Sandra (40) nog bezig met prodimet

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sandra H
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-08-2012 16:55

Sandra (40) nog bezig met prodimet

Bericht door Sandra H » 05-11-2012 21:06

Waar zal ik beginnen. Ik ben al jaren bezig met lijnen en de kilo's ( van 0 tot ongeveer 10) gingen er altijd af, maar er kwamen ook meer kilo's weer aan. Nu ben ik met prodimet bezig sinds juli van dit jaar en ben al 21 kilo kwijt. Ik heb nu dus veel slaphangend vel. :( Ik wil hier na graag met GOK beginnen, maar ik ben iemand die een vastomlijnd iets nodig heeft anders ga ik finaal in de fout. Ik heb de eerste twee boeken van een kennis van mijn man gekregen. Ik heb de boeken ook al doorgelezen, maar ik vind het nog te ruim voor mij. Het kan natuurlijk dat ik het niet goed gelezen heb, maar voor mij moet echt alles vast staan, dus..... Maandag eet je dit dit en dit, dinsdags eet je dit dit en dit, enz....

Sanne1971
Berichten: 837
Lid geworden op: 26-09-2012 14:23

Bericht door Sanne1971 » 05-11-2012 22:06

Kun je zelf maken toch? Maak je eigen plan en hou je daar aan. Ik boek staan ook voorbeelden van dagmenu's die zou je ook kunnen volgen. Voordeel van zelf doen is dat je kunt nemen wat je lekker vind.

Succes met de overstap! En wat goed dat je al zoveel kwijt bent...

Gebruikersavatar
Sandra H
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-08-2012 16:55

Sandra (40)

Bericht door Sandra H » 05-11-2012 23:51

Ik maak eerst even de laatste fase van prodimed af en dan ga ik me denk ik toch op het GOK-en storten. Nu alleen nog zorgen dat mijn man volledig mee gaat doen. Tot nu toe stond ik bijna alleen in mijn strijd tegen de kilo's.

In ieder geval bedankt voor je reactie!!!!

Plaats reactie