Nancy (40) Eindelijk...

Voorstelverhalen van ex-shakers (zoals PRODIMED, CAMBRIDGE (CB), SANASLANK) die overstappen naar Grip op Koolhydraten.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nance2304
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-09-2015 18:23

Nancy (40) Eindelijk...

Bericht door nance2304 » 15-09-2015 22:04

Hallo allemaal!!

Ik ben Nancy, 40 jaar moeder van 3 kinderen en 2 kleinkids !
Ik werk in een natuurgeneeskundig praktijk en heb het enorm naar mijn zin .
Ik jojo er een beetje op los .. Ik hoop met GOK een levensstijl op te kunnen bouwen waarmee ik eindelijk !! Slank zal blijven ..

HCG kuur, Hippro Jip en Jij..
Boeken van Amber Alberda , Richard de Leth, weg met weegschaal, fitness bijbel, en nog veel meer.. Zo ook had ik Grip op Koolhydraten al ruim een jaar in mijn kast staan... Ik denk door mijn heerlijke suikerverslaving dat ik het boek ( net als alle andere boeken) een swieper terug in de kast ..

Is het nu tijd om iets te veranderen .. Uiteindelijk GOK gepakt en begonnen met verdiepen en ook met mijn jongens te bespreken ..
Dit is het eerste boek waarvan ik serieus denk; Hier kan ik wat mee , en ik hoef niks apart te koken voor de jongens.

Ondertussen heb ik de kookboeken 1 &2 ook binnen !

Ik ga ervoor ..

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 21-09-2015 11:29

Heel veel succes (y)

Een dagboekje kan je helpen om het gokken beter en sneller onder de knie te krijgen. De hulp van medegokkers (en de gezelligheid) heeft echt meerwaarde.
Ook kun je veel leren van andermans dagboeken (y)

Gebruikersavatar
anna89
Berichten: 23
Lid geworden op: 19-10-2014 12:02

Re: Nancy (40) Eindelijk...

Bericht door anna89 » 04-10-2015 18:42

nance2304 schreef:Hallo allemaal!!

Ik ben Nancy, 40 jaar moeder van 3 kinderen en 2 kleinkids !
Ik werk in een natuurgeneeskundig praktijk en heb het enorm naar mijn zin .
Ik jojo er een beetje op los .. Ik hoop met GOK een levensstijl op te kunnen bouwen waarmee ik eindelijk !! Slank zal blijven ..

HCG kuur, Hippro Jip en Jij..
Boeken van Amber Alberda , Richard de Leth, weg met weegschaal, fitness bijbel, en nog veel meer.. Zo ook had ik Grip op Koolhydraten al ruim een jaar in mijn kast staan... Ik denk door mijn heerlijke suikerverslaving dat ik het boek ( net als alle andere boeken) een swieper terug in de kast ..

Is het nu tijd om iets te veranderen .. Uiteindelijk GOK gepakt en begonnen met verdiepen en ook met mijn jongens te bespreken ..
Dit is het eerste boek waarvan ik serieus denk; Hier kan ik wat mee , en ik hoef niks apart te koken voor de jongens.

Ondertussen heb ik de kookboeken 1 &2 ook binnen !

Ik ga ervoor ..
Hoi! :) Hoe gaat het met het GOKken? Suikerverslaving speelt ook in mijn leven een rol, dus ik ben wel benieuwd hoe het gaat. Morgen wil ik ook het koolhydraatarme eten weer oppakken: weg met de vreetbuien én met de kilos! Succes!!!
Op naar een gezond lijf en leven! Volg mijn verhaal en wat leuke recepten op: www.verslaafdaansuiker.nl

Plaats reactie