Charlotte (38): Klaar met die shakes

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
charlotte
Berichten: 360
Lid geworden op: 20-03-2010 11:24

Charlotte (38): Klaar met die shakes

Bericht door charlotte » 13-11-2016 19:01

Hallo allemaal,

Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Charlotte, ik ben 38 jaar en een behoorlijk ervaren lijner. Een half jaar geleden ben ik moeder geworden van een prachtige dochter met het syndroom van Down. Echt een cadeautje, nu heb ik een zoon (van 11) en een dochter. Koningskoppel. :D De zwangerschap was behoorlijk gecompliceerd, waardoor ik na de zwangerschap mijn heil ben gaan zoeken in eten. Vier maanden na mijn bevalling was ik zwaarder dan tijdens de zwangerschap. En een paar weken geleden, vlak voor het einde van mijn verlof, was ik er klaar mee. Vijf weken geleden ben ik begonnen met Cambridge (de 800 variant). Dat ging op zich goed, maar dat er kunstmatige zoetstoffen in zitten, kan ik maar niet verkroppen. Jaren geleden heb ik al eens gegokt en ik voelde me toen erg goed. Dus ik heb vandaag besloten om vanaf morgen over te stappen op GOK. De eerste zeven kilo zijn eraf en daar ben ik hartstikke blij mee, maar ik wil gewoon en vooral gezond eten. Ik ga straks even jullie ervaringen lezen. Ben heel benieuwd hoe het is om van shakes over te stappen naar GOK.

Cabogirl
Berichten: 3304
Lid geworden op: 25-11-2010 19:49

Bericht door Cabogirl » 25-11-2016 23:37

Welkom Charlotte. Nog gefeliciteerd met je dochter. Ik hoop dat je gok weer goed kunt oppakken. Succes!
Afbeelding
05-'02 maagband 116 kg
11-'10 start GOK 82,3
01-'16 gastric bypass 97,7
Mijn Dagboek

Plaats reactie