Neeltje (56) na CB over op GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Neeltje7
Berichten: 463
Lid geworden op: 25-08-2012 16:22

Neeltje (56) na CB over op GOK

Bericht door Neeltje7 » 01-10-2012 16:27

Hallo allemaal,

Ben nu ruim 3 weken bezig met het inlezen in GOK na 10 weken CB en 10 kilo lichter. Ik ben nog bezig met afbouwen (lees: opmaken van CB-producten) en eet al sommige maaltijden volgens GOK. Omdat ik al heel veel mee lees, ongelooflijk veel gebruik maar van jullie tips (heel veel dank daarvoor) en soms ook reageer in sommige dagboekjes, is het wel zo beleefd om me even voor te stellen.
Mijn naam is Ellen, mijn tweede naam Neeltje, en omdat er al een forummer is met de naam Ellen zal ik me op het forum Neeltje noemen. Heb, net als velen, al heel wat diëten geprobeerd met als laatste Cambridge. Dat ging prima, maar dat houd je niet je hele leven vol en dat is ook niet de bedoeling. Tijdens CB ben ik op zoek gegaan naar een andere manier van eten en ik ben uitgekomen op GOK. Mijn consulente kende GOK niet en staat er ook niet achter. Dus de afbouw en opbouw doe ik zelf, met hulp van de informatie van CB en het GOKforum.
Met CB ben ik van mijn 10 zwangerschapskilo's verlost (dat kun je ook niet vol blijven houden als je kind al 27 jaar is ) en omdat ik noooit meer die 10 kilo er bij wil, ga ik met goede moed beginnen. Ik heb nog 4 CB repen en nog 7 zakjes met pap, die maak ik op en tegelijk ga ik de GOK recepten gebruiken bij mijn maaltijden.
Ik heb intussen de notenmuesli en de Noorse crackers gebakken. De avondmaaltijden zijn al volgens GOK (denk ik, maar daar hoop ik in mijn dagboekje reacties op te krijgen).
Ik ben 56 jaar, getrouwd, moeder van drie zoons die alle drie de deur uit zijn, oma van een kleinzoon, werk hele dagen en ik ben daarnaast ook nog mantelzorger.
Misschien dat ik, door drukte, niet altijd reageer op het forum, of vergeet mijn boekje te vullen. Ik hoop niet dat jullie me dat kwalijk nemen.
Ik heb, zoals ik hier boven al schreef, op dit forum heel veel informatie opgedaan en ik hoop nog meer informatie te krijgen en te kunnen geven en gemotiveerd te blijven.

Groetjes Ellen (Neeltje)

Mickah
Berichten: 1894
Lid geworden op: 22-06-2012 12:15

Bericht door Mickah » 02-10-2012 21:56

Hola Neeltje,

Welkom bij Grip op Koolhydraten.
Volg gewoon het programma en vraag wat je niet weet, er is altijd wel iemand
die reageerdt.
Ik kwam Petra in je dagboek al tegen, das ene goeie hoor daar spiek ik ook nog
weleens bij.

Succes :wink:
Saludos, Mickah 8)

Dagboek

Carobella
Berichten: 1093
Lid geworden op: 03-03-2013 23:52

Bericht door Carobella » 14-10-2013 12:17

Hoi Neeltje,

Ik ben eens op zoek gegaan naar je voorstelberichtje en na wat speurwerk gevonden. Nu weet ik wie er af en toe in mijn dagboekje langskomt.

Gr Caroline
Afbeelding


mijndagboekje

Wie eet er ook vegetarisch??

Plaats reactie