Monique () En nou nog minder hoofdpijn.

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Kynoom
Berichten: 6
Lid geworden op: 17-11-2012 19:30

Monique () En nou nog minder hoofdpijn.

Bericht door Kynoom » 26-11-2012 20:07

Hoi allemaal,

Wat een mooie verhalen staan er op dit forum. Wat zijn jullie allemaal sterk en fanatiek! Ik hoop dat ik over een paar maanden ook zulke mooie dingen over het GOK-dieet kan gaan schrijven :lol: .

Ik ben Monique en ik ben met Cambridge inmiddels 25 kg afgevallen en nu nagenoeg op mijn streefgewicht. Niet alleen wil ik graag terug naar het gewone eten, maar ook ben ik op zoek gegaan naar een dieet wat ervoor zou kunnen zorgen dat ik met minder hoofdpijn kan leven.

Ik krijg 2 á 3 migraine-aanvallen per week. Dit heeft natuurlijk een behoorlijke impact op het leven van ons gezinnetje. Tijdens de afgelopen lijnperiode met Cambridge waren deze aanvallen minder heftig en gingen gepaard met minder misselijkheid (normaal het grootste struikelblok bij het lijnen).

Mijn consulente raadde mij aan om eerst eens te kijken of de migraine te beïnvloeden was door de hoeveelheid koolhydraten laag te houden (net als bij CB). Eventueel zou ik ook de invloed van soja kunnen ervaren (CB-producten zijn vooral op sojabasis). Zo kwam ik terecht bij GOK en ik ben echt gloeiend nieuwsgierig hoe mijn lichaam én mijn hoofd hierop reageren.

Als ik 's ochtends wakker wordt en ik ontdek dat mijn lijf toch echt nog steeds slank is en dat het allemaal niet gewoon maar een mooie droom is, kan ik er weer tegen aan om ervoor te zorgen dat dat ook vooral zo zal blijven.

Ik heb zin om te gaan GOK-ken!!

Groetjes,
Monique
:D
Mijn lijf is me lief!

Sanne1971
Berichten: 837
Lid geworden op: 26-09-2012 14:23

Bericht door Sanne1971 » 26-11-2012 22:16

Het is ook zo lekker!

Wauw wat goed zeg 25 kilo eraf... en nu lekker stabiliseren en hoofdpijn vrij worden. Waarschijnlijk als je Kh laag houdt en alle aspartaam schrapt (wat je nu nog wel binnen krijgt) zou dat toch positief effect moeten hebben op je hoofdpijn.

2-3 aanvallen per week is wel echt veel.... hopelijk werkt dit voor je!

Succes met de overstap!

Plaats reactie