Mazzel (55) Weer terug van weggeweest

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mazzel
Berichten: 15
Lid geworden op: 20-02-2012 20:03

Mazzel (55) Weer terug van weggeweest

Bericht door Mazzel » 04-12-2014 09:42

Goedemorgen, ik zal me hier even opnieuw voorstellen. Ik heb mezelf de naam van een van onze honden gegeven. Oftewel Mazzel. Ik ben 55 jaren jong en heb 2 twee zonen, welke niet meer thuis wonen. Ik ben getrouwd met een superman, die met mij meedoet en ook wat afvalt waar hij heel blij mee is aangezien zijn cholesterol te hoog was.
Ik lijn al mijn hele leven. Sinds 20 jaar heb ik een maagbandje. Ben toen 60 kg afgevallen van 140 naar 80 kg. De laatste 10 jaar aan het jojo-een tussen de 85 en 105. Ongeveer 15 jaar geleden is er bij mij fybromialgie geconstateerd. Hier leer ik met vallen en opstaan mee om te gaan :?
Op 3 februaru j.l. ben ik gestopt met roken, dit in verband met een nieuwe knie, welke door een breuk van 30 jaar geleden te hard gesleten was, en nu vernieuwd moest worden. Dit is heel goed gegaan, maar wel aangekomen tot 113.8 kg. Eind mei geopereerd, drie maanden thuis geweest en de repen chocol met caramel gevonden. Dus niet roken, maar wel snoepen. Het resultaat is dus die 113,8kg. :oops:
Inmiddels ben ik weer vijf dagen voor 3 uur aan het werk en heb nog behoorlijk last van dikke knieeen. Dus dat gewicht moet er nu vanaf, hopen dat het dan beter gaat en anders maar terug naar de dokter.
Inmiddels ben ik twee weken bezig om geen of heel weinig koolhydraten te eten en ben al 5,5 kg. kwijt. Waarschijnlijk veel vocht, maar goed ze zijn eraf.
Ik ben hier heel blij mee. Dus ik ga hier stug mee door, dan moet het lukken.
Het is weer een aardig verhaal geworden. In ieder geval weet je wie ik mee bezig ben.
Afbeelding[/url]

Gebruikersavatar
Mazzel
Berichten: 15
Lid geworden op: 20-02-2012 20:03

Bericht door Mazzel » 04-12-2014 09:44

Oeps :oops:
Mijn gewichtlijn van 2010 staat er nog op, even kijken hoe ik dat verander.
Groetjes Mazzel
Afbeelding[/url]

Plaats reactie