Sione77 () gestopt met cambridge, nu maar een potje GOKKEN

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sione77
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-10-2011 20:16

Sione77 () gestopt met cambridge, nu maar een potje GOKKEN

Bericht door sione77 » 26-10-2011 13:24

Hallo allemaal,

Nadat ik enkele dagen aan het lezen ben geweest hier en ervaar hoe fijn iedereen met elkaar meeleeft heb ik de stoute schioenen aangetrokken om me ook voor te stellen.
IK ben Sione, moeder van 2 prachtige kindjes en inmiddels boerin (ik werk mee in het melkveebedrijf van mijn vriend). Mijn zoontje is 2,5 jaar en mijn dochter 6 maanden.
Na de zangerschap van mijn zoontje ben ik 16 kilo afgevallen met prodimed, na de zwangerschap van mijn dochter had ik me ingelezen in GOK en wilde daarmee starten. Wat mij weerhield was het feit dat ik nog borstvoeding gaf. Ondanks dat Yvonne mij in een mailtje uitllegde dat het wel te combineren was. Het GOK weer even in de kast gezet.
Na de borstvoeding toch maar begonnen met Cambridge want dan zou ik niet zo lang bezig zijn en ik moest er wel 20 kilo af hebben.
Nu na 4 weken cambridge houd ik het niet langer vol... ik blijf honger hebben en ga me per dag zwakker voelen. Ik heb een te druk en actief leven voor zo`n crashdieet.
Me weer ingelezen en vandaag met frisse moed gestart. Ik ben met cb toch 8,5 kg afgevallen dus nog 11,5 te gaan met GOK.
EINDELIJK weer eten!!!! Geen shakes meer voor mij!!
Ik ben van plan een dagboekje bij te houden zodat de ervaren GOK-kers mij een beetje kunnen coachen.

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 26-10-2011 14:43

Lekker weer genieten van eten :wink:

Succes met GoK!
Thea Bremer

mrjns
Berichten: 10
Lid geworden op: 07-06-2011 11:58

Bericht door mrjns » 07-11-2011 10:33

Lekker hè, weer 'normaal' eten!!! Ook na een half jaar kijken collega's nog regelmatig nieuwsgierig en met zekere afgunst wat voor lekkers ik tijdens de lunch aan het eten ben.
Succes!

Plaats reactie