Monhou () Fibromyalgie, rugklachten en overgewicht!

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
monhou
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-01-2012 21:05

Monhou () Fibromyalgie, rugklachten en overgewicht!

Bericht door monhou » 03-01-2012 22:16

Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik mij op het forum meld. Heb afgelopen zomer al een beetje gegokt. Heb inmiddels Herbalife gebruikt, wat ik wel makkelijk vind, maar ik mis het eten. Dus kookboek 2 besteld en weer in het basisboek gedoken om er weer helemaal in te komen. Wil maandag 9 januari a.s. starten en zorg deze week dat ik ingelezen ben en de produkten in huis heb die ik mag eten. Weer even omschakelen van mager naar vet. Recepten uitproberen. Wat ik wel mis zijn de zoete ontbijtjes, maar uit mijn eerder GOk periode weet ik dat je dat op den duur niet meer mist. In kookboek 2 zag ik het recept voor chocoladepasta (echt iets voor mij!). Nl. chocoholic, gelukkig gek op puur!
Ik zal ongetwijfelt nog zo mijn vragen hebben, maar ik heb begrepen dat er genoeg medeGOKKERS bereid zijn te helpen.
Ik ga er voor! Zou het leuk vinden zo'n balkje te hebben waar ik mijn gewicht op kan bijhouden, maar hoe doe je dat?
Afbeelding

laatje
Berichten: 36
Lid geworden op: 26-12-2011 14:08

Bericht door laatje » 04-01-2012 14:17

Hallo,

Welkom. Ik heb ook overgewicht en fibromyalgie. Ik ben met Powerslim en Prodimed nu al 20 kg kwijt (begonnen 1 sept 2011). Ik heb een stuk minder klachten van mijn spieren. Het werkt echt!! Ik hoop dat het bij jou ook verlichting geeft. Hoeveel wil je afvallen? Ik moet er nog 15. Helaas niet helemaal pijnvrij, maar het scheelt wel. Kijken hoe dit over 15 kilo is?

Gr Ella
Wie in de toekomst leeft, vergeet in het heden te leven. Maar wie in het heden niet gezond leeft, heeft geen toekomst!

Gebruikersavatar
monhou
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-01-2012 21:05

Bericht door monhou » 04-01-2012 20:48

Hallo Laatje,

Dank voor je reactie, dat doet mij goed. Ik neem aan dat je nu volgens het G.O.K. plan eet of doe je dat andere erbij. Wat is prodimed? Ik vind het reuze knap wat je inmiddels bereikt hebt zeg, echt TOP!
Ik moet overigens nog wel wennen aan dit forum, ik vind het een beetje verwarrend en ik zoek me suf naar allerlei info.
Maar het zal wel wennen, net als het gokken :D .
Ik moet zeker wel 20 a 25 kg afvallen. Ik heb er de laatste weken volgens mij aardig wat kilootjes aangegeten. Alle remmen losgelaten. Wel stom, maar ja ik ga er vanaf maandag vol tegenaan.
Ben pas naar reumatoloog geweest en ben nu aan het switchen van medicatie en daar ondervind ik momenteel een toename van de pijnklachten m.n. in mijn rug, armen, schouders en handen/vingers. Heb jij medicijnen?
Succes verder en wie weet spreken we elkaar nog eens.
Groetjes.
Afbeelding

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 05-01-2012 07:53

Welkom monhou en begin hier eens te lezen http://opgewicht.forum2go.nl/forumregel ... m-f36.html :wink:

Succes met GoK!
Thea Bremer

laatje
Berichten: 36
Lid geworden op: 26-12-2011 14:08

Bericht door laatje » 29-01-2012 11:36

monhou schreef:Hallo Laatje,

Dank voor je reactie, dat doet mij goed. Ik neem aan dat je nu volgens het G.O.K. plan eet of doe je dat andere erbij. Wat is prodimed? Ik vind het reuze knap wat je inmiddels bereikt hebt zeg, echt TOP!
Ik moet overigens nog wel wennen aan dit forum, ik vind het een beetje verwarrend en ik zoek me suf naar allerlei info.
Maar het zal wel wennen, net als het gokken :D .
Ik moet zeker wel 20 a 25 kg afvallen. Ik heb er de laatste weken volgens mij aardig wat kilootjes aangegeten. Alle remmen losgelaten. Wel stom, maar ja ik ga er vanaf maandag vol tegenaan.
Ben pas naar reumatoloog geweest en ben nu aan het switchen van medicatie en daar ondervind ik momenteel een toename van de pijnklachten m.n. in mijn rug, armen, schouders en handen/vingers. Heb jij medicijnen?
Succes verder en wie weet spreken we elkaar nog eens.
Groetjes.
Hoe gaat het er mee? Wil het een beetje lukken? Ik ben nu op de manier van GOK bezig, maar soms geef ik er wel een beetje mijn eigen draai aan (combi met af en toe shake e.d.). Het gaat nog steeds goed. Ik merk wel nu het kouder wordt mijn spieren ook weer meer last gaan doen. Balen.. Dat zal wel altijd zo blijven ben ik bang..
Wie in de toekomst leeft, vergeet in het heden te leven. Maar wie in het heden niet gezond leeft, heeft geen toekomst!

stimpy
Berichten: 15
Lid geworden op: 09-01-2010 15:52

Bericht door stimpy » 01-02-2012 11:52

Hallo Monhou.

Ik ben afgelopen vrijdag begonnen. Ik heb aan mijn zwangerschap bekkenproblemen opgelopen en daarnaast ook fibromyalgie en PDS.

Ik lees een hoop goede verhalen hier en hoop dat ik ook 1 van de gelukkigen zal zijn waar de pijn minder wordt.

Ik wens jou ook al het goede en veel kilo's minder. Ik hoop dat je pijn ook sterk afneemt en natuurlijk het liefst helemaal verdwijnt.
Ik zit nu even op het profiel van mijn zusje maar ik hoop van de week mijn eigen profiel te hebben.

Groetjes

Sonja
(sonneponnetje straks)
Afbeelding

Plaats reactie