Elsbeth () Ik heb alles al geprobeerd!! Help!!

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elsbeth2612
Berichten: 19
Lid geworden op: 18-03-2016 13:17

Elsbeth () Ik heb alles al geprobeerd!! Help!!

Bericht door Elsbeth2612 » 20-03-2016 21:21

Heb geloof ik alle shakes gehad tot het dure Cambridge toe maar ik houd het niet vol.
Nu ben ik maandag jl begonnen met GOK en er is (was) 1,5 kg af.
Het gaat goed al voel ik me vooral s'middags wat moe en slap en heb dan voor mijn gevoel behoefte aan zoet.
Wat een beetje raar is dat ik in gewicht erg schommel,ik weeg iedere dag en de ene dag is er 6 ons af en de volgende dag zit er weer een pond bij.
Zou ik toch wat verkeerd doen?
Ik ben 178 lang en woog toen ik begon 88,7 gistermorgen was het 87,3 en vanmorgen 87,7
Mijn bloeddruk moet iets naar beneden en ik wil naar 79 kg.
Ik loop iedere dag een half uur met mijn nordic walking stokken maar her laatste eindje is mijn energie op en moet ik me bijna naar huis slepen is dat normaal?
Ik ben wel goed aan het ontgiften. :oops:

Ik heb het volgende gegeten vandaag:
O: 100ml Griekse yoghurt en 1 zelfgemaakte vezelcracker met kipkerrie salade uit kookboek 1
D: kipfilet met broccoli en frietjes en mayo 0% kh
Als toetje 2 kiwi's met 2 bolletjes ijs
T:handje noten en 1 cracker met brie.
L: 2 kh arme broodjes (zelf gebakken) met ham en kaas waar ik een tosti van heb gemaakt.
Ruim 2,5 ltr water gedronken.
Normaal eet ik s'avonds warm maar op zondag draaien we dat om.
Ik zou zo graag slank willen zijn. Hopelijk helpt het om van gedachten te wisselen met anderen.
Zijn er tips van "ervaringsdeskundigen" ik houd me aanbevolen.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 21-03-2016 17:22

Hoi Elsbeth!

Een pondje verschil de ene of andere dag is heel normaal hoor. Soms plas je wat meer of minder en de ene dag eet je meer of minder. Je lichaam is geen robot :D

Wanneer je een dagboekje bijhoudt kunnen we meelezen en zien of er echt dingen 'fout' gaan. Zal best meevallen toch?

Heel veel succes!

P.S. Je voorstel bij de 'ervaren lijners' heb ik verwijderd.

Plaats reactie