Susanna () kersverse gokker en hard core aspartaam gebruiker

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
susanna
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-06-2012 16:37

Susanna () kersverse gokker en hard core aspartaam gebruiker

Bericht door susanna » 25-06-2012 14:01

Maandagochtend, mooi begin voor een start met GOK. Ik ben 2 1/2 jaar geleden 18 kilo afgevallen met Prodimed, zonder al te veel moeite. Zielsgelukkig was ik. Maar toch zijn er nu sinds januari 2010 weer 8 kilo's aangewaaid. Ik ben een hard core aspartaam gebruiker, vooral in thee en koffie en cola light/zero. Dat wordt voor mij nog het allermoeilijkst. Verder heb ik vol ongeloof het boek gelezen, dat je dat toch allemaal mag eten, wat een feest na jaren 20+ kaas en Optimel. Maar het klinkt allemaal bijzonder logisch!
Hoop nu vanuit mijn tenen dat het me lukt er in ieder geval 5 kilo af te krijgen. Er is maar één ding dat ik niet wil opgeven: mijn 2 latte machiato's met magere melk op mijn werk, hoop dat dit het afvallen niet al te zeer frustreert. Ik ga overigens wel proberen de zoetjes van 4 naar 0 af te bouwen! :lol:
Susanna

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 25-06-2012 14:59

Succes Suzanna, ik maak mijn latte van koffieroom :wink: .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Houd rekening met afkickverschijnselen

Bericht door Yvonne Lemmers » 25-06-2012 15:36

Dag Susanna,

Welkom op het forum.
Als zoetekauw en aspartaamverslaafde kan ik je van harte het gebruik van stevia druppels aanbevelen in je latte machiato. Ook fijn om er eigengemaakte koolhydraatarme stevia-frisdrank van te maken. In kookboek 2 staan er wat recepten van.

Houd er wel rekening mee dat je lichaam de nodige afkicksignalen gaat afgeven de komende dagen. Daar zul je even doorheen moeten.
Om het ontgiften te ondersteunen raad ik je colon clean aan.

Lees van het basisboek - Grip op koolhydraten Opgewicht - vooral de richtlijnen van fase 1 en de pagina's 53 en 54 meerdere keren goed door.
Succes met GOK, geniet van je energie en alle andere lichamelijk positieve veranderingen, veel kookplezier en eet smakelijk!

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 25-06-2012 17:16

Welkom en heel veel succes gewenst met dit lekkere eten! :D

Gebruikersavatar
susanna
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-06-2012 16:37

Bericht door susanna » 25-06-2012 18:33

Grytz schreef:Welkom en heel veel succes gewenst met dit lekkere eten! :D
Dank voor je reactie. Als ik het boek lees, klinkt het allemaal zeer logisch, maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat je hiermee ook maar één gram afvalt! Ik ga er absoluut voor!

Groeten
Susanna

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 26-06-2012 12:47

susanna schreef:
Grytz schreef:Welkom en heel veel succes gewenst met dit lekkere eten! :D
Dank voor je reactie. Als ik het boek lees, klinkt het allemaal zeer logisch, maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat je hiermee ook maar één gram afvalt! Ik ga er absoluut voor!

Groeten
Susanna
Graag gedaan.

Het is ook onvoorstelbaar, maar toch echt waar. Ik moest er eerst ook aan wennen hoor, ipv light troep ineens roomboter, Griekse roomyoghurt, veel eieren enz. in mn karretje met boodschappen.
En elke dag heerlijk genieten van mn lekkere eten en dan toch afvallen.
Gok is voor mij het ei van Columbus :D
En de Gok familie groeit elke week weer en dat is niet voor niks.
Zelfs in mijn omgeving vinden ze het nog steeds vreemd, maar ze hebben nu wel gezien dat het wel werkt.
Ik Gok nu meer dan 2 jaar en blijf dit ook doen, afwisselend in fase 1 en 2. Dat is juist het fijne, dit kun je je leven lang wel volhouden.

Plaats reactie