Eline Wiebrens (47)

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eline wiebrens
Berichten: 2
Lid geworden op: 26-01-2015 20:42

Eline Wiebrens (47)

Bericht door eline wiebrens » 27-01-2015 10:37

hallo allemaal,

Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Eline Wiebrens, 47 jaar en woon samen met mijn hulphond Jip in Zierikzee. Ik ben rolstoelgebonden door een spierziekte en heb ook nog een auto-immuun ziekte. Ik ben sinds 1993 veel dikker geworden door het gebruik van medicijnen waaronder prednison. Ik kan weinig bewegen door de spierziekte en dat zijn nou 2 dingen doie erg tegen zitten. Ik ben doordat ik zwaarder ben best heel onzeker en er heel veel mee bezig. Al verschillende dingen geprobeerd van diëeten, maar als ik dan weer gewoon ging eten kwam alles er weer aan. Het is voor mij wel een beetje obsessie geworden en ik ben er heel veel mee bezig, wat niet altijd goed is. Toen ik hoorde van GOK vond ik dat heel intressant ook omdat het de dingen zijn die ik erg graag lust. Ik dacht dit is het perfecte diëet alhoewel je dit geen diëet noemt maar een verandering van je voedingspatroon. Nu hoop ik door het forum dat ik een steunje heb aan mensen in het zelfde schuitje zitten als ik en je ook daar met elkaar over kan praten en recepten uitwisselen enz..Ik wil er 100% voor gaan en proberen toch af te vallen.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 28-01-2015 18:22

Hoi Eline,

Op dit forum vind je diverse mensen die ook in een rolstoel zitten en toch heel veel afgevallen zijn.
Zelf kan ik door een hartafwijking weinig bewegen, en ook voor mij werkte GOK heel goed.

Heel veel succes (y)

Plaats reactie