Marijke (66) Afvalchallenge

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marijke
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-01-2010 09:11

Marijke (66) Afvalchallenge

Bericht door marijke » 23-05-2016 18:25

Hoi ik ben Marijke 66 jaar en doe al heel lang GOK voel me bij deze wijze van eten ( het woord dieet vind ik hier niet van toepassing) prima! Toch zou ook ik nog een paar kilo kwijt willen, dat gaat echter door mijn medicijn gebruik nogal moeizaam. Als ik de komende tijd van 88.4 naar 78.4 zou kunnen gaan, zou heel fijn zijn.
Vanochtend echter werd ik even weer met mijn neus op de feiten gedrukt,,werd wakker met een rare hartslag, boezemfibrilatie werd erin het ziekenhuis vastgesteld.
Nog een medicijn erbij en bloedverdunners anders gaat mijn hart propjes schieten met als gevolg tia's of een hersenbloeding! Bloeddruk was gelukkig prima
Nou dan slik je wel! Nu aan een kastje en over 3 weken weer naaar de cardioloog!
Wat voeding betreft, ik kook al jaren zonder pakjes en zakjes en op een koolhydraat arme manier. Veel moeite hoef ik daar niet voor te doen. S' morgens gaan ik nu beginnen met yoghurt en notenmuesly van Yvonne, ook het brood uit de kookboeken maar weer eens bakken. S' middags meestal een gemengde salade met vis of kip of feta enz.ben gek op salades. S' avonds ga ik voor 4x 1/4 moet lukken, vlees bestel ik bij de Schotse Hooglanders.nl en elke dag verse groenten met frietjes van pastinaak of zoete aardappel de wijn bij het eten laat ik nu maar even staan voorlopig.

Plaats reactie