Vlinderkind (30)

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vlinderkind
Berichten: 59
Lid geworden op: 20-05-2012 19:53

Vlinderkind (30)

Bericht door vlinderkind » 23-05-2012 14:08

Hallo Allemaal,

Ik ben vlinderkind. 30 jaar oud en ik slik een heleboel medicijnen, helaas ben ik door deze medicijnen 50 kilo aangekomen
3 jaar geleden kon ik daar niet meer tegen en ben ik ermee gestopt (afgebouwd) ik werd weer heel mooi slank maar kwam in het ziekenhuis terecht, zonder medicijnen kan ik duidelijk niet.
Ik moest er weer mee beginnen en kwam weer zoveel aan.
Ik heb dus ernstig overgewicht en sinds 3 weken is er bij mij ook diabetes geconstateerd. Hiervoor slik ik nu medicijnen.
Ook heb ik een te hoog cholesterol en ook hiervoor gebruik ik medicijnen.

Mijn kinderen ben ik verloren, iets wat me regelmatig radeloos maakt.
Ik ben volledig afgekeurd en probeer zo goed als mogelijk mijn leven te leven met mijn 2 katten zij zijn mijn alles!
Door mijn beperking is het voor mij moeilijk om dingen te doen dus ik ga proberen elke dinsdag en donderdag als ik hulp heb wat dingen vooruit te maken zodat ik het uit de vriezer kan halen. en de standaard dingen zelf te maken.

Ik ga niet nu gelijk beginnen omdat ik over 3 weken in griekenland zit Ik ga na mijn vakantie beginnen en nu ben ik bezig samen met mijn begeleidster om de boeken door te nemen en vast wat langer houdbare dingen ga ik de komende weken kopen zodat ik na mijn vakantie kan beginnen met GOK.

Ik ga de komende weken dit topic dus vooral gebruiken om vragen die ik heb te stellen en me voor te bereiden.

Vlinderkind

Gebruikersavatar
magdaatje
Berichten: 17
Lid geworden op: 01-05-2012 14:00

Bericht door magdaatje » 23-05-2012 15:18

Ik wens je een leuke voorbereiding en daarna heel veel succes.
Als je een paar quiches op voorhand maakt en in de diepvriezer stopt ben je al een eind op weg. Er zijn een aantal crackers die je in een mum van tijd uit de microgolfoven kan toveren en alle soorten pannenkoeken of gebakken eiermengsels kosten ook erg weinig moeite om te maken.
Voor de rest kun je tamelijk normaal blijven eten (tijdens je kh-uurtje)
Voor alles is een oplossing en eens je op weg bent wordt het steeds gemakkelijker ......nog eens succes gewenst!
Afbeelding

ik hoop dat ik nu een beslissing neem die invloed heeft op de rest van mijn leven

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 23-05-2012 15:20

Welkom op het forum.

Vragen kun je vinden en stellen in de daarvoor behorende topics. Scroll op de hoofdpagina maar eens naar beneden.
Er is veel info te vinden hier op het forum.

Succes ermee en alvast een fijne vakantie :wink:
Thea Bremer

Plaats reactie