Judith (47) PDS

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Judith13
Berichten: 105
Lid geworden op: 06-03-2014 17:41

Judith (47) PDS

Bericht door Judith13 » 10-03-2014 14:06

Hallo allemaal,

Ik ben Judith getrouwd en twee kinderen ik woon samen met mijn man en dochter en mijn twee lieve hondjes in Brabant.

Ik heb sinds jaren last van PDS maar het laatste jaar is dit zo erg, dat ik de hele dag door buikpijn heb maakt niet uit wat ik eet ik heb de hele dag door krampen enz.. Nu gebruik ik ook morfine tegen chronische pijn dat zal ook zeker mee spelen.

Maar ik vind het nu echt zat, mijn huid is de laatste maanden ook van streek heb nooit last gehad van acne en nu heb ik bultjes eczeem en kleine puistjes.
Ik begon te lezen en het dieet van Yvonne sprak me het meeste aan.

Ik heb niet echt overgewicht wel ben ik 6 kilo in bijna 1 jaar aangekomen door dat ik gestopt ben met roken. Maar een paar kilo mag er af maar meer ook niet.

Nu ben ik een kleine week bezig en ben al 3 kilo kwijt dit gaat wel heel hard!

Ik ben wel echt een zoete kauw. Dus het is echt afkicken waar ik wel heel veel moeite mee heb.

Ik ben veel aan het uitzoeken en gelukkig kan ik hier een hoop vinden hopen met jullie hulp.

En ik hoop echt dat ik minder last krijg van de darmen en dat ik geen obstipatie meer heb als ik dit een tijdje blijft doen.

En natuurlijke wat meer energie is ook meegenomen.

Gr. Judith

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 27-01-2016 18:51

Judith13 schreef:Hallo allemaal ben weer terug ik heb ruim ander half jaar grip op koolhydraten gedaan en dat beviel me toen goed waarom ik het niet vol gehouden heb is dat ik soms het snoepen niet kan laten.

Maar heb nu helaas zo vaak migraine ook vanwege hormonen overgang loop ook bij de neuroloog en ben begonnen met preventief medicatie hopen dat dat ook gaat werken. Mijn darmen zijn ook altijd nog een groot probleem. Dus daarom wil ik dit nu ook volhouden en mocht ik een keer overstag gaan dat ik dan ook weer gewoon dit terug oppak en niet weer het erbij laat zitten.

Ik eet verder wel gezond eet nooit bewerkt voedsel of chips enz.... Alleen snoepen dat is wat ik in de avond wel vaak pak en daar wil ik vanaf want er zit zoveel suikers in. Dat natuurlijk niet gezond is. En natuurlijk in heel veel producten ook. Ik sport veel ik loop 3 keer per week hard ben nu ik training voor de halve marathon en 1 keer per week train ik in de sportschool.

Alleen moet ik er voor waken dat ik geen kilo meer afval want zit al iets onder het gemiddelde.

Dus alle hulp is welkom hoe ik het beste dit dan kan aanpakken. Vetten moet ik echt gaan opbouwen.

Plaats reactie