Jolanda (44) lekker bezig!

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Lanneke
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-03-2014 18:08

Jolanda (44) lekker bezig!

Bericht door Lanneke » 26-03-2014 10:55

Nieuw hier, dus wel zo netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Jolanda (Lanneke), 44 jaar, getrouwd en 3 kinderen in de leeftijd van 10 t/m 16 jaar. We hebben een melkveehouderij in het Oosten van het land. Ik heb geen werk buiten de deur, maar ben druk genoeg met kinderen, man en de boerderij. Daarnaast geef ik workshops en maak ik kraamkado’s.
Waarom begonnen met GOK? Altijd al te zwaar geweest, diverse lijnpogingen gedaan en telkens weer terugvallen. Eind vorig jaar was ik telkens moe, had hoofdpijn en vooral veel pijn in de buik.Mijn galblaas is 2 jaar geleden verwijderd en ik heb een te traag werkende schildklier, dus het zal daar wel aan liggen. Via de huisarts doorgestuurd naar de diëtiste en toen begonnen met de zoetstoffen, light-producten en onbijtkoek te laten staan. Resultaat veel meer energie en minder buikpijn. Vervolgens ook minder koolhydraten genomen en via internet op de site van Yvonne terecht gekomen. Nu inmiddels een week of 9 bezig en 8 kilo afgevallen. En met plezier aan het lijnen, eigenlijk niet lijnen want zo voelt het niet. Lekker eten, zonder honger. Natuurlijk heb ik wel eens een dagje dat je zo ontzettend zin heb in iets lekkers, maar die dagen zijn er steed minder en ik geef er ook niet meer aan toe, of ik neem een stukje pure choco, wat ik nu wel lekker vind en waar ik nu niet meer de hele reep van naar binnen prop!
Ik hoop op het forum steun en lekkere recepten te vinden en met vragen terecht te kunnen. Ik ben al goed bezig, maar ik wil er in totaal 20kg af. Groetjes Lanneke


Norge
Berichten: 4091
Lid geworden op: 18-01-2011 16:36

Bericht door Norge » 26-03-2014 14:39

Hei hei,

Wat ben jij goed Gok aan het doen! En wat heerlijk dat je jezelf er ook zo goed bij voelt.
Lekker zo doorgaan zou ik zeggen en neem je tijd voor al die kilo's, dan gaan ze er echt vanaf hoor!

Hilsen fra Nicolette :lol:
mijn dagboek
GOK-GELUK/GEZOND IN BALANS. 1.80 lang
Afbeelding

Lanneke
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-03-2014 18:08

Bericht door Lanneke » 27-03-2014 11:47

Ik doe mijn best! en nu het lekere weer er aan komt gaat bewegen ook vanzelf ;)

Norge
Berichten: 4091
Lid geworden op: 18-01-2011 16:36

Bericht door Norge » 27-03-2014 13:28

Ja, jullie zullen ook wel veel voorjaars arbeid hebben op jullie boeren bedrijf, lekker buiten en hopelijk met veel mooi weer,
Zo trainen we en verenigen we het nuttige met het aangename!

Ha det bra Nicolette.
mijn dagboek
GOK-GELUK/GEZOND IN BALANS. 1.80 lang
Afbeelding

Plaats reactie