Joyce Bos () GOK en hormoonpillen

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce Bos
Berichten: 26
Lid geworden op: 20-09-2013 22:18

Joyce Bos () GOK en hormoonpillen

Bericht door Joyce Bos » 23-09-2013 20:18

Hallo allemaal
na mijn behandeling tegen borstkanker moet ik nog 5 jaar hormoontabletten gebruiken. Ik ben mijn hele leven al te zwaar van dan weer af en kom weer aan. Nu is afvallen haast onmogelijk. Ik ben 12 augustus met GOK gestart omdat ik de hele dag liep te knagen van de honger en steeds meer brood ging eten en dus ook steeds zwaarder werd. Ik ben 2 kg afgevallen in gewicht maar meer op mijn lichaam.
Ik denk toch dat ik wat fout doe want meer dan die 2 kg gaat er niet af. Wel was ik na 3 dagen GOK de pijn in mijn knieen en polsen kwijt en dat is al een hele grote winst.

Ik hoop op dit forum te leren hoe ik GOK het beste in mijn leven kan inpassen en mijn overgewicht kwijt te raken.

Groetjes Joyce
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Hormoontherapie en GOK

Bericht door Yvonne Lemmers » 30-09-2013 09:52

Joyce,

Hormoontherapie in combinatie met Grip op Koolhydraten gaat goed.
Het zal zeker voorkomen dat je aan gaat komen. Als je je goed aan de richtlijnen van fase 1 houdt, zul je langzaam en gestaag afvallen en het zal je energiek maken.

Want omgekeerd geldt, dat als je volop koolhydraten gaat eten, dat je dan in het cirkeltje van honger en overeten terecht komt.
In combinatie met de hormoontherapie kun je dan flink aankomen.
Ook zul je een moe en lamlendig gevoel hebben.

Daarom Ga voor GOK!
Het zal je lijf goed doen!

Succes (y)

Gebruikersavatar
zojaatje
Berichten: 60
Lid geworden op: 15-01-2012 17:34

Benieuwd hoe het nu et je gaat

Bericht door zojaatje » 01-12-2013 15:11

Hallo Joyce uit Den Haag (daar woon ik ook). Ik ben na verschillende GOK-pogingen en weer stoppen vanwege weinig resultaat de afgelopen 6 maanden weer 7 kilo aangekomen.
Moedeloos word je er van. Ook ik slik veel medicijnen en ook een pil tegen overgangsklachten. Bewegen is moeilijk, dus je begrijpt ...... ik zit in hetzelfde schuitje als jij.
Ik ben daarom erg benieuwd hoe het nu met je gaat na 2 maanden gokken.
Laat je het even weten? Groetjes, Zoja

Gebruikersavatar
Margo036
Berichten: 19
Lid geworden op: 27-01-2013 15:32

Bericht door Margo036 » 29-08-2015 08:21

Hoi,

Ook ik moet die pillen slikken. Ik kom van niets aan en alleen als ik gok kan ik afvallen. Tergend langzaam en als ik iets teveel koolhydraten eet zit het er zo weer aan. Ik grijp steeds terug naar het gokken want dat is de enige manier. En hoewel het qua gewicht langzaam gaat voel ik me er veel beter bij en oogt het alsof er al meer af is dan die drie kilo op de weegschaal!

Succes!

Plaats reactie