Vraagteken () Nu nog Cambridge, straks wil ik gokken

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
vraagteken
Berichten: 79
Lid geworden op: 14-10-2012 21:12

Vraagteken () Nu nog Cambridge, straks wil ik gokken

Bericht door vraagteken » 26-10-2012 13:53

Hoi,
nu ben ik nog met Cambridge bezig en al best veel afgevallen. Binnenkort wil ik echter overstappen op GOK - ook al heb ik dan nog niet mijn streefgewicht bereikt.
Ik heb nog veel vragen wandaar mijn naam :lol:
Voorlopig lees ik gewoon al veel.

Tot gauw!

burnie
Berichten: 925
Lid geworden op: 24-01-2012 08:08

Bericht door burnie » 29-10-2012 12:41

Hoi Vraagteken 8)

Er zijn meerdere dagboeken te vinden hier op het forum van EX CBers die overgestapt zijn naar GOK.

Die van mij onder andere.... al staat mijn eigen dagboek wel even stil....
Maar in mijn dagboek vind je ook meerdere ex cbers :)

Sanne1971
Berichten: 837
Lid geworden op: 26-09-2012 14:23

Bericht door Sanne1971 » 05-11-2012 22:16

Hoi,

In mijn dagboek vind je ook veel ex CB'ers onze gezamenlijke ervaring is dat we stabiel blijven. Dus de eerste weken niet meer afvallen. Dus goed om je alvast in te lezen, je kunt zalig eten, maar verwacht niet dat je eerste weken nog afvalt! Je lichaam heeft tijd nodig om om te schakelen, maar zijn ook voorbeelden die en jaar volgend op de overgang nog 10 kilo zijn kwijt geraakt. Maar bereid je voor op een periode van stabilisatie.

Maar verheug je op het lekkere eten :D. Is zo verademing na weken zakjes, reepjes ook al smaakte het prima! En je gewicht schommelt ook tijdens GOK andere ervaring dan zoals bij CB dat je dalende trend zit. Kunt soms zomaar bijna kilo verschil zitten met de dag ervoor....

Het hoort er allemaal bij, maar nogmaals het eten en de eetrust is zalig!

Succes met orienteren

Plaats reactie