TheKit () Na 9 jaarAtkins nu naar GOK

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
TheKit
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-09-2011 09:03

TheKit () Na 9 jaarAtkins nu naar GOK

Bericht door TheKit » 19-10-2011 08:44

Dag, ik (Kitty) ben met de Atkins methode veel afgevallen en ook jaren op gewicht gebleven. Ondanks dat ik ook veel sport kwamen de kilo's er langzaam weer aan! Als ik weer streng Atkins deed hielp dit niet meer. Ik werd dus weer zwaarder en had weinig puf en energie.

Ik ben nu 3 weken GOK. Het moeilijkste voor mij is (was) het stoppen met alle frisdranken en de blikjes Redbull light. Ik zit nu aan de spa rood, soms met een beetje diksap of Stevia. Ik heb Stevia en onbewerkte spullen bij de natuurwinkel gekocht en ben heeeeeel gelukkig met de Dreamfield pasta's. ... Voel me goed, ben niet zwaarder geworden en ben benieuwd hoe het verder gaat! Tips zijn welkom en die hoop ik op dit forum te kunnen uitwisselen.

Tot snel,
Kitty TheKit

Grytz
Berichten: 5425
Lid geworden op: 07-05-2010 17:34

Bericht door Grytz » 19-10-2011 09:33

Welkom Kitty, en heel veel succes gewenst met dit lekkere eten :D

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 21-10-2011 07:42

Je ben al goed op weg. Nu nog de diksap laten staan :wink:

Succes met GoK!
Thea Bremer

~Joyce24~
Berichten: 24
Lid geworden op: 13-10-2011 18:53

Bericht door ~Joyce24~ » 21-10-2011 10:16

heel veel suc6 Kitty
zet hem op !!
Liefs Joyce
Afbeelding

MIJN DAGBOEK

MarionE
Berichten: 282
Lid geworden op: 18-10-2011 19:46

Bericht door MarionE » 21-10-2011 15:19

Heel veel succes hoor! Ik begin ook net... dus samen gaan we er dan voor!!!

:wink:

Gebruikersavatar
Belly
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-04-2013 17:51

af en toe atkins

Bericht door Belly » 21-06-2013 20:10

Hallo. vorig jaar ben ik gestart met gokken Dit ging goed tot de decembermaand. Langzaam ging ik steeds vaker de fout in. Wel lukte het om op gewicht te blijven. Ik wil het nu weer goed aan gaan pakken. ik vraag me af of ik wel af en toe een shake van atkins mag. Gewoon omdat he!t gemakkelijk s op drukke dagen
groet Belly

quote="TheKit"]Dag, ik (Kitty) ben met de Atkins methode veel afgevallen en ook jaren op gewicht gebleven. Ondanks dat ik ook veel sport kwamen de kilo's er langzaam weer aan! Als ik weer streng Atkins deed hielp dit niet meer. Ik werd dus weer zwaarder en had weinig puf en energie.

Ik ben nu 3 weken GOK. Het moeilijkste voor mij is (was) het stoppen met alle frisdranken en de blikjes Redbull light. Ik zit nu aan de spa rood, soms met een beetje diksap of Stevia. Ik heb Stevia en onbewerkte spullen bij de natuurwinkel gekocht en ben heeeeeel gelukkig met de Dreamfield pasta's. ... Voel me goed, ben niet zwaarder geworden en ben benieuwd hoe het verder gaat! Tips zijn welkom en die hoop ik op dit forum te kunnen uitwisselen.

Tot snel,
Kitty TheKit[/quote]
Groetjes Belly

Plaats reactie