Floortje () Hallo

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Floortje
Berichten: 4
Lid geworden op: 02-02-2010 20:00

Floortje () Hallo

Bericht door Floortje » 05-02-2010 18:52

Hallo shakers/gokkers.

Ook ik ben een shaker!
Ben momenteel met het cambridege dieet bezig en wil volgende week graag afbouwen met shaken en overstappen op GOK.
Ik ben getrouwd en moeder van 2 knullen van 4 en 6.
Ben gek op sport (bodysteps, bodyattack) en werk 2 dagen per week als verpleegkundige.
Heb reeds veeeeele dieeten gevolgd, met een goed resultaat, echter van korte duur. Kwam altijd weer aan (en meer).
Ik weeg nu 67 kg bij een lengte van 1.64m (bmi 25) Mijn streven is tussen de 60 en 65 kg.
Mijn probleem: ALTIJD HONGER!
Ik kan de hele dag wel eten, ZUCHT.
Ik heb het boek van yvonne besteld en in 1 adem uitgelezen. FASCINEREND!
Ik ben er echt van overtuigd dat koolhydraten de sleutel tot het reduceren en HANDHAVEN van een gezond gewicht zijn.

Motto: niet langer GEK op koolhydraten maar GRIP op koolhydraten!
Greetz,
Floortje!
Afbeelding

Renate
Berichten: 3235
Lid geworden op: 10-11-2009 19:35

Bericht door Renate » 05-02-2010 19:11

Hey Floortje!
Afbeelding
Fijn dat je ook hier komt kijken. Super dat het je maar mooi gelukt is om al zoveel af te vallen.

We zitten hier met een heel stel (ex)cb-ers. Lees maar alle draadjes door van ons en zeer ws ben je dan al wijzer hoe je het beste kan overstappen.

Suc6!

lolo
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-11-2009 23:26

Bericht door lolo » 05-02-2010 19:20

Hoi Fllor,

Welkom hier. Ook ik ben een ex CB-er. Met 11 kilo afgevallen te zijn met CB ben ik gelijk overgestapt nop het gokken. Maar heb in het begin wel erg weinig gegeten. DUs geen dikke laag roomboter maar een beetje, En niet 2 crackers maar 1. En in het begin veel groente en vis en vlees. Verder weinig extra. Dit ongeveer 2 weken volgehouden en daarna losgebarsten in het GOK-ken.

Ben vanaf half december bezig en sinsdien gelijk gebleven. Dwz af en toe komt er een kilo aan en die werk ik gelijk wer weg. Weeg nu 65 kilo bij een lengte vsn 1.63. Eén of 2 kilo minder zou fijn zijn maar njiet noodzakelijk.

Op deze manier kun je dus prima overstappen volgens mij. Ik wel iig.

Suc6 en geniet weer van lekker eten.

Groet Maria
BREEK DE DAG,
TIK EEN EITJE!

Gebruikersavatar
Jen
Berichten: 151
Lid geworden op: 11-01-2010 21:48

Bericht door Jen » 05-02-2010 20:50

Hey Floortje,

Ook hier een ex-CB-er. Ik ben recentelijk afbgebouwd en overgestapt op GoK. En....geweldig, ik blijf helemaal op gewicht nu :)
(Ik heb je een PB-tje gestuurd over hoe ik afgebouwd heb, anders wordt wellicht de topic zo lang :mrgreen: )

Succes met afbouwen naar Gok

Jen
Het leven stelt op zich niets voor het is wat je er zelf van maakt.......

JIP
Berichten: 169
Lid geworden op: 01-07-2009 14:12

Bericht door JIP » 05-02-2010 21:10

Welkom Floortje :P
JIP GOKT SINDS 2009 8-)

Plaats reactie