Gerdien (47) Wat is wijsheid..

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
GerdienHs
Berichten: 606
Lid geworden op: 26-06-2011 20:07

Gerdien (47) Wat is wijsheid..

Bericht door GerdienHs » 06-08-2011 15:22

Hallo,
Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Gerdien, ben 47 jaar en heb 3 uitwonende kinderen en een thuis wonende man en hondje. Ik werk met dementerende ouderen, mijn werk is tevens mijn hobby...
Vanaf mijn 18de ben is steeds zwaarder geworden.. heb van alles geprobeerd (wie niet?..) Ik ben sinds 2 mei jl.,met het Cambrigde programma bezig (CB1200.. om med redenen) en ben daarmee tot aan nu 15 kilo mee afgevallen.
Voorheen deed ik aan previtas (kh beperkt)(voorganger van dr Frank.......voor dat hij bekend werd), ik viel hier niets bij af... ik denk dat ik een beetje doorsloeg en alles was zo lekker.....
Ook bepaalde medicatie en het schildklier probleem doen hun werk en maakt het niet makkelijk maar niet onmogelijk.
Ik las op het forum van CB over Yvonne Lemmers.. en zo nieuwsgierig ik ben, ben ik gaan googleën.. met het resultaat.. het kopen van de boekjes en het lezen daarvan... ook heb ik het forum ontdekt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een tijdje aan het lezen ben, zonder dat ik me voor gesteld heb.... maar bij deze.
Door het lezen van dagboekjes en recepten wordt ik alleen maar enthousiaster (of hoe je dat ook schrijft). :oops:
Mijn combi magnetron maakt over uren... vooral die giant crackers.. :lol: ., maar even goed.....ik wil dus overstappen maar ik zit nog niet op mijn streef gewicht... ik wil er nog 5 kilo af hebben en eigenlijk wil ik dat gewoon met CB doen ( gaat op het ogenblik erg langzaam), maar door het lezen op het forum kan ik eigenlijk ook niet wachten met GOKKEN.......wat is wijsheid.


gr Gerdien

Thea Bremer
Berichten: 3243
Lid geworden op: 20-10-2009 13:44

Bericht door Thea Bremer » 06-08-2011 15:43

Vragen kan je stellen bij de vragentopics op dit forum en als je bij dagboeken een dagboekje bijhoud dan kunnen alle mede- GoKkers je helpen met je dagmenuutjes :wink:

Veel succes en plezier hier op het forum!!
Thea Bremer

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 06-08-2011 16:30

Jij bent de enigste persoon die daar antwoord op kan geven :wink: .
Leuk dat je de Giants ook ondekt hebt :P .
Succes met je keuze.
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

GerdienHs
Berichten: 606
Lid geworden op: 26-06-2011 20:07

Bericht door GerdienHs » 06-08-2011 18:20

Dank jullie wel voor de reactie.
Ik zal gelijk een dagboekje aanmaken..Ik kopieer dit gedeelte naar het dagboekje (soms ben ik gemakzuchtig aangelegd :D ).

@Yeppe: ik weet dat ik de enige ben die daar antwoord op kan geven maar het is zo moelijk...., zal er vast wel achter komen wat wijsheid is....( ze zeggen dat het met de jaren komt :P )

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 06-08-2011 19:40

Komt goed :wink: !
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Plaats reactie