Hardlopen en GOK

Onderwerpen en discussies over voeding

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
acaniels
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-04-2017 21:55

Hardlopen en GOK

Bericht door acaniels » 20-05-2017 19:45

Ik ben een hardloper en loop 3, 4 keer per week, wisselend van lange duurlopen 20 km) tot intervaltrainingen van 8-10 km. Sinds 6 weken ben ik met GOK begonnen. Tijdens het hardlopen merk ik dat ik niet aan mijn snelheid kom, mijn benen voelen zwaar en mijn snelheid is weg.
Is dit herkenbaar bij de lopers onder de GOKkers?

Gebruikersavatar
Els.db
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-07-2017 10:54

Bericht door Els.db » 08-07-2017 21:15

Hoi ik fiets mn. Vandaag bv 44 km Rond de 27 km per uur. Uit angst voor een hongerklop heb ik halverwege wel wat brood ( donker) met kaas genomen.
Maar ik vraag me ook af wat je met je koolhydraten intake moet doen bij intensief sporten?

GerdaVL
Berichten: 59
Lid geworden op: 09-10-2017 15:01

Re: Hardlopen en GOK

Bericht door GerdaVL » 16-10-2017 12:07

acaniels schreef:Ik ben een hardloper en loop 3, 4 keer per week, wisselend van lange duurlopen 20 km) tot intervaltrainingen van 8-10 km. Sinds 6 weken ben ik met GOK begonnen. Tijdens het hardlopen merk ik dat ik niet aan mijn snelheid kom, mijn benen voelen zwaar en mijn snelheid is weg.
Is dit herkenbaar bij de lopers onder de GOKkers?

Heel herkenbaar, ik heb/had hetzelfde. Ik neem nu 2x daags magnesium en sportdruppels van Vitals, maar die neem ik nog tekort om daar iets over te zeggen, van de magnesium herstel ik wel veel beter :D

GerdaVL
Berichten: 59
Lid geworden op: 09-10-2017 15:01

Re: Hardlopen en GOK

Bericht door GerdaVL » 16-10-2017 12:08

acaniels schreef:Ik ben een hardloper en loop 3, 4 keer per week, wisselend van lange duurlopen 20 km) tot intervaltrainingen van 8-10 km. Sinds 6 weken ben ik met GOK begonnen. Tijdens het hardlopen merk ik dat ik niet aan mijn snelheid kom, mijn benen voelen zwaar en mijn snelheid is weg.
Is dit herkenbaar bij de lopers onder de GOKkers?

Heel herkenbaar, ik heb/had hetzelfde. Ik neem nu 2x daags magnesium en sportdruppels van Vitals, maar die neem ik nog tekort om daar iets over te zeggen, van de magnesium herstel ik wel veel beter :D

Plaats reactie