Antoinette () Ronde 2

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Antoinette-Inia
Berichten: 12
Lid geworden op: 07-11-2013 16:15

Antoinette () Ronde 2

Bericht door Antoinette-Inia » 22-01-2015 13:48

Hallo Allemaal,

Zoals de titel al aangeeft wordt dit mijn tweede poging. Niet omdat ik het niet kon volhouden de eerste keer maarrrrrr na 3 maandjes GOKken werd ik zwanger!!!!!! Helemaal super zeker omdat we al een paar jaar bezig waren.

Inmiddels hebben we een knul, Mykelti genaamd, erbij en hij is nu 4,5 maand. Ik vond het dus weer tijd om opnieuw de uitdaging aan te gaan. Tijdens mijn zwangerschap was ik 30kg :shock: aangekomen.... gelukkig was dit vooral vocht en binnen een maand na de bevalling zat er nog maar 4 kg aan. Voor de zwangerschap was ik 12kg kwijt geraakt dus 8kg was nog steeds weg yippieeee ik hoefde dus niet helemaal opnieuw te beginnen.

Maandag 5 januari ben ik begonnen en in de eerste week was ik 200 gr. aangekomen :-( gelukkig had ik mijn man achter me staan die me een schopje onder mijn kont gaf waardoor ik niet opgegeven heb en ben doorgegaan.
Resultaat van week 2..... 2 kg eraf :dansend:

Ondanks dat dit mijn tweede ronde wordt ben ik een hoop vergeten. Gelukkig had ik wel al de kookboeken gekocht toen maar tips zullen nog altijd handig zijn.

Groetjes Antoinette
Afbeelding

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 22-01-2015 16:16

Zwanger! Ja, dan is aankomen gelukkig heel normaal :D
Goed dat je het gokken weer oppakt.

Ik raad je aan om ook een dagboekje aan te maken. We kunnen je dan helpen met je menuutjes. Succes (y)

Plaats reactie