Eef (48) Zoektocht naar grip op overgang

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
EefH
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-12-2017 17:01

Eef (48) Zoektocht naar grip op overgang

Bericht door EefH » 06-12-2017 19:27

Hallo allemaal, mijn naam is Eef en ben 48 jaar.
Zo’n vijf jaar geleden ben ik gestart met GOK. Het begin was even wennen maar had snel mijn draai gevonden en na 16 kilo te zijn afgevallen was ik niet alleen superblij met mijn slanke lijf maar ook intens gelukkig met het heerlijke gevoel in mijn lichaam. Geen opgeblazen gevoel meer, veel minder hoofdpijn, energieker (y)
Een gevalletje borstkanker tussendoor bracht me even uit mijn evenwicht. De vermoeidheid na de behandeling was heftig en door het herstelprogramma “Beweeg je Fit” ben ik aan het sporten geslagen en langzaam werd ik weer energieker. Door de spieropbouw ging mijn gewicht iets omhoog maar dat nam ik graag voor lief.
Zonder moeite heb ik mijn gewicht vast weten te houden tot een jaar geleden: hallo overgang en +5
Blijkbaar zal ik toch mijn eetpatroon dat me zo moeiteloos op gewicht geeft gehouden weer moeten aanpassen. Terug naar fase 1 en hoop dat het me toch gaat lukken die gratis kilo’s er weer af te krijgen en me weer thuisvoelen in mijn eigen lijf.

Dus als iemand specifieke tips heeft voor afvallen tijdens de overgang........
Vast bedankt!

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Re: Zoektocht naar grip op overgang

Bericht door Yvonne Lemmers » 08-12-2017 18:51

EefH schreef:
Dus als iemand specifieke tips heeft voor afvallen tijdens de overgang........
Vast bedankt!
Welkom op het forum Eef.

Heftige tijd heb je achter de rug.
Goed dat je weer met grip op koolhydraten aan de slag gaat.

Om je wat tips te geven voor de overgang, lees dan de volgende blog:

https://gripopkoolhydraten.nl/grip-op-d ... ch-advies/

Hopelijk heb je snel grip op de overgang, krijg je lekker veel energie en raak je als bonus +5 kilo’s kwijt.

Wens je heel veel succes weer met GOK, geniet van de lichamelijke en geestelijke voordelen en eet smakelijk.

Plaats reactie