toch heerlijk dat we allemaal zulke positieve bij-effecten ervan hebben!!!!

Appeltje
Berichten: 5177
Lid geworden op: 11-06-2012 19:42

Bericht door Appeltje » 28-06-2012 22:30

Juni 2012, hoe is de voortgang bij iedereen?

De boompollen hebben we nu al een paar maand achter ons en volgens mij is het gras nu bezig.

Ik ben te kort aan het Gokken om een reactie te zien in mijn allergie, maar ben wel waanzinnig nieuwsgierig of het gaat werken voor mij. Sinds enkele jaren houd ik een kalender met medicijngebruik bij, dus ik ben benieuwd hoe het over een jaar gaat.

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 29-06-2012 08:36

Nog steeds vrij van hooikoorts !
Manlief die wat losser in de Gok leer geworden is heeft dit jaar wel wat meer last. Rede te meer voor mij om me heerlijk aan het Gok programma te houden :wink:
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Plaats reactie