Soesa (59) Een Gokje wagen...

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Soesa
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-01-2016 12:24

Soesa (59) Een Gokje wagen...

Bericht door Soesa » 17-01-2016 16:45

Ik ben 59 jaar en heb mijn hele leven al diëten gevolgd: alle bekende diëten! Het laatste dieet was het proteinedieet. Dat heb ik een aantal jaren gevolgd. Toen ik op mijn streefgewicht zat, ben ik toch langzaam maar zeker 10 kg aangekomen. Ik wil de kilo's er weer af hebben maar wil geen shakes, poeders ed. Ik heb wel gemerkt dat minder koolhydraten eten bij mij wel het beste werkt, maar ik wil geen peperduur dieet meer met poeders en drankjes. … Ik hoop dat dit werkt...
Ik ben 59 jaar en heb mijn hele leven al diëten gevolgd: de bekende diëten! Ik heb gemerkt dat minder koolhydraten eten bij mij wel het beste werkt, maar ik wil geen peperduur dieet meer met poeders en drankjes. … Ik hoop dat dit werkt...

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 27-01-2016 18:47

Hoi Soesa,

Hoe bevalt het GOKken? Word je er een beetje wijs uit allemaal?

Gebruikersavatar
Soesa
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-01-2016 12:24

Bericht door Soesa » 27-01-2016 19:06

Hallo Martine,

Ik hoop dat ik het berichtje op de goede manier verstuur en dat je m inderdaad te lezen krijgt!
Ik ben nog heel erg aan het zoeken om de juiste manier van Gokken te vinden. Ik lees heel veel en heb al het een en ander aan recepten uitgepro-
beerd. Het is allemaal wel heel lekker: kaastaart, appeltaart, de notenmuesli van Yeppe, gevulde courgette, ijs van gr.yoghurt en vruchtjes enz. Ik heb nu het eerste boek met de uitleg van Gokken en het 2e boek met de recepten en ben ze echt aan het bestuderen: lezen, dingen opzoeken en veel vinden op het forum. Ik merk na 1 week dat ik geen opgeblazen gevoel meer heb, en daar ben ik al heel blij mee! Het gaat nog niet vlekkeloos; maar zo langzamerhand begin ik het "dieet" door te krijgen….
Ik ben 59 jaar en heb mijn hele leven al diëten gevolgd: de bekende diëten! Ik heb gemerkt dat minder koolhydraten eten bij mij wel het beste werkt, maar ik wil geen peperduur dieet meer met poeders en drankjes. … Ik hoop dat dit werkt...

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 28-01-2016 13:22

Hoi Soesa,

Goed om te horen dat alles wat duidelijker wordt!
Een dagboekje kan ook een enorme steun zijn. Wij kunnen je dan helpen met je menuutjes en antwoord geven als je vragen mocht hebben.
En natuurlijk meejuichen als de kilo's eraf gaan. (y)

Gebruikersavatar
Soesa
Berichten: 3
Lid geworden op: 17-01-2016 12:24

Bericht door Soesa » 03-02-2016 12:56

Dat dagboek is wel een goed idee. Moet er nog echt wel inkomen hoor!
Ik ben gewend aan shakes, vetvrij, caloriearm, zakjes en poeders. Een hele omschakeling! Ik lees me helemaal suf op het forum en vind het leuk om al die verhalen, ervaringen en recepten te lezen. Nu ben ik nog thuis ivm herstel na een operatie. Hoe moet dat straks moet als ik weer volledig werk want het maken van de recepten vind ik wel heel leuk en lekker maar is kost wel meer tijd! Zo langzamerhand alle spullen in huis gehaald om goed te starten. Ik heb daarbij ook heel veel gehad aan de site van Martine; geweldig leuk om te lezen! En heel veel info! Door het lezen op dit forum raak ik goed gemotiveerd. :lol:
Ik ben 59 jaar en heb mijn hele leven al diëten gevolgd: de bekende diëten! Ik heb gemerkt dat minder koolhydraten eten bij mij wel het beste werkt, maar ik wil geen peperduur dieet meer met poeders en drankjes. … Ik hoop dat dit werkt...

Plaats reactie