Jolanda (39) Weer een ex-Prodimed aan het GOK-ken

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jolan.van.leuven
Berichten: 3
Lid geworden op: 03-07-2012 10:04

Jolanda (39) Weer een ex-Prodimed aan het GOK-ken

Bericht door jolan.van.leuven » 03-07-2012 20:15

Hallo Allemaal,

Ik ben Jolanda ben 39 jaar, 1.70 lang en weeg nu 89 kg.
Ik heb de afgelopen 3 weken voor het eerst echt gelijnd met de zakjes van Prodimed. Ik hoor de echte die-hards al denken.....3 weken?.....maar ik vond het lang zat. Ik moet toegeven je valt er giga mee af, ik in 3 weken 6.5 kg, maar het was niet mijn dieet. Ten eerste vond ik het héél duur en ik ben geen groenten-mens, dus het was afzien. Ik voelde me slap en naar.....
Via een collega werd ik getipt om eens naar de methode van Yvonne Lemmers te kijken.....en hier start ik dan.
Ik heb het boek helemaal doorgenomen en denk dat dit wel een goede manier voor mij is. Ik ben nu pas 2 dagen bezig. Ik ga het forum eens goed doorlezen en alle tips zoeken die ik kan gebruiken. Mijn streven is de 75 kg te halen, maar of dat gaat lukken :(

Romy42
Berichten: 86
Lid geworden op: 02-07-2012 17:56

Bericht door Romy42 » 05-07-2012 20:17

Hallo Jolanda,

Uiteraard gaat dat je lukken :D
Ik wens je ontzettend veel succes!
Maar wel de goede moed erin hè? ;)

Groetjes Romy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Juutje
Berichten: 19
Lid geworden op: 11-08-2012 10:07

Bericht door Juutje » 20-08-2012 11:31

Natuurlijk gaat dat je lukken, als je het echt graag wil tenminste! Ik heb ook prodimed gedaan, wat een bizar dieet hè?! Het afvallen gaat dan wel inderdaad. Toen ik stopte zat het er bij mij ook heel snel weer aan. Hoop dat jij de 6,5 kilo eraf kan houden want dat is een hele mooie start. Na prodimed is deze methode echt hemels. Succes

Plaats reactie