LiLaLotje (31) 7 jaar verder, poging 2, PCOS

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
LiLaLotje
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-02-2011 16:06

LiLaLotje (31) 7 jaar verder, poging 2, PCOS

Bericht door LiLaLotje » 15-11-2017 11:52

Hoi allemaal,

Ik stel me hier maar even voor de tweede keer voor. 7 jaar geleden ben ik lid geworden van dit forum en ging ik GOKken, maar helaas heb ik het niet lang volgehouden.. Nu al die jaren verder denk ik dat het me eindelijk gaat lukken om af te vallen en gezonder te worden. Vorige keer had ik net de diagnose PCOS gekregen en was daar erg van geschrokken. Ik wilde heel graag kindjes en zag deze hele toekomstdroom in stukjes vallen.. Ben toen kh-arm gaan eten met behulp van het Gok boek en kookboek. Dit lukte maar ik viel toch weer terug in oude gewoontes helaas.
Inmiddels ben ik 31 jaar, 4 jaar geleden ben ik met behulp van medicatie zwanger geworden, en kreeg ik een dochter. 3,5 maand geleden ben ik bevallen van mijn tweede kindje, een zoon. Ook met behulp van medicatie.

Toch blijf ik worstelen met de symptomen van PCOS. Overgewicht (nu 91 kilo bij 1m81), acne, vooral vet op mijn buik. Heb weinig energie. Kortom, tijd om er wat aan te doen. Ik wil immers een leuke, fitte en gezonde moeder zijn voor mijn 2 kindjes!

Ik heb het boek van Yvonne er weer bijgekocht en ga dat vandaag weer even helemaal goed doorlezen, zodat ik weer precies weet hoe alles werkt.

Liefs LiLaLotje
Afbeelding

I'm like a piano, thinking in black and white
But when played, experiencing a whole range of emotions...

Plaats reactie