Ellen (46) Te hoog cholesterol en hoofdpijn van suiker

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellenwaltmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-01-2012 18:18

Ellen (46) Te hoog cholesterol en hoofdpijn van suiker

Bericht door Ellenwaltmans » 03-01-2012 15:47

Hallo ik ben Ellen en 46 jaar. al tijden heb ik veel last van hoofdpijn, dit werd steeds erger en ik kreeg zelfs migraine aanvallen. Na verloop van tijd kwam ik erachter dat suiker mijn hoofdpijn stimuleerde. Dus ben ik voor een groot deel gestopt met snoepen met als resultaat dat mijn hoofdpijn verminderde. De migraineaanvallen bleven mn tijdens mijn menstruatie.
Verder bleek mijn cholesterol weer te hoog,dit is een familiar iets. Ik kreeg het advies om vetvrij te gaan eten, maar ja vetvrij en suikervrij dan blijft er niet veel lekkers over, behalve de lightproduchten. Ik kon dit dieet niet volhouden en mijn broer attendeerde mij op het dieet van Yvonne. Dit klonk enorm verleidelijk met al die lekkere maaltijden. In overleg met de huisarts begonnen. Ik vond en vind het maar knap eng al die vette dingen. Eind januari ga ik weer bloed prikken en ik hoop dat de verhalen waar zijn en mijn cholesterol is gezakt.
Verder is mijn hoofdpijn zo goed als weg en migraine heb ik niet meer gehad. Ik voel me energieker en heb geen behoefte meer aan een middagslaapje.
Bovendien ben ik een kledingmaatje kleiner gegaan en dat is ook meegenomen.
Wat ik wel een nadeel vindt is dat je niets anders als thee of water mag,ik mis nog steeds wat zoets tussendoor. Bovendien heb ik een slechte adem. Heeft iemand hier een tip voor.

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 03-01-2012 18:00

Fijn dat het al een stuk beter gaat!

De slechte adem gaat vanzelf weer weg en anders even de Colon Clean gebruiken.

Succes met GoK!
Thea Bremer

Plaats reactie