Klavertje4 (36) Zoektocht naar een energieker leven!

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
klavertje4
Berichten: 31
Lid geworden op: 25-06-2010 16:04

Klavertje4 (36) Zoektocht naar een energieker leven!

Bericht door klavertje4 » 15-02-2015 19:18

Hallo allemaal.....

Even voorstellen...... ben 36 jaar, getrouwd en we hebben 3 lieve kinderen.
Ik ben werkzaam op een school als onderwijsassistent en heb het ontzettend naar mijn zin.

Toch loop ik elke dag tegen het volgende aan... het gaat mijn leven echt beheersen.

Moe moe moe en nog eens moe.....
Dag in dag uit.
Ik wil zo graag energiek en gezond door het leven gaan.
Ik krijg de laatste tijd steeds meer last van mijn PMS en astma.
In 5 jaar tijd ben ik ongeveer 25 kilo zwaarder geworden. Pittige tijd gehad, o.a. faillissement van ons bedrijf en moeilijke tijd tijdens de zwangerschap (zwangerschapsvergiftiging) en na de geboorte van onze dochter. Ben verlamd geweest nadat ik een ruggeprik heb gekregen.
Hier uiteindelijk weer bovenop gekomen......maar de afgelopen jaren veel emoties weg proberen te eten. Ik help mezelf er uiteindelijk niet mee, maar blijf in de cirkel zitten.
Nu is voor mij de maat vol, krijg steeds meer last van de PMS en astma. Zit niet lekker in mijn vel, ben altijd moe en erg onzeker.
Wil graag in de zomer wat kilootjes kwijt zijn en me vooral fitter voelen.
Ik weet dat ik het kan moet alleen even een zetje hebben en het ritme weer te pakken hebben.
Zal dan ook regelmatig dit forum even bezoeken.
groetjes van klavertje4

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 16-02-2015 09:02

Hoi Klavertje,

Goed dat je weer gaat gokken!
Het helpt om ook een dagboekje te maken en daarin je menuutjes bij te houden! Je krijgt support en advies wat net het duwtje in de rug kan zijn om het vol te houden!

Groetjes van Martine

Plaats reactie