SSimone () Gok en Herbalife combineren

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SSimone
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-06-2016 12:34

SSimone () Gok en Herbalife combineren

Bericht door SSimone » 09-06-2016 11:06

Hallo, ik ben er klaar voor! Ik wil nu definitief mijn 19 kilo ballast kwijt!
In 2004 ben ik met HL 27 kilo kwijt. Super resultaat. En ik weet zeker dat al zou ik niet regelmatig HL zijn blijven eten ik nu nog veel meer overgewicht en een hele slechte gezondheid zou hebben.
Dus fan van Herbalife blijf ik! GOK en Herbalife zitten heel erg op 1 lijn heb ik al gemerkt. Ik denk dat de combi van beiden voor mij erg goed is!
Ik ben drie weken geleden in aanraking gekomen met Fast 5. Dan eet je 19 uren niet, en in een tijdsblok van 5 uren wel met weinig restricties. Enige is dat je dan gezonde keuzes maakt en wat zondigen kunt. Eigenlijk vergelijkbaar met het koolhydratenuurtje hier. Je stabiliseert je bloedsuikerspiegel hier mee.
Wat van Fast 5 heel passend is, is dat je 19 uur lang niet met eten bezig hoeft te zijn. En dat is erg ontspannend. Dus het hele spectrum van schuld en obsessie even niet hoeven voelen omdat je gewoon niet eet. En de honger....ja...die is bij mij nog niet minder geworden. Voelt wel goed dat ik die evengoed heb kunnen doorstaan. Belofte is wel dat de honger minder zal gaan worden.
Maar....en dat zijn dus overeenkomstige inzichten....dat gebeurt pas als je grip hebt op je koolhydraten. En dat heb ik weer niet met Fast 5. Want ik eet dan gezond en ongezond te samen. Tsja.....
Dus....ik werd getipt voor GOK. En was enthousiast! Ik wil heel graag grip op die koolhydraten want die nekken me nog qua honger en gewicht!

Herbalife shake zal mijn vitamine supplement zijn. En ik zal deze in mijn KHuurtje nemen.

Wat ik denk ik moeilijk ga vinden is steeds weer opnieuw de juiste keuze moeten maken en eten in kleine porties. Dat is dan weer de kracht van Fast 5. Dat laat je los omdat je maar in een tijdsbestek van 5 uren eet.

Maar goed....ik geloof ook wel dat GOK net even sneller af valt dan Fast 5.

Ik kan jullie hulp goed gebruiken. Heb het basisboek GOK aangeschaft en me dus hier aangemeld. Ik ben best wel een type struisvogel en niet zo'n dieet'er met tellen en regeltjes volgen.
De regels die hier zijn kloppen wel, zijn logisch en goed. Maar als ik dan zie dat je niet meer dan 5KH bla die bla...dan ben je me eigenlijk al kwijt.

Maar goed, ik ga zo eens het eetdagboek opstarten en invullen. Want ik ben wel heel erg gemotiveerd, en helemaal als je goed resultaat gaat zien natuurlijk. In mijn fantasie heb ik al die hele leuke jurkjes aan..... heb dat gevoel al eens mogen ervaren nadat ik die 27 kg kwijt was.
En als ik dan kleine foutjes maak en die tips kan krijgen...ja, dan is het belang van een eetdagboekje wel groot.

Ik heb net ontbeten met een omelet, 2 eieren, plak ham, 3 plakjes kaas en kruiden, gebakken in knijpmargarine.
Ik zal overschakelen naar de roomboter las ik al.

Oja...ik heb ook al mijn meet en weeglijst in exel gezet.....meten is weten!!

Groetjes Simone!

Cabogirl
Berichten: 3304
Lid geworden op: 25-11-2010 19:49

Bericht door Cabogirl » 25-11-2016 23:38

Welkom en veel succes!
Afbeelding
05-'02 maagband 116 kg
11-'10 start GOK 82,3
01-'16 gastric bypass 97,7
Mijn Dagboek

Plaats reactie