Leonie (35)

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leonievdhoek82
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-03-2017 17:01

Leonie (35)

Bericht door Leonievdhoek82 » 18-03-2017 11:04

Hallo allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Leonie van der Hoek en ik ben 35 jaar.
Sinds een jaar of 8 weet ik dat ik chronische vermoeidheid heb met daarnaast ADHD. Ook heb ik een vertraagde schildklier.
Ik ben dus vaak erg moe en hoop dat een nog gezonder leefpatroon wat verschil kan maken voor mij. Ik had heel erg veel last van suikerpieken, met name toen ik nog veel cola dronk.
Sinds een week of 2 GOK ik en merk dat ik geen suikerpieken meer heb. Dit geeft best een stukje rust. Maar wat blijft mijn lichaam om suiker vragen zeg! Ik vind het zo lastig om niet terug te vallen want juist de suikers zorgen dat ik me weer even wat fitter voel, al is het natuurlijk niet op de goede manier.
Maar we gaan ervoor! Alles voor de gezondheid :D !

Fijn weekend!

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 11-04-2017 12:23

Hoi Leonie,

Juist bij CVS is het belangrijk om geen snelle suikers/koolhydraten te eten, want van snelle koolhydraten word je moe!

Door dagelijks twee maaltijden zónder koolhydraten te eten (max 5 gram) en een koolhydratenuur dat in balans is, zal je lichaam na verloop van tijd ook niet meer om suiker vragen.
Is je uurtje in balans? Daar kom je het beste achter door een dagboekje aan te maken. Wij lezen dan met je mee en kunnen je helpen en adviseren waar nodig. Ook het lezen in dagboeken van mede-gokkers is zéér leerzaam. (y)

Plaats reactie