Kitamichke (43) suikerverslaafde ADHDer met B12 tekort

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
kitamichke
Berichten: 13
Lid geworden op: 30-05-2016 12:39

Kitamichke (43) suikerverslaafde ADHDer met B12 tekort

Bericht door kitamichke » 02-06-2016 13:47

Hoi,
Ik ben dus een belgische suikerverslaafde ADHDer met B12 tekort.
Daarnaast ben ik gehuwd en moeder van 2 pubers, een zoon en een dochter.
Oh ja, ook nog ‘mama’ van een schat van een hondje en 3 cavia’s.
Ik heb jarenlang gevochten om niet onder een gewicht van 50kg te gaan. Ik kon niet bijkomen door mijn B12 probleem. Suiker en koolhydraten de klok rond en ik kwam niks bij. Ik voelde me elke dag doodmoe en ziek en zo slap.
Toen ik 4 jaar geleden het geweldige gezonde idee had om te stoppen met roken, is er iets gigantisch veranderd . Ik kreeg meer zuurstof en voelde me beter. Ik kon zelfs trug fietsen.
En daar kwamen uit het niks ook ineens de kilos.
Nu 30 kg later kan ik weer niks meer. Alles doet pijn, geen energie, constant ziek, trillen als ik niet eet, flauwvallen enz.
Ik heb al een poging WW achter de rug. -8kg op 3 maand maar ik bleef in de kast duiken voor suikers.
Dus die 8kg zijn der weer bij en ik krijg ze der niet af.
Na een hoop onderzoek naar suikerverslaving en de gevolgen daarvan, ben ik per ongeluk op GOK terecht gekomen. Ik ben nog niet zover in het boek, maar alles wat ik lees klopt.
Dat boek lijkt voor mij geschreven.
Ik hoop alleen dat ik lekkere dingen vind want ik ben nogal een viesneus, ik lust niet veel.
ik ben ook allergisch aan vis, schaal en schelpdieren.
Ik drink elke dag een beker melkkefir (zelfgemaakt) om mijn spijsvertering en darmen gelukkig te houden. Ik kan niet zonder, dus hoop dat da niet moet.
Ik slik ook al jaren supradyn energie, ik hoop dat dat goede multivitamines zijn.
Ik ga me nu eerst volop inlezen en hoop binnen een week of 2 te kunnen starten.
En voor de rest, tja, ben ik op zoek naar een smallere, energiekere, gezondere en blijere versie van mezelf die ik jaren geleden ben kwijtgespeeld.
Rolling Eyes
Mijn dagboek
Op zoek naar een smallere, energiekere, gezondere en blijere versie van mezelf die ik jaren geleden ben kwijtgespeeld.

Plaats reactie