Angela () gastric bypass

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Angela1989
Berichten: 310
Lid geworden op: 30-01-2010 23:26

Angela () gastric bypass

Bericht door Angela1989 » 25-03-2017 22:39

Hoi
Ik zie dat er voor het laatst in 2016 een bericht is geplaatst hier van mensen met een gastric bypass in combinatie met gok.
Jammer, want ben opzoek naar ervaringen van mensen met een gastric bypass in combinatie met gok. Ik ben zelf bijna klaar met het voor traject en heb voor 99% een ja gekregen. Ben erg benieuwd naar de ervaringen
Groetjes Angela

Wetamo
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-03-2017 11:53

Gastric sleeve | bypass

Bericht door Wetamo » 28-03-2017 19:47

Hoi Angela, ik krijg volgende week een gastric sleeve (week 14) en ben nu 3 dagen bezig met GOK.
GOK Boeken stonden al jaren in de kast, maar voelde nu echt behoefte om alvast te beginnen.
Ben wel benieuwd hoe deze eetstijl ná de operatie bevalt. Ik hou je op de hoogte.

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

maagverkleining en grip op koolhydraten

Bericht door Yvonne Lemmers » 08-04-2017 13:38

Dag Angela,

Voor mensen met een maagverkleining/bypass werkt grip op koolhydraten prima.
Ik spreek regelmatig met een man (tussen 55-60 jaar) die met veel succes en naar volle tevredenheid veel afgevallen is met een gastric bypass in combinatie met GOK. Hij is van al zijn lichamelijke kwalen en klachten af, geen diabetes meer en is weer een energieke man.
En weer volop aan het werk met een helder hoofd.
Zijn toekomst ziet er nu zoveel anders uit, als met het overgewicht en met zijn verslaving aan lightproducten en koolhydraten.


Juist met een kleinere maaginhoud, zul je goede voeding tot je moeten nemen. En als je dan vaak op een dag koolhydraten zou nemen, dan wek je honger op en blijf je de hele dag aan eten denken.

Met Grip op Koolhydraten krijg je eetrust.
Een hele bevrijding.

Sterkte Angela!
Op naar Angela 2.0 :-)

Angela1989
Berichten: 310
Lid geworden op: 30-01-2010 23:26

Bericht door Angela1989 » 14-09-2017 04:52

Hallo allemaal
Inmiddels ben ik geopereerd en bezig met mijn herstel.
Ik heb al meerdere pogingen gok gedaan en het beviel mij goed.
Nu na mijn operatie wil ik alles omgooien en eten volgens gok.
Voor mij een groot avontuur ook betreft wat ik nu wel en niet kan hebben qua voeding/hoeveelheden ect. Het allernieuwste boek heb ik gister besteld en de andere 3 had ik al. Ik ga mij weer helemaal inlezen en dan hoop ik volgende week een voorzichtige start te kunnen maken met gok voor de rest van mijn leven.
Zijn er meer mensen met een gastric bypass / maagverkleining?
Groetjes van Angela

Plaats reactie