Aanwijzingen voor je eerste voorstelbericht

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Aanwijzingen voor je eerste voorstelbericht

Bericht door Yvonne Lemmers » 29-07-2010 11:47

Bij je eerste voorstelberichtje (nieuw onderwerp) graag een aardige toepasselijke titel voor jezelf bedenken.

Liever niet met het woordje "voorstellen" erin.

Gebruikersavatar
Corrie114
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-02-2015 21:15

Re: Aanwijzingen voor je eerste voorstelbericht

Bericht door Corrie114 » 09-02-2015 23:35

Hallo mijn naam is Corrie,75 jaar oud en van het vrouwelijk geslacht.
Ik heb veel boeken over Koolhydraatarm eten gekocht en een paar gerechten uitgeprobeerd met als resultaat een hypo.
Toen wat koolhydraten toegevoegd,goed,alleen val ik niet af.
Ik ben benieuwd of iemand deze klachten kent.
Na een mislukte rugoperatie kan ik alleen met een rollators lopen.Ik MOET minstens 10 kg afvallen
Ik heb diabetes 2 en krijg een hypo als ik dit dieet volg.
Hoe doe ik het met de tussendoortjes ?
Wie leert mij hiermee om te gaan ?

Gebruikersavatar
Anna.W.
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-02-2016 14:58

Altijd Lijnen.

Bericht door Anna.W. » 10-03-2016 07:18

Hallo ,ik ben Anna, een lijner van wel 30 jaar lang van alles geprobeerd. ik moet afvallen omdat ik van alles mankeer. diabetes type 2 hoge bloeddruk lactose intolerantie, heb darmklachten....... alleen de moed gaat me steeds meer ontbreken. loop nu met carpaal tunnelsyndroom in 2 handen. ook nog.ik moet mezelf herpakken alleen het lukt niet...
.

Gebruikersavatar
Tineke1951
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-04-2016 16:05

Voorkomen?

Bericht door Tineke1951 » 28-04-2016 22:15

Martineke Oma 64 jaar spiritueel en hobby kok en vele andere hobby's
Ik heb nooit hoeven lijnen, sportief en was werkzaam in de zorg.
Na veel te hoge bloeddruk hart en vaat problemen en diverse lichte beroertes werd en sportief en beweeglijke vrouw een minder beweeglijke maar wel sportieve vrouw . Door mijn hart en vaat problemen en medicatie ben ik gaan groeien.
Een mnd geleden zegt de huisarts dat ik op moet passen en af moet vallen. Dit omdat ik in de gevaren zone zat van diabetische.
Deze manier van eten leven bevalt goed. Wel de eerste maand veel lichamijke problemen gehad. Nu een mond later en ruim drie kilo lichter ga ik voor. Geen honger en tot nu toe gemakkelijk om te doen. Ik eet veel en veel minder,ben heel snel verzdadigt. Wel mis ik het fruit wat ik altijd bij iedere maaltijd at. De kilo's die ben kwijt geraakt was heel veel vocht.Ach daar wen je ook weer aan. Dit is mijn verhaal.
Moeder en oma
spiritueel en houd van koken en gezelligheid.

Moontje67
Berichten: 7
Lid geworden op: 12-06-2013 17:37

Totale hypofyse uitval

Bericht door Moontje67 » 03-05-2017 20:52

Hallo allemaal
Ben Monique 49 jaar en heb door een chronische ontsteking in de hypothalamus totale uitval van alle hormonen.
Door problemen vd hypothalamus heb ik vaak geen verzadigingsgevoel na het eten.
Hopelijk kan ik op deze manier wel afvallen en een verzadigd gevoel krijgen na het eten.
Ik ga mij goed inlezen want snap het gokken nog niet zo goed!
Dagboekje zal ik ook aanmaken zodat jullie kunnen meekijken of ik het wel goed doe!
Gr Monique 🍀 (y)
Afbeelding
Tussen het volhouden door mag je best even "uitrusten"

Plaats reactie