Visje77 () Hier een nieuw Visje uit zuidholland

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
visje77
Berichten: 5
Lid geworden op: 03-02-2012 11:32

Visje77 () Hier een nieuw Visje uit zuidholland

Bericht door visje77 » 03-02-2012 17:12

Hallo Allemaal,
Hallotje hier ben ik dan een visje die al heel wat afgeprobeerd heeft van pillen/ drankjes/dieetkoffie/niet eten/sonja bakker/ div. dietistes enz.

Ben nu voor het eerst op het forum omdat ik het in mijn eentje met het boek niet red! val toch elke keer weer terug! :?

En als je naar mijn bmi kijkt met alle gevolgen die eraan kunnen vastzitten en een hele grappige meejojoende cyclus en frustrerend energiepijl hoop ik dat het me zo met dit forum als steun en stok achter de deur wel gaat lukken!

Vraag me af hoe jullie het doen!
Als ik mag werken is het geen probleem maar als ik bijvoorbeeld afwachtend op werk thuis zit! val ik in mijn oude gewoonte terug van het snaaien!Dus tips zijn van harte welkom!

Groetjes en liefs

Een wanhopig visje

sonneponnetje
Berichten: 147
Lid geworden op: 31-01-2012 15:16

Bericht door sonneponnetje » 04-02-2012 20:49

Hoi Visje.

Hier nog een persoon die wel van een koekje houdt.
Wat ik doe is vooral lekkere dingen kopen voor mijn gezin die ik niet lust. Ik zorg dat ik nootjes in huis heb uit de groene lijst voor tussendoor. Ook wil ik nog wel eens een crackertje met iets er op nemen tussendoor. Wel alleen met de dingen van de groene lijst. Ik merk dat als ik me goed aan de groene lijst hou eigenlijk geen honger heb en mijn snaaigedrag beperkt word en nootjes me dan ook prima smaken.

Succes!!!!

Groetjes

Sonja

Gebruikersavatar
visje77
Berichten: 5
Lid geworden op: 03-02-2012 11:32

Bericht door visje77 » 06-02-2012 19:45

sonneponnetje schreef:Hoi Visje.

Hier nog een persoon die wel van een koekje houdt.
Wat ik doe is vooral lekkere dingen kopen voor mijn gezin die ik niet lust. Ik zorg dat ik nootjes in huis heb uit de groene lijst voor tussendoor. Ook wil ik nog wel eens een crackertje met iets er op nemen tussendoor. Wel alleen met de dingen van de groene lijst. Ik merk dat als ik me goed aan de groene lijst hou eigenlijk geen honger heb en mijn snaaigedrag beperkt word en nootjes me dan ook prima smaken.

Succes!!!!

Groetjes

Sonja
Hallotje Sonja,
Bedankt voor je tip! Ga het gelijk proberen!

Mijn gezin vind het top dat ik het weer probeer!( gezonder worden)
Maar willen er zelf niks van weten!

Had er niet aan gedacht om lekkere dingen tekopen voor hun die ik niet lust hihi echt een goeie!

Nogmaals bedankt! Laat je nog weten of het werkt!

Tot horens en jij ook succes

visje

sonneponnetje
Berichten: 147
Lid geworden op: 31-01-2012 15:16

Bericht door sonneponnetje » 07-02-2012 09:40

Bij mij werkt het erg goed! In huis valt niets te snaaien behalve mijn nootjes en het maakt het zoveel makkelijker.
Kon zelfs 2 x taart afslaan op een verjaardag :lol:
Zo trots op mezelf hihi.
Lukt het bij jou al een beetje?

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 10-02-2012 16:52

visje77 schreef:Hallo Allemaal,
Na 3 maanden geschommel en terugvallen eindelijk stabiliteit!
Na aanmelding forum en niet afwijken aan het beleid!
:lol:gaat mijn gewicht omlaag!

Hoop dat de knop nu eindelijk om is ! ben in 4 Dagen 3,4kg afgevallen en heb als extra beloning en stimulans om door te zetten de kookboeken besteld!

De tip voor het snaaien waren super bedankt voor de tips!en steun!

Sporten helpt ook en is heerlijk alleen de stap zetten was een enorme drempel! Hoop nu minimaal 1xper week te gaan!

Hoop dat dit andere ook kan stimuleren dat als je je er aan houd het gewoon werkt!

Groetjes een blij visje
Thea Bremer

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 10-02-2012 16:55

Veel succes verder :wink:
Thea Bremer

Plaats reactie