Thea () Mijzelf voorstellen

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Thea1969
Berichten: 1454
Lid geworden op: 25-10-2015 13:18

Thea () Mijzelf voorstellen

Bericht door Thea1969 » 25-10-2015 18:16

Hallo ik ben Thea1969,

Ik ben getrouwd en moeder van 3 kinderen 22/18 en 17 jaar waarvan de oudste niet meer thuis woont.
Ik ben altijd heel slank geweest en kon altijd alles eten wat ik maar wilde zonder ook maar een gram aan te komen. Ik was 21 jaar ging samen wonen en woog 50 kilo.
Maar ik werd ziek kreeg verklevingen Endometriose en om daar van te genezen moest ik zware hormoon pillen slikken en zo ging mijn gewicht van 50 naar 100 kilo binnen een klein jaar. De gynaecoloog zei met dat zodra ik zou stoppen met de hormonen dat de kilo's er zo weer af zouden zijn.
Ideaal. Helaas !!
Op een gegeven moment was ik zo dik dat ik ernstige rugklachten kreeg en ik moest stoppen met het slikken van de hormonen.
Door drie onafhankelijke artsen was mij verteld dat de kans dat ik ooit zwanger zou raken 0,02% zou zijn. Vreselijk nieuws. Maar goed ik was gestopt met het slikken van de hormonen en ik was binnen een maand zwanger en dat overgewicht ben ik nooit meer echt kwijt geraakt. In maart 2014 ben ik begonnen met low carb te gaan eten en drinken.
Ik ging voor de 19 gram koolhydraten per dag.
Elke ochtend als ontbijt en als lunch neem ik een eiwit shake van de body en fit shop en tussen door eet ik een gekookt ei en een Atkins reepje en in de avond een koolhydraat arm gerecht. Dat recept haal ik van Facebook waar ik van verschillende koolhydraat arme sites waarvan ik lid ben maar ook uit de GOK kookboeken en Atkins kookboeken, Niet echt iets vast wat ik volg maar van alles wat.
Sinds maart 2014 dus begonnen en toen ik begon woog ik 100 kilo.
In maart 2015 woog ik 78 kilo maar ik ben verschillende keren op vakantie geweest en wat zondigen hier en daar en verkeerd eten. Hoewel ik me elke ochtend en tussen de middag wel aan de eiwit shakes hield. Maar nu schommelt mijn gewicht tussen de 84 en 88 kilo.

Ik heb een slechte rug waardoor ik niet aan sport kan doen en buiten vaak afhankelijk ben van een rolstoel.
In 2010 heb ik een aantal herseninfarcten gehad als gevolg van medicijn gebruik vanwege de rugpijn die altijd aanwezig is. Ik heb er helaas hersenbeschadigingen aan over gehouden maar ik ben niet meer links zijdig verlamd en kan ook gewoon weer praten. In het dagelijkse leven merk ik er niet zo heel veel hinder van mijn omgeving wel want ik vergeet best veel.

Sinds 2006 heb ik ook geen galblaas meer waardoor ik altijd op moet letten met wat ik drink of eet want als het ''verkeerd'' valt dan laxeert het acuut en krijg ik buikloop.

Mijn hobby is koken, uit eten gaan, zon zee en vakantie en een dagje shoppen.

Ik hoop voor eind van dit jaar onder de 80 kilo te komen en uiteindelijk wil ik 65 kilo wegen. En dat hoop ik met GOK te gaan bereiken. Ik ga er voor.

Groetjes van Thea1969
Afbeelding


Op 30 Juni 2019 woog ik 99.9 kilo nu 64.3 kilo. -35.6 kilo
Ik moet voorzichtig zijn met lactose want ik heb geen galblaas meer en dan kan zuivel dus snel laxeren.
Mijn dagboek Thea1969

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Re: Mijzelf voorstellen

Bericht door carjans » 25-10-2015 19:29

Welkom Thea..............

Heel veel suc6 met GOK............... ;)
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Thea1969
Berichten: 1454
Lid geworden op: 25-10-2015 13:18

Re: Mijzelf voorstellen

Bericht door Thea1969 » 25-10-2015 20:04

carjans schreef:Welkom Thea..............

Heel veel suc6 met GOK............... ;)
Dank je wel :D
Afbeelding


Op 30 Juni 2019 woog ik 99.9 kilo nu 64.3 kilo. -35.6 kilo
Ik moet voorzichtig zijn met lactose want ik heb geen galblaas meer en dan kan zuivel dus snel laxeren.
Mijn dagboek Thea1969

Plaats reactie