Lenie (59) Toch maar beginnen

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lenie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-11-2009 09:00

Lenie (59) Toch maar beginnen

Bericht door lenie » 15-11-2009 09:16

Hallo ik zal me even voorstellen,ik ben Lenie 59 jaar en woon samen met mijn jongste zoon van 26

Al jaren heb ik een eetprobleem(boulimia) en ben ook te zwaar maar waar ik het meeste last van heb is mijn fibromyalgie,de laatste tijd ben ik weer ontzettend moe en heb echt heel veel pijn de afgelopen week weer een injectie in mijn arm gehad vanwege een ontsteking

6 weken geleden ben ik begonnen met lijnen omdat ik hoop dat een aantal kilo,s minder misschien toch meer energie zal geven maar omdat ik de hele dag echt zo,n honger heb en toch wel voldoende eet ben ik maar weer eens op internet gaan zoeken en vermoed echt dat ik reageer op de koolhydraten dus vorige week het boek van Yvonne besteld en me hier aangemeld

Ondertussen heb ik al veel verhalen gelezen maar wat me echt raakte was de buurvrouw met fibro,toen ik las dat zij hiervan zo opgeknapt was wilde ik dit ook wel heel graag

De hele week heb ik getwijfeld omdat ik er toch wel tegenop zie,houd ik dit vol? kan ik het wel bekostigen(bijstand uitkering)gaat dit wel lukken met mijn zoon die ook 30 kilo wil afvallen?

Dus twijfel allom, maar deze week ook depressief van de pijn dus goede raad was duur

Gisteren met mijn dochter afgesproken dat ik het in ieder geval 6 weken ga proberen ,ze zei mam stel dat het je echt helpt en je je beter gaat voelen dat zou toch helemaal geweldig zijn,zoonlief wil meedoen dus ik ben vanmorgen begonnen met gebakken ei met spek

Beetje lang verhaal geworden ,ik ga ervoor een beetje met lood in mijn schoenen :oops:

Gabi
Berichten: 295
Lid geworden op: 30-10-2009 15:40

Bericht door Gabi » 15-11-2009 11:48

Hallo Lenie,
Welkom hier!
goed van je dat je het in elk geval gaat proberen, en dit een kans geeft! Dat is de eerste stap die je genomen hebt!
Mocht je vragen hebben, of wat steun kunnen gebruiken....dan kun je hier terecht, wij zijn er voor elkaar!!!
Succes!
Groetjes Gaby
Afbeelding

Gebruikersavatar
vompie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-10-2009 15:00

Bericht door vompie » 15-11-2009 12:27

Hallo Lenie,
Heel hartelijk welkom hier.
Ik val meteen met de deur in huis: dit is het voedingspatroon dat echt werkt. Ik zelf heb last van candida en weet al heel lang dat ik slecht reageer op koolhydraten. Ben nu een paar weken bezig en hoef na het avondeten niet meer te slapen. Ben veel energieker. Het sporten valt nu even weg want ik heb waarschijnlijk een slijmbeursontsteking (een injectie staat mij ws ook te wachten). Maar het belangrijkste is dat je in de KH-uurtje veel kan eten wanneer je wilt. Ik heb zelf chocolade liggen, maar vind het nog steeds zonde om te eten omdat ik er niet echt behoefte aan heb.
Geef het een kans, voor ondersteuning kun je altijd op het forum terecht.

Succes
Yvonne

Smile
Berichten: 867
Lid geworden op: 27-10-2009 10:45

Bericht door Smile » 15-11-2009 13:24

hoi Lenie,

heel veel s6 samen met je zoon en van harte welkom hier.

ik hoop dat je je snel beter zal gaan voelen!

groetjes Smile

Carla!
Berichten: 8124
Lid geworden op: 25-10-2009 20:14

Bericht door Carla! » 15-11-2009 15:53

Hartelijk welkom hier en het gaat je zeker lukken.

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 25-11-2009 11:40

Lenie, welkom en heel veel succes!
Alhoewel ik niet zoveel af hoef te vallen als jij, herken ik wel het fibromyalgie verhaal. Heb ik ook, plus artrose, artritis en osteopenie. Oftewel: elke kilo teveel = pijn aan mijn botten.

Het voordeel van een forum is, dat we elkaar kunnen steunen.
Zet 'm op!

Plaats reactie