Karin van h () Afvallen zonder veel beweging

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin van h
Berichten: 48
Lid geworden op: 20-09-2016 09:18

Karin van h () Afvallen zonder veel beweging

Bericht door Karin van h » 20-09-2016 12:50

Hallo allemaal,

Ik heb mij net aangemeld bij het forum.
2 Weken geleden ben ik op eigen verzoek naar een diëtiste gegaan waarom?
Ik heb een zeer ernstige CRPS in beide armen en benen. Dus bewegen zit er niet echt in, verder nu een hernia en ook astma.
Zij adviseerde mij om koolhydraatarm te gaan eten en eens kijken of er zo wat kilo's afgaan.
Ik ben nu bijna 2 weken daarmee bezig. Het bevalt op zich niet slecht maar ik eet dus praktisch geen koolhydraten.
Bij het bloedonderzoek kwam vrijdag ook ineens ouderdoms diabetes bij. Dus nu helemaal streng voor mijzelf.
Ik ga hier eens rondneuzen en zal van de week ook wel een dagboeken aanmaken. ;)

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 20-09-2016 15:26

Hoi Karin,

Hartelijk welkom op het forum!
Vervelend hè, als je lichaam je zo beperkt in je doen en laten! Helaas ken ik het ook. Ik heb een aangeboren hartafwijking en heb daardoor een zeer beperkte conditie. Sporten zit er daarom ook niet in, ik ben al blij dat ik momenteel nog hele kleine stukjes kan lopen.
In het verleden was dit ook altijd een probleem om af te vallen, maar bij GOK niet! Lees HIER mijn verhaal over wat GOK voor mij betekende...

Een dagboekje aanmaken is zeker aan te raden. Wij lezen mee, juichen mee en helpen je. Samen zijn we sterk!

Je bent ook van harte welkom in mijn dagboek (y)

Gebruikersavatar
Karin van h
Berichten: 48
Lid geworden op: 20-09-2016 09:18

Bericht door Karin van h » 20-09-2016 15:55

Hallo Martine,
Dank je wel voor jouw reactie.
Het is inderdaad een enorme handicap als je niet kunt sporten en in mijn geval ook veel moet rusten.
Ook ik loop maar kleine stukjes, ik zeg altijd, ik kan wel naar de supermarkt maar ik kan niet er naar toe lopen en weer terug. Dus mijn scootmobiel is mijn maatje.
Ik ga vaan de week een dagboek starten en ik ga het dagboek van. Jou nu lezen. (y)

Plaats reactie