Camilla (25) Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
CamillaK90
Berichten: 31
Lid geworden op: 22-01-2016 21:29

Camilla (25) Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Bericht door CamillaK90 » 02-02-2016 13:31

Hallo allemaal,

Ik ben Camilla en ben 25 jaar. Heb vorig jaar een aantal weken Cambridge 500 dieet gedaan, 10 kilo afgevallen maar hield het niet langer vol om niet normaal te mogen eten. Uiteindelijk afgebouwd en dan komt alles er weer aan :cry: Heb de boeken van Yvonne al ruim een jaar in huis en wil er nu echt serieus tegen aan gaan. Ik at al veel minder brood en vind aardappels, pasta en rijst helemaal niet zo lekker. At het vaak omdat het "moet" maar niet omdat ik het lekker vind.

Ik vind het allemaal wel nog erg lastig om goede maaltijden te creëren ook omdat mijn vriend "gewoon" wilt blijven eten en ik 2 avonden per week op mijn werk eet en we dan altijd even snel een maaltijd naar binnen werken... Ik ben nu 2 dagen bezig en ben aan het uitzoeken hoe ik een dagboekje hier kan bijhouden zodat jullie me kunnen helpen en corrigeren indien nodig ;) Als jullie nog beginnerstips hebben zijn die van harte welkom! Alle recepten zien er trouwens super lekker uit en wat ik tot nu toe heb gegeten vind ik echt heeeeeeeerlijk! dus het moet goedkomen.

Groetjes Camilla
Don't forget to love yourself!

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 05-02-2016 11:31

Hoi Camilla,

Welkom op het forum en heel veel succes bij GOK. Door het koolhydratenuur kun je in je warme maaltijd 'normaal' mee blijven eten met de anderen. Je past jouw hoeveelheden wat aan en klaar ben je!

Een dagboekje kan je helpen om inzicht te krijgen in je menuutjes en eetgewoonten. Wij lezen met je mee en helpen je waar nodig. En natuurlijk juichen we mee als de kilo's eraf gaan (y)

Plaats reactie