Bianca (48) Diabetes 2 en hoge bloeddruk

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BiancaQ
Berichten: 13
Lid geworden op: 11-10-2017 22:30

Bianca (48) Diabetes 2 en hoge bloeddruk

Bericht door BiancaQ » 20-01-2018 08:33

Ik ben Bianca 48 jaar, ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap het hellp syndroom gehad. Dit is een ernstige zwangerschapsvergiftiging met hele hoge bloeddruk. Mij werd toen verteld dat de hoge bloeddruk in de overgang zou terugkomen en helaas hadden ze gelijk. Ik had ook een verstoorde bloedsuiker en ja hoor ook dat kwam weer te voorschijn😅tel daar overgewicht en druk druk druk bij op en je weet er moet iets gebeuren.Dit speelde ongeveer 1,5 jaar geleden. Ik ben meteen overgegaan naar kha eten met als gevolg dat mijn lange termijn suiker daalde van 11naar5,7 en nu zelfs 4, dus dat is top. Echter mijn gewicht doet niet voldoende mee helaas. Ik heb ondertussen heel veel gelezen over kha en kwam hierbij op de site van yvonne. Het niet de hele dag tellen en rekenen sprak mij in deze methode aan. Boeken gekocht en lezen maar...sinds gisteren gestart en hoop natuurlijk een goed resultaat te boeken zoals ik veelal lees op dit forum. Ik hoop dat er mensen met mij meekijken in mijn nog aan te maken dagboek zodat ik samen met jullie kan ontdekken hoe mijn gewicht verder omlaag kan. Groetjes Bianca

Diede
Berichten: 1489
Lid geworden op: 03-01-2018 12:45

Bericht door Diede » 20-01-2018 09:10

Hallo Bianca,

Welkom op het forum en succes met gokken!
Mijn dagboek

Op gewicht dankzij GOK: 57,5 kilo (-15 kilo)
Nu doe ik fase 2 van GOK

Gebruikersavatar
BiancaQ
Berichten: 13
Lid geworden op: 11-10-2017 22:30

Bericht door BiancaQ » 20-01-2018 09:42

Dankjewel Diede... ik ben benieuwd of het nu wel lukt...

Plaats reactie