Kruimeltje (34) Nooit meer terug

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kruimeltje
Berichten: 918
Lid geworden op: 23-08-2012 18:12

Kruimeltje (34) Nooit meer terug

Bericht door Kruimeltje » 04-09-2012 07:32

Hallo allemaal,
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Anne 34 jaar oud en kamp mijn hele leven al met overgewicht. Ik werk in de Horeca, wat gezond en op vaste tijden en 3 x of meerx per dag eten lastig maakt.( een snel broodje, magnetronmaaltijd, of gewoon niets. En dan snaaien tussendoor)
Helaas heeft het re dik zijn bij mij nog een extra bijwerking, een te hoge hersendruk. En geloof me een lumbaal puncie is geen pretje.
De eerste keer was in 2008 daarna goed afgevallen, maar toch weer aangekomen. In 2010 was het weer zover, dus weer afvallen en redelijk vastgehouden. Tot vorig jaar November. Stress, niet lekker in mijn vel en ja hoor daar ging ik weer. Ik stevende recht op die te hoge hersendruk af. Toen dacht ik nooit meer en nam als een kat in het nauw een voor mij hele drastische spong. CB. Ik ben nu bijna op mijn streef gewicht en zit met wat nu. Mijn consulente rade me het boek grip op koolhydraten aan. Ik las het binnen 2 uur uit. GEWELDIG. Dit kan ik, dit vind ik lekker.
Ik wil wel eerst netjes afbouwen, maar dan op een KH arme manier. Moet met GOK toch lukken?
Ik heb besloten om me in te schrijven, omdat ik zeker wel wat steun en hulp kan gebruiken.

Straks heb ik een meeting, dus dan laat ik Julie weten hoeveel ik in de ruin 2 maanden CB ben afgevallen.
Groetjes Anne

Nooit meer terug

Afbeelding

Magreth
Berichten: 63
Lid geworden op: 03-05-2012 23:23

Bericht door Magreth » 04-09-2012 09:13

Heel veel succes hier.
Het gaat jou vast lukken :D .
Ik mis soms het snoepen wel eens maar zelfs dat kan, je eigen bonbonneke maken!!!!
Ik voel mij beter, reumatische klachten nemen af, en ook mijn gewicht!

Gebruikersavatar
Kruimeltje
Berichten: 918
Lid geworden op: 23-08-2012 18:12

Bonbonnetje mmmmm

Bericht door Kruimeltje » 04-09-2012 10:18

Dank je wel voor je reactie.

Bonbonnetje zeal nog even moeten wachten, moet nog afbouwen. Daar begin ik nu mee. Vandaag mijn streef gewicht met 2 kilo gepaseerd. Totaal 18.8 kwijt. Ik zeal nooit een maatje 38 zijn, maar Ben nu al erg blij. Ik zit goed in mijn vel letterlijk en figuurlijk. :lol:

Dat recept van dat bonbonnetje zou ik wel graag willen hebben. Voor later. Kun je het een keertje posten.

Thanx
Groetjes Anne

Nooit meer terug

Afbeelding

Gebruikersavatar
Kruimeltje
Berichten: 918
Lid geworden op: 23-08-2012 18:12

Bonbonnetje mmmmm

Bericht door Kruimeltje » 04-09-2012 10:18

Dank je wel voor je reactie.

Bonbonnetje zeal nog even moeten wachten, moet nog afbouwen. Daar begin ik nu mee. Vandaag mijn streef gewicht met 2 kilo gepaseerd. Totaal 18.8 kwijt. Ik zeal nooit een maatje 38 zijn, maar Ben nu al erg blij. Ik zit goed in mijn vel letterlijk en figuurlijk. :lol:

Dat recept van dat bonbonnetje zou ik wel graag willen hebben. Voor later. Kun je het een keertje posten.

Thanx
Groetjes Anne

Nooit meer terug

Afbeelding

Magreth
Berichten: 63
Lid geworden op: 03-05-2012 23:23

Bericht door Magreth » 04-09-2012 13:58

Lees de rubriek recepten maar eens door!
Heerlijke cake, crakers enz........
Je zal er veel naar jouw gading vinden.

Op het forum zitten heuse sterren-koks! 8)
Ik voel mij beter, reumatische klachten nemen af, en ook mijn gewicht!

Plaats reactie