Elly (48) Ik wil graag mijn diabetes 2 omkeren.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
elly-68
Berichten: 57
Lid geworden op: 17-12-2011 13:33

Elly (48) Ik wil graag mijn diabetes 2 omkeren.

Bericht door elly-68 » 08-10-2017 11:47

Hallo,

Mijn naam is Elly.
Ik woon in de buurt van Groningen, ben al met diëten bezig vanaf dat ik 21 ben. Nu 48.
De eetrust waar over gesproken wordt lijkt mij heerlijk en na een dikke week GOK nu heb ik indd geen honger en meer eetrust. Ook vanwege slecht slapen en altijd wakker tussen 2-3 uur 's nachts en dan naar beneden gaan om een banaan te eten ben ik weer aan GOK begonnen + slecht ontlastingspatroon.
Ik heb al heel vaak iets geprobeerd met KH vanwege de succes verhalen maar bij mij is het nog nooit een succes verhaal geworden.
Ik werd altijd erg somber van KH arm, zo erg dat ik altijd afhaakte.
Nu eet ik een dikke week volgens GOK en voel me in mijn hoofd goed. Wel heb ik een dikke verkoudheid op het moment waardoor ik in huis zit, maar daar hebben meer mensen last van op het moment.
Ik ben pre-diabeet en had een hoge bloeddruk wat door sporten is verandert gelukkig, en van mijn cholesterol zijn een aantal waarden ook niet helemaal goed. Nuchtere suiker tussen 6,7-7,4. Kortom ik wil deze keer graag GOK succes! :-)
Heb net een dagboekje aangemaakt omdat ik na een week GOK ben aangekomen. Heb gelezen dat dat kan en dat het afvallen echt vanzelf komt maar het frustreert wel.
Vanaf half augst tot nu ben ik 4 kilo aangekomen.
Het begon met dat ik mocht stoppen met mijn bloeddruk tablet/ plastablet in rap tempo kwam ik aan. Moet wel vocht zijn maar het is er nog niet weer af Sad
Ik zit midden in de overgang.
Alle tips zijn welkom.
Groetjes Elly
Afbeelding

Plaats reactie