Vrioom () Ik wil het zo graag!!!!

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vrioom
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-12-2014 11:47

Vrioom () Ik wil het zo graag!!!!

Bericht door vrioom » 28-12-2014 10:46

Mijn man en ik zijn samen begonnen en het lukt ook een beetje, maar dan komen we niet verder. Ik denk dat dit komt omdat we te weinig in huis hebben en dan weer gok oranje gaan eten.mij is verteld door arts en spec. Dat ik niet afval omdat ik copd 4 heb en diabetisch 2. Deze combinatie maakt dat niet mogelijk. Maar ik ga het toch proberen. Er moet meer dan 40 kl. Af, maar ik ben blij als er 10 kl. af is. Dus heb ik me aangemeld, om te kijken of het op deze manier lukt.
(y)

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Re: Ik wil het zo graag!!!!

Bericht door carjans » 28-12-2014 11:07

vrioom schreef:Mijn man en ik zijn samen begonnen en het lukt ook een beetje, maar dan komen we niet verder. Ik denk dat dit komt omdat we te weinig in huis hebben en dan weer gok oranje gaan eten.mij is verteld door arts en spec. Dat ik niet afval omdat ik copd 4 heb en diabetisch 2. Deze combinatie maakt dat niet mogelijk. Maar ik ga het toch proberen. Er moet meer dan 40 kl. Af, maar ik ben blij als er 10 kl. af is. Dus heb ik me aangemeld, om te kijken of het op deze manier lukt.
(y)
Hoi en welkom op het forum.

Waarom zou het niet lukken...........ik denk dat je een heel eind gaat komen, als je de GOK regels blijft volgen, je bent niet de eerste met dit probleem. Geef het een kans, maar jij/jullie zijn de gene die het moeten doen............. ;)

Maak een dagboekje aan bij; DAGBOEKEN 23 - VANAF 1 NOVEMBER 2014 TOT HEDEN >>> NIEUWE DAGBOEKEN HIER AANMAKEN <<<

Dan blijft het wat anoniemer en krijg je feedback van andere mede-lijners.

Suc6 met GOK
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 13-01-2015 19:43

Succes Vrioom! (y)
En zoals Carla zegt: Maak een dagboekje aan, daar zul je veel aan hebben ;)

Plaats reactie